3 mei 2024, 15:53:33

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

hallo, iki ben danielle ik wil graag even zeggen als we komen kijken nou is niet nodig maar we komen wel ik wil die van koppel 4 dat wildkleurmannetje die is zóóóóóó lief ik wil die heel graag is dat mogelijk ?? ik mag tog zelf een naam verzinnen wilt u beginnen met hem zo te noemen ?? ik noem hem uuuuuhmm...
daar denk ik nog even over na :P  :D  :)

Mara

Hoi Marlies

Ik schrijf hier niet meer zo heel veel, maar ik kom wel elke keer lezen. Mooie foto's van je donsjes. Echt heel erg mooi.

Groetjes

Mara

♪ Marlies

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 25 april 2008, 07:56:44
Citaat van: Marlies op 24 april 2008, 18:09:17
Citaat van: -•=Bonnie=•- op 23 april 2008, 22:25:28
En wet je al wat die lutino bleekmaskers zijn?  ::)


Nee, maar het bonte witmaskertje wat er bij zit heeft een hele kromme rug, dus waarschijnlijk zit er een eitje aan te komen. Dan nog even afwachten of het bevrucht is. ::)



Huh? Dat snap ik niet, de bleekmasker moest toch een popje zijn? Of heb je er nu maar een pop bij gezet voor als de bleekmasker een man zou zijn  ;D


Hoi Bonnie, ;D

De lutino bleekmaskers heb ik gekocht in de hoop dat het poppen zouden zijn.
Ze hebben allebei bij een man gezeten, maar er gebeurde dus helemaal niets.
Het bonte bleekmaskertje wat ik voor jou heb laten testen en wat bij m'n albino man zat heb ik verkocht.
Bij de albino man heb ik nu het bonte bleekmaskertje zitten wat vorig jaar als eerste geboren is en die jij zo graag wilde.
Dat blijkt nu ook een pop, want ze hebben  nu 2 eitjes.

Deze bonte bleekmasker zat bij een bonte witmasker pop, en daar zit nu een van de lutino bleekmaskers bij. :D

Snap je het nog ? :P

Citaat van: Pita op 25 april 2008, 08:17:17
hallo, iki ben danielle ik wil graag even zeggen als we komen kijken nou is niet nodig maar we komen wel ik wil die van koppel 4 dat wildkleurmannetje die is zóóóóóó lief ik wil die heel graag is dat mogelijk ?? ik mag tog zelf een naam verzinnen wilt u beginnen met hem zo te noemen ?? ik noem hem uuuuuhmm...
daar denk ik nog even over na :P  :D  :)


Hoi Daniëlle, ;D

Wat lees ik nou, wil jij niet komen kijken ? ::) :P ;D

Het wildkleur mannetje is bij deze gereserveerd voor jou. 8)
Zodra jij z'n naam weet, laat je het maar weten, en dan ga ik hem zo noemen.

Nou wil jij natuurlijk ook zoveel mogelijk foto's van hem zeker, of niet ? :P

Citaat van: Mara op 25 april 2008, 13:38:42
Hoi Marlies

Ik schrijf hier niet meer zo heel veel, maar ik kom wel elke keer lezen. Mooie foto's van je donsjes. Echt heel erg mooi.

Groetjes

Mara


Hoi Mara, ;D

Hier eigenlijk hetzelfde, ik lees best veel boekjes maar reageer niet altijd.
Ik ben blij dat je de foto's leuk vond.

Hoe gaat het nou met je tennisarm ?




Groetjes Marlies ;)

♪ Marlies

Ik ging net nog even de jongen en de eitjes checken.
Bij de roodruggen ligt toch nog een eitje van de geelwangen te tikken. Dit zal ( hopelijk ) morgen wel uitgekomen zijn. :D

Bij de jongen van koppel 4 gaat het ook nog steeds goed.
De kropjes zijn elke keer als ik kijk goed gevuld.

De kleine witmaskertjes ( van koppel 8 ) bij het pleegkoppel doen het ook goed.

Dan de bontjes van koppel 6, hier liggen 3 jongen waarvan 1 bont mannetje, 1 cinnamon bont opaline popje en ( dat zag ik net pas ) 1 bont opaline popje. :D
Deze laatste mutatie heb ik uit dit koppel nog niet gehad, dus ik ben benieuwd.



Koppel 11 heeft nu 2 eitjes. :D



Koppel 2 heeft nu weer 3 eitjes.



Koppel 8 ook 1 eitje.

Nog wat nieuws over het andere gevogelte.

