4 mei 2024, 09:32:15

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Hoi Marlies , Zaterdag over 1 week gaan wij op vakantie.
Maar ik ben ook nog wel benieuwd naar de jongen van koppel 1 mss zit daar ook wel wat moois bij :)
Groetjes Petra.

♪ Marlies

Citaat van: ♣ Pita ♣ op 18 juli 2008, 08:34:29
Hoi Marlies , Zaterdag over 1 week gaan wij op vakantie.
Maar ik ben ook nog wel benieuwd naar de jongen van koppel 1 mss zit daar ook wel wat moois bij :)
Groetjes Petra.


Daar zitten inderdaad 2 mooie bontjes bij. :o
Ik ga proberen om vandaag nog wat foto's te maken van alle jongen. :D
Ik weet niet of ik ze vandaag nog kan plaatsen, want Martin is nu kenissen op gaan halen en vanavond zijn we uitgenodigd door de man van m'n collega omdat zij de 15e  50 is geworden. :D

Groetjes Marlies ;)

♪ Marlies

Vanochtend m'n schoonzus gebeld om te vragen hoe het met m'n zwager gaat.

Hij is dus gisteren geopereerd en heeft 2 omleidingen gekregen.
Alles is goed gegaan en misschien mag hij vanmiddag al naar een zaaltje op de IC. ;D

Dat is weer een hele opluchting. :D

Groetjes Marlies ;)

Dierenfreackske

Hoi Marlies....hopelijk is alles goed gegaan met de operatie van je zwager he .
Yes , foto's , ik verheug me er al op om de jongen eens te zien nog ! Grtjs Ann



karlijn

hi Marlies,
mooi dat het beter gaat met de broer van Martin...
ik hoop dat hij snel weer een beetje op de been is..

enne ik heb heel erg zin in Zondag gek heh??  ;D

nou geef Angel een knuffel van me en vertel haar maar dat Charlie heel blij is dat hij een zusje/lover krijgt...
hij zit al 2 dagen op zn stok te schudden en vietvieuw te fluiten ;)
groetjes Karlijn

Dieren oordelen niet.....mensen wel..!

☺ Pita ☺

Ooow da's goed nieuws over je zwager Marlies :)
En snel weer naar huis da's ook fijn.
Ik wacht de foto's wel ff af van nest 1 lol ;)

*Yvon

Hoi hoi

Gelukkig is de operatie goed gegaan.
Fijn dat het met je zwager alweer een stuk beter gaat en lekker op een zaaltje mag.

Foto's ??
Yessssssss !!  ;D ;D

Groetjs Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Hoi Marlies,

Wat fijn dat de operatie goed is gegaan en dat hij op zaal mag komen.
Is toch een geruststelling, want ook al wordt die operatie zo vaak uitgevoerd... spannend blijft het altijd.

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Marlies , fijn weekend en hoe is het daar met de valkjes en donsjes ? Grtjs Ann



Caroline

Jeetje wat een opluchting dat alles goed is gegaan met je zwager, toch altijd spannend.  :-\

Mag ik vragen waarom je aan 8 jaar geleden moest denken??  ::)

Beterschap voor hem.

Groetjesssssss  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Citaat van: Caroline op 19 juli 2008, 08:56:14
Jeetje wat een opluchting dat alles goed is gegaan met je zwager, toch altijd spannend.  :-\

Mag ik vragen waarom je aan 8 jaar geleden moest denken??  ::)

Beterschap voor hem.

Groetjesssssss  :D


Dat mag hoor Caroline, het is wel  off-topic maar dat moet maar even. :P

8 jaar geleden heeft mijn man  een hartstilstand gehad.
Een geluk dat we buren hadden die konden reanimeren, anders was ik achter gebleven met 2 kinderen toen 8 en 6 jaar oud. :-\

De huisarts die toen langs kwam had al tegen de buren gezegd dat ze er maar op voorbereid moesten zijn dat hij niet meer terug zou komen.
Ook de ambulance broeders zijn 3 keer op bezoek geweest in het ziekenhuis omdat ze eigenlijk niet konden geloven dat hij er nog was.

Bij Martin hebben ze toen geen vernauwingen gevonden en kon het een verkramping van de aders zijn geweest, of een vuiltje in de bloedbaan.

Gelukkig is alles goed gegaan en heeft hij er nu weinig tot geen last meer van. Wel is z'n korte termijngeheugen wat aangetast en het lijkt of z'n weerstand een knauw heeft gekregen. Als er griep in aantocht is, dan heeft Martin hem te pakken. :-\

Ook van de eerste dagen in het ziekenhuis weet hij helemaal niks.

Maar verder gaat nu alles goed, hij hoeft al een paar jaar niet meer op controle en slikt alleen nog maar de minimale dosis medicijnen.

Als je dan later van iemand die je kent hoort dat ze met hartproblemen naar het ziekenhuis zijn gebracht, komt het ( bij mij wel in elk geval ) weer even terug.
Ook als je hoort dat mensen een hartstilstand niet hebben overleefd, moet ik altijd even denken aan het geluk dat wij toen hebben gehad.
Er is toen verteld dat van de 20 mensen met een hartstilstand die in het ziekenhuis komen er 2 overleven. De meesten halen het ziekenhuis niet eens.

Gelukkig gaat alles nu goed en zullen we er maar niet teveel meer bij stil staan.


Groetjes Marlies ;)

karlijn

jeetje Marlies nu ik dit lees heb ik kippevel.. :o
pff inderdaad jullie hebben veel geluk gehad...
godzijdank.....

nou jeetje maja uhm tot morgen!! ;D

kweet verder niet goed wat ik wou zeggen..... ::)

Dieren oordelen niet.....mensen wel..!

Anke

Hoi Marlies,
Tjonge wat een verhaal :o
Ik kan me voorstellen dat dit terugkomt als je van anderen zoiets hoort.

Hoe gaat het met alle grote en kleine valkjes?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Marlies , oeps , dat is wel schrikken geweest he en gelukkig hebben je buren je geholpen toen en is je man er gelukkig niet in gebleven , hij heeft geluk gehad , gelukkig bestaan er mensen die nog hun buren helpen he !  Gelukkig is alles toen goed afgelpen , ook voor jou en de kindjes toen he !
Je mag er echt niet bij stil staan wat er kon gebeuren he , het belangrijkste is dat hij er nog steeds is en er weinig last nog van heeft , het kan inderdaad je weerstand wat verminderen ...en een kortetermijn geheugen , daar heb ik zelf ook last van , en dat is dan niet van zo'n hartaanval maar van de ms , hihi ! Maarja , dat moet een mens er ook maar bij nemen he meiss ! Gelukkig gaat het steeds nog goed met de valkjes en donsjes daar ! Grtjs Ann



☺ Pita ☺

Tja Marlies dan schrik je wel wakker , en sta je opeens weer met beide benen op de grond.
Je kijkt dan heel anders tegen het leven aan he?
Maar gelukkig is alles goed gekomen.
Je schrikt je eigen te pletter hoor!!

Groetjes Petra