10 mei 2024, 03:05:44

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

irma

Vanochtend ging ik bij de valkjes kijken of er nog genoeg te eten was en schrok even toen ik binnen keek.
Er vlogen 7 valken los door de kweekruimte.
Waarschijnlijk had ik gisteravond toen ik Daan terug zette hun hok niet goed dicht gedaan.
Gelukkig zaten ze snel weer in hun hok. Pa moest nog wel even laten voelen hoe hard hij kon bijten.

Hoi Marlies,

Dat was even schrikken zeker..., gelukkig heb je nog een ruimte die afgesloten is, waardoor ze niet direct naar buiten kunnen.
En AU!!! valkjes kunnen hard bijten. :(

gr,
Irma


Gloria en Lujo

☺ Pita ☺

Pfff schrikken meid !!
Gelukkig is alles goed gekomen ;)
Mooie foto's weer Marlies ;)

Kimm

hoi marlies,

dat was schrikken :o
prachtige foto's heb je gemaakt. mooi hoor.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Marlies , dat moet echt wel schrikken geweest zijn zo 7 valkjes los in de kweekruimte , amai ! Gelukkig zaten ze snel weer in hun kooien he !   Ik heb nog eens genoten van de foto's , ik vind ze zo mooi en leuk ! Veel succes met de kweek nog ! Grtjs Ann



☺ Pita ☺

Hoi Marlies is er nog wat uit het piepei gekropen?
Of heb ik het verkeerd gelezen?
Ps ik heb je nog een pm gestuurd ;)

♪ Marlies

Citaat van: Pita op 23 mei 2008, 08:03:44
Hoi Marlies is er nog wat uit het piepei gekropen?
Of heb ik het verkeerd gelezen?
Ps ik heb je nog een pm gestuurd ;)


Waarschijnlijk heb ik gewild dat ik het hoorde piepen, want dat kan helemaal nog niet. ::) :P

Ook ik moet nog een weekje geduld hebben. ::) :P ;D

☺ Pita ☺

hallo Marlies hier is Danielle.

ben er wel van geschrokken hoor van je e-mailtje naar mijn ma ik zat te huilen. egt waar maar dan wordt hij (Daan ) tog ook tammer ? zei mijn ma
gaat hij dan ook sneller zelfstandig eten ?
en zo niet waarom niet ?
nou doe beterschap aan daan en veel kusjes en groetjes van mij Danielle doei doei

ZORG ER MAAR GOED VOOR MIJN SGATTY! :D

♪ Marlies

Hoi Daniëlle,

Daan zit nu lekker met z'n zusje binnen.
Ze hebben net eten gehad en dat ging goed. :)
Hij zat wel bij het bakje met zaadjes, maar hij weet nog niet dat hij, als de zaadjes gepeld zijn dit ook op moet eten.
Maar dat komt wel goed.

Als je hem mag komen halen, zal hij lekker tam zijn hierdoor. :D


Met Pino gaat het heel goed. Ze zit regelmatig zaadjes te pellen samen met Fenna en hun broertje.
Ze komen ook weer goed in de veren, het lijken weer bijna valkjes. :P

Morgen krijgen jullie weer foto's, dan kun je zien dat het bij Daan ook allemaal wel mee valt.

Gewoon lekker slapen vannacht en er niet van wakker liggen hoor.
Het gaat allemaal goed komen.


Groetjes Marlies ;)

☺ Pita ☺

ook van zijn pootje aub ik wil zien of het erg is teminste hoe het er uit ziet :S

Danielle-Daan

haai marlies ik heb er ook een gemaakt bij verhalen je zult wel merken welke ik xzou het fijn vinden als je een bericvhtje plaats avb

(AlVastBedankt)

danielle en daan  ;D

*Yvon

Citaat van: Marlies op 23 mei 2008, 21:12:17

Ze komen ook weer goed in de veren, het lijken weer bijna valkjes. :P
Yessssssssss,we krijgen echte valkjes !!!   ;D ;D