Het mega baraband blok hangt nu ook weer buiten, ben benieuwd wanneer zij snappen wat daar nou de bedoeling van is. :P

Bij de swiften hangen de blokken ook weer op en de mannen zaten er gelijk in. Nu de popjes nog erbij en dan kan het ook daar van start gaan. :D


Nog een paar uurtjes, en dan komt m'n nieuwe albino popje. :D

Groetjes Marlies ;)





•=Bonnie=•

Citaat van: Marlies op 25 april 2008, 15:44:24
Hoi Bonnie, ;D

De lutino bleekmaskers heb ik gekocht in de hoop dat het poppen zouden zijn.
Ze hebben allebei bij een man gezeten, maar er gebeurde dus helemaal niets.
Het bonte bleekmaskertje wat ik voor jou heb laten testen en wat bij m'n albino man zat heb ik verkocht.
Bij de albino man heb ik nu het bonte bleekmaskertje zitten wat vorig jaar als eerste geboren is en die jij zo graag wilde.
Dat blijkt nu ook een pop, want ze hebben  nu 2 eitjes.

Deze bonte bleekmasker zat bij een bonte witmasker pop, en daar zit nu een van de lutino bleekmaskers bij. :D

Snap je het nog ? :P


Groetjes Marlies ;)


LOL nee, maar dat maakt niet uit :D

Suprise is gwoon split witmasker helaas, verbaas me niets, er klopte al niets van :D

*Esther*

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 25 april 2008, 16:50:14
Citaat van: Marlies op 25 april 2008, 15:44:24
Hoi Bonnie, ;D

De lutino bleekmaskers heb ik gekocht in de hoop dat het poppen zouden zijn.
Ze hebben allebei bij een man gezeten, maar er gebeurde dus helemaal niets.
Het bonte bleekmaskertje wat ik voor jou heb laten testen en wat bij m'n albino man zat heb ik verkocht.
Bij de albino man heb ik nu het bonte bleekmaskertje zitten wat vorig jaar als eerste geboren is en die jij zo graag wilde.
Dat blijkt nu ook een pop, want ze hebben  nu 2 eitjes.

Deze bonte bleekmasker zat bij een bonte witmasker pop, en daar zit nu een van de lutino bleekmaskers bij. :D

Snap je het nog ? :P


Groetjes Marlies ;)


LOL nee, maar dat maakt niet uit :D

Suprise is gwoon split witmasker helaas, verbaas me niets, er klopte al niets van :D


Hahaha, tig keer lezen dan snap ik het ook..... ;D

☺ Pita ☺

jhaa heel graag hoor maar de naam weet ik nog niet weet u iets leuks ??
en ik kom wel kijken hoor :P

♪ Marlies

Citaat van: *Esther* op 25 april 2008, 17:45:45
Citaat van: -•=Bonnie=•- op 25 april 2008, 16:50:14
Citaat van: Marlies op 25 april 2008, 15:44:24
Hoi Bonnie, ;D

De lutino bleekmaskers heb ik gekocht in de hoop dat het poppen zouden zijn.
Ze hebben allebei bij een man gezeten, maar er gebeurde dus helemaal niets.
Het bonte bleekmaskertje wat ik voor jou heb laten testen en wat bij m'n albino man zat heb ik verkocht.
Bij de albino man heb ik nu het bonte bleekmaskertje zitten wat vorig jaar als eerste geboren is en die jij zo graag wilde.
Dat blijkt nu ook een pop, want ze hebben  nu 2 eitjes.

Deze bonte bleekmasker zat bij een bonte witmasker pop, en daar zit nu een van de lutino bleekmaskers bij. :D

Snap je het nog ? :P


Groetjes Marlies ;)


LOL nee, maar dat maakt niet uit :D

Suprise is gwoon split witmasker helaas, verbaas me niets, er klopte al niets van :D


Hahaha, tig keer lezen dan snap ik het ook..... ;D


Bonnie is blond, en jij ? :P

*Esther*

Hahaha,

Zo blond is Bonnie nou ook weer niet.

Ik ben donker bruin..... (wel blauwe ogen, zou dat het zijn?)


Nee, ik kan het gewoon niet zo snel. Ik ben nogal een soort van beeld denker en moet er een plaatje van maken in m'n hoofd. En zo snel komen die plaatjes van al die valkjes niet te voorschijn. ;D
hahaha

groetjes Esther

☺ Pita ☺


♪ Marlies

Citaat van: Pita op 25 april 2008, 20:50:15
weet jij een leuke naam groetjes danielle
???




