3 juni 2024, 20:42:48

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Citaat van: Bonnie op 19 maart 2008, 10:04:59
Ach ja, ik kan Extran & Extreme en Robin & Robijn ook wel op elkaar kijken hoor en Bingo die nog steeds geen vrouw heeft terwijl ie met drie poppen zit (ze vinden hem niet leuk  ??? ) en Jelle en Beauty zijn voorlopig ook niet van plan iets te ondernemen in dat binnenhok.

Ach ja geduld he  ;D


Geduld hebben we toch zat ?  ::) :P


Update.

Lutino bleekmasker X bonte witmasker :  4 eitjes.

Cinnamon opaline geelwang X opaline split geelwang man : 2 eitjes.

Lutino X getekend : 4 eitjes.

Opaline bleekmasker X lutino : 1 eitje.

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

Jaaaaaaaa  :D

Dat gaat de goede kant op. Nu ga je me zo inhalen want ik verwacht niet dat er op korte termijn nog koppels gaan beginnen hier.

*~Jeanine~*

Super Marlies. :D

Ik hoop dat ze allemaal bevrucht zijn.

•=Bonnie=•

Extran & Extreme zijn een koppel!  :o ;D :D

*~Jeanine~*


•=Bonnie=•

Gokje hoor...  ;D

Lutino bleekmasker X bonte witmasker :  4 eitjes.

Cinnamon opaline geelwang X opaline split geelwang man : 3 eitjes.

Lutino X getekend : 4 eitjes.

Opaline bleekmasker X lutino : 2 eitje.
:P


♪ Marlies

Citaat van: Bonnie op 21 maart 2008, 09:17:30
Gokje hoor...  ;D

Lutino bleekmasker X bonte witmasker :  4 eitjes.
Helemaal goed. ;D

Cinnamon opaline geelwang X opaline split geelwang man : 3 eitjes.
Nog steeds 2.

Lutino X getekend : 4 eitjes.
Ook goed.

Opaline bleekmasker X lutino : 2 eitje. :P

Ook goed. :D




♪ Marlies

Met de valkjes gaat alles goed.
De vogels in de volière hebben nog steeds geen blokken gekregen, vind het nog een beetje aan de frisse kant. :-\

De valkjes in de broedkooien doen het ook goed. :D

Lutino bleekmasker x bonte witmasker houden het deze ronde zo te zien op 4 eitjes.
Als deze alle vier uitkomen en de jongen worden dan netjes groot gebracht, dan ben ik tevreden. :)

De lutino x getekende hebben 5 eitjes, ben ik ook helemaal blij mee. :)

Bleekmasker opaline x lutino 2 eitjes. Deze pop is net begonnen met leggen, dus daar zullen er nog wel een paar bijkomen. :)

De cinnamon opaline geelwang x split geelwang hebben er ( denk ik ) nog steeds 2. Het mannetje zit al heel de dag te broeden, dus ik heb hem maar niet gestoord. We zien het eerdaags wel.

De lutino x cinnamon bont opaline zaten ook in het blok, ik vermoed daar vandaag of morgen ook wel het eerste eitje. Misschien wel een paasei. :D

De blauw opaline roodruggen hebben nu 3 eitjes, ik ben alleen een beetje bezorgd om het popje. Zij zit er niet helemaal fris bij. :-\
Ze zat gisteren bol op de bodem van de broedkooi, maar vandaag zat ze weer te broeden. ???

Het split oranje popje zat ook niet helemaal fris, zij heeft 2 eitjes en zat vandaag ook weer in het blok.
We zien wel wat er van komt.

Iedereen fijne paasdagen. :D

Groetjes Marlies ;)

Anke

Hoi Marlies,
Goede berichten allemaal hier :)
Deze paasdagen gaan de boeken in als de koudste sinds 40 jaar (of zo iets) dus ik kan me wel voorstellen dat je buiten nog even wacht met de blokken ::)
Een fijn paasweekend!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Marlies ....het broedseizoen is hier ook al volop aan de gang he ! Veel succes met de eitjes hoor ! Grtjs Ann



Caroline

Gaat lekker hier met de eitjes.  :D

Succes met de roodrugpopjes die er niet zo lekker bij zitten.  :-\

Groetjesssssssssssss  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


Hier gaat het ook goed lees ik wel. Spannend zeg.

De roodruggen wat minder...............hoop dat ze er snel weer goed bijzitten.

Groetejs Anja

danielle

Hoi Marlies,
ZO het gaat echt goed bij jou, wat veel eitjes alweer. Als deze alemaal bevrucht zijn, krijg je het nog druk met al die donsjes.
Maar wel super leuk. Toch wel weer spannend wat een jonkies er allemaal komen. Izzie's papa en mama doen het ook weer goed zeg, met 5 eitjes.

Groetjes Danielle

Mandy

Hoi Marlies,

Gefeliciteerd met de eerste eitjes van dit jaar! :D
Wordt wel spannend met al die nieuwe koppels, ik hoop voor je dat er veel moois uit voortkomt! ;D
En inderdaad maar hopen dat het snel beter weer wordt want dit is echt triest. :-\
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

♪ Marlies

Update..

Lutino bleekmasker x bonte witmasker 4 eitjes. Het mannetje zit nu goed te broeden overdag.  :D

Lutino x getekend  5 eitjes. Hier zitten ze gezellig samen in het blok te broeden. :D

Cinnamon opaline geelwang nog steeds 2 eitjes. Ook zij zaten samen in het blok. Ik vind dat ze het in een broedkooi beter doen dan in de volère (tot nu toe dan). ;D

Opaline bleekmasker x lutino 4 eitjes. Ook dit koppel zit samen te broeden. :D


De lutino pop die samen zit met de cinnamon bont opaline man zat ook veel in het blok vandaag.


De rest is nog niet op gang. :-\


De roodrug popjes zijn weer goed opgeknapt, waarschijnlijk heeft dit toch met het leggen te maken. :D
In roodruggen zijn we nog niet zo thuis, dat gaat vast ook nog wel komen.

Beide popjes hebben nu 3 eitjes.  :D

Een ander koppel, een albino popje en een platinum man hebben ondertussen 2 eitjes. :D

Een blauw opaline popje heeft nu ook een eierkontje, dus dat eitje zal er morgen wel liggen.

Ook zijn er vandaag bij de catharina's 2 paaskuikentjes met donkere oogjes geboren. ;D ;D
Om wat voor mutatie het zal gaan weet ik nog niet.

Het ander koppel heeft ondertussen al 3 jongen.
Een met rode oogjes, dat zal een lutino of een crème-ino worden. Twee met donkere oogjes, dus wildkleur, donkergroen, olijf, licht- of donker zeegroen of mauve.
Dat wordt nog een verrassing.

Zo jullie zijn weer helemaal op de hoogte. :D

Groetjes Marlies ;)