Morgen krijgen jullie weer foto's, dan kun je zien dat het bij Daan ook allemaal wel mee valt.
Yesssss,en weer foto's !!!  ;D ;D


Groetjes Marlies ;)
Groetjes trug,Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Citaat van: Pita op 23 mei 2008, 21:40:25
ook van zijn pootje aub ik wil zien of het erg is teminste hoe het er uit ziet :S


Hoi Petra, ;D

Straks probeer ik en foto te maken van z'n pootje, als meneer even stil wil zitten. Het is zo'n wiebelkont. ::)

Het valt allemaal wel mee. Het leek gisteren erger dan het was omdat er bloed aan zat. :-\

Citaat van: Danielle-Daan op 23 mei 2008, 21:52:32
haai marlies ik heb er ook een gemaakt bij verhalen je zult wel merken welke ik xzou het fijn vinden als je een bericvhtje plaats avb

(AlVastBedankt)

danielle en daan  ;D



Hoi Daniëlle, ;D

Ik heb het al gezien en er een boel foto's in gezet. :D

Citaat van: *Yvon op 23 mei 2008, 22:09:06
Citaat van: Marlies op 23 mei 2008, 21:12:17

Ze komen ook weer goed in de veren, het lijken weer bijna valkjes. :P
Yessssssssss,we krijgen echte valkjes !!!   ;D ;D

Morgen krijgen jullie weer foto's, dan kun je zien dat het bij Daan ook allemaal wel mee valt.
Yesssss,en weer foto's !!!  ;D ;D


Groetjes Marlies ;)
Groetjes trug,Yvon



Hoi Yvon, ;D

Fenna ken je bijna niet meer terug nu ze weer in de veren komt. Dat gaat ineens zo hard. :D

Ze zit steeds meer met ma en de rest zaadjes te pellen. Ik weet alleen niet zeker of ze wel weet dat ze er ook iets van op moet eten.
Ze wordt ook nog regelmatig gevoerd door ma.


Groetjes Marlies ;)



♪ Marlies

Jullie zullen je misschien wel afvragen wat er gebeurd is met Daan van Daniëlle.

Gisteren had ik de deur van de kweekruimte open staan omdat het lekker weer was. :D
Is ook wel eens makkelijk, want dan kan ik op een afstandje de valkjes ( vooral de jongen ) observeren.

Toen ik voorbij liep hoorde ik een hoop gefladder en wat gepiep. :-\
Gauw naar binnen gegaan en ik zag dat Daantje door z'n vader het hok door werd gejaagd. Er zat wat bloed op Daan z'n schouder en z'n pootje.
De keuze was toen niet moeilijk, en ik heb een kooi van zolder gehaald en Daan er samen met z'n lutino bleekmasker zusje in gezet.
Ik vond nl dat het bleekmaskertje er ook niet zo lekker bij zat.  :-\

Omdat ze aan de pap gaan heb ik ze ook maar gelijk gewogen zodat ik dat goed in de gaten kan houden. Nu was ook te zien dat deze 2 weinig eten kregen. :-\

Nu zitten ze samen in huis en worden bijgevoerd met pap.
Ze zijn allebei al een paar grammetjes aan gekomen. :D

Waarschijnlijk ziet de pa van Daan hem als een bedreiging omdat het een mannetje is, en ze weer aan een nieuw nestje willen beginnen. :(

Vorige week hadden we zo'n zelfde gevalletje met de catharina's. De popjes mochten het blok nog in en op stok, terwijl hun broertje elke keer naar de bodem werd gejaagd door pa. :-\

Met Daantje en z'n zusje gaat het nu goed. Ze zitten lekker met een vol kropje te slapen. :D


Groetjes Marlies ;)

Kimm

hoi marlies,

arme daan, je zou maar zo'n vader hebben ;)
maar goed dat je ze eruit hebt gehaald en dat het nu super gaat. lekker hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

☺ Pita ☺

Zielig hoor , maar gelukkig hebben ze een super pleeg moeder :)