Hoi Daniëlle, ;D

Als je je nou erg verveeld vanavond, dan moet je aan de linkerkant van deze site eens op het knopje namen klikken.
Daar staan zoveel namen, daar staat er vast wel eentje en misschien wel meer die jij leuk vindt.

Groetjes Marlies ;)

☺ Pita ☺


♪ Marlies

Vrijdag heb ik m'n lutino bleekmasker pop bij een andere man gezet, nl m'n cinnamon bont opaline man split witmasker.
Het mannetje was helemaal in de wolken, hij floot en tikte en liep met z'n vleugels wijd te paraderen door de kooi. ;D
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren eer ze eitjes hebben.
Het zwaar bonte witmasker mannetje split cinnamon en opaline waar ze eerst bij zat, heb ik nu te koop gezet.

Vrijdag is er nog een ventje blij gemaakt. Mandy bracht haar albino popje en dat zit nu bij een wildkleur bleekmasker mannetje. Ook hij was dolgelukkig. :D
Vandaag zat hij aan een stuk door voor haar te fluiten. ::)
Als zij op de stok zat  en hij op de grond, zat hij steeds aan haar staart te trekken.

Drie van de 4 lutino's van koppel 4 zijn weer geen bleekmaskers. Ze krijgen weer fel oranje wangetjes. :-\
Ook hun wildkleur broertje krijgt gewone oranje wangen.
Misschien de kleinste nog, maar daar komen nog niet veel veren door.
Ik ben nog niet klaar met wangen turen. ::) :P

Het pleegkoppel ( 1 ) doet het goed met de pleegjongen,
Ook lag er nog een eitje te tikken van hunzelf. :D

Van koppel 2 ( geelwangen ) is er nog een eitje uitgekomen bij de roodrug popjes. :D  Hier liggen nu nog 2 eitjes bij, maar ik denk niet dat dat nog iets wordt.
Zodra dit jong wat groter is, leg ik het ook bij het pleegkoppel, of het verschil in grootte met de andere 2 moet zo groot zijn, dan maar niet.

Martin had van de week blokkendans in de volière waar de Barabands en de valkjes zitten. ;D ;D ;D
Hij had woensdag 2 valkenblokken en een mega Barabandblok opgehangen, en jawel hoor het geelwang mannetje vond dit mega blok wel geschikt voor hem en z'n popje. ::)
Nu had Martin dit blok op de plek gehangen waar dit koppel vorig jaar ook hun blok had.
Het is me opgevallen dat ze hier elk jaar op dezelfde plek een blok pakken.
Martin weer met schroefmachine de volière in en het blok op een andere plek gehangen. Haalde niks uit, de familie geelwang ging gewoon mee. :(
Toen het blok er maar uitgehaald en een paar dagen uit de volière gelaten.

Sinds vrijdag hangt het weer op een andere plek en jawel hoor, het Baraband popje ging er al in.
Zij zit ook de hele tijd kippetje, maar het ventje weet nog niet goed wat te doen. ::)
Hij gaat er naast zitten en tilt dan wel elke keer z'n pootje op, maar snapt nog niet echt wat de bedoeling is. :P
Misschien als hij goed naar de valkjes kijkt dat het kwartje wel valt, of we moeten nog een jaartje geduld hebben...... misschien is hij nog net te jong.

De bontjes doen het goed. Het zijn 2 popjes en een mannetje. Het ene popje is cinnamon bont opaline en het andere bont opaline. Het mannetje is bont.
Vandaag al lekker geknuffeld met ze. 8)

Groetjes Marlies


•=Bonnie=•

27 april 2008, 10:20:22 #2863 Last Edit: 27 april 2008, 10:23:16 by -•=Bonnie=•-
Wat jammer Marlies dat je nog geen bleekmaskertje hebt kunnen herkennen  :-\

Ik ben hier dit jaar wel bezig met een enorme eitjes dans. Ik zou graag wat eitjes van Bauke en Suprise bij Extran en Extreme leggen zodat ze kunnen oefenen en niet meteen op nieuw beginnen straks...

Robin doet het zoooo goed joh als pleegpaps voor de jongen van Pim & Roos hun eerste probeersel. Echt leuk, en ze knuffelen zich suf hij en Robijn. Hopelijk laat ze heb volgende keer eerst even een paar keer opstappen als ze weer wil gaan leggen ;) Heb er wel vertrouwen in want nu is natuurlijk de druk van de ketel en zijn zij ook echt een koppel ondertussen.

☺ Pita ☺

Ooow wat leuk om te lezen dat alles zo lekker gaat met de kleintjes!!