3 mei 2024, 11:39:02

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

♪ Marlies

De valkjes in de broedkooien worden nu gelukkig wat rustiger als je binnenkomt.
:D

Het albino popje dat ik vanmiddag zou gaan halen gaat niet door.
Ik kreeg een mailtje dat ze niet geringd was. :-\
Op zich geen ramp, maar ik heb al wel ervaren dat je er bij eventuele verkoop moeilijk vanaf komt.
Nou is het natuurlijk niet de bedoeling om dat beest volgend jaar weer te verkopen, maar stel dat het niet klikt met het witmasker dominant pastel mannetje, dan zit ik. :-\

We gaan dus weer op zoek naar een albino of witmasker ( opaline ) pop die niet split is voor bont. ::)

Groetjes Marlies ;)

Anke

Hoi Marlies,
Wat jammer dat het nu niet door kan gaan :(
Succes met je nieuwe zoektocht!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Citaat van: Marlies op 16 februari 2008, 10:57:13
De valkjes in de broedkooien worden nu gelukkig wat rustiger als je binnenkomt.
:D

Het albino popje dat ik vanmiddag zou gaan halen gaat niet door.
Ik kreeg een mailtje dat ze niet geringd was. :-\
Op zich geen ramp, maar ik heb al wel ervaren dat je er bij eventuele verkoop moeilijk vanaf komt.
Nou is het natuurlijk niet de bedoeling om dat beest volgend jaar weer te verkopen, maar stel dat het niet klikt met het witmasker dominant pastel mannetje, dan zit ik. :-\

We gaan dus weer op zoek naar een albino of witmasker ( opaline ) pop die niet split is voor bont. ::)

Groetjes Marlies ;)


Jammer dat het popje niet doorgaat, maar ik zelf heb ook diverse niet geringde valkjes in mijn voliere en ik vind dat persoonlijk geen probleem.....

Succes met je zoektoch!!!

Mara

♪ Marlies

Citaat van: Mara op 16 februari 2008, 13:34:22
Citaat van: Marlies op 16 februari 2008, 10:57:13
De valkjes in de broedkooien worden nu gelukkig wat rustiger als je binnenkomt.
:D

Het albino popje dat ik vanmiddag zou gaan halen gaat niet door.
Ik kreeg een mailtje dat ze niet geringd was. :-\
Op zich geen ramp, maar ik heb al wel ervaren dat je er bij eventuele verkoop moeilijk vanaf komt.
Nou is het natuurlijk niet de bedoeling om dat beest volgend jaar weer te verkopen, maar stel dat het niet klikt met het witmasker dominant pastel mannetje, dan zit ik. :-\

We gaan dus weer op zoek naar een albino of witmasker ( opaline ) pop die niet split is voor bont. ::)

Groetjes Marlies ;)


Jammer dat het popje niet doorgaat, maar ik zelf heb ook diverse niet geringde valkjes in mijn voliere en ik vind dat persoonlijk geen probleem.....

Succes met je zoektoch!!!

Mara


Hoi Mara, ;D

Ik denk dat jij op een andere manier met je vogels bezig bent dan ik. ;D
Voor veel mensen ( kwekers) is het wel een probleem. Ik heb al gemerkt dat als je 2 dezelfde vogels te koop aanbiedt waarvan er 1 wel en 1 niet geringd is , de mensen toch voor de geringde vogel kiezen. :-\

We zoeken gewoon nog even verder. Misschien .s. zaterdag wel in Zwolle. :D

Groetjes Marlies ;)

*Yvon

Hoi hoi

Het zal toch wel gaan lukken in Zwolle ??
Maar.......... kan je wel nog een hele week wachten ??  :P ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Quendi

Hoi Marlies,

Ik heb je banner en link op mijn site gezet. Ik nam aan dat je dat niet erg vond. Of wel?

Gr sietske

Mara

Hoi Marlies

Ik kweek niet met mijn vogels, dat is het grote verschil denk ik. Mijn grasjes zijn wel allemaal gering, gewoon puur toeval, behalve de jongen die ik zelf gekweekt heb. Wat hier in de voliere komt, gaat pas uit de voliere als ze zijn overleden....Klinkt wel erg vreemd......of niet?

Hihi, maar niettemin, ik ga inderdaad anders met mijn valkjes om dan jij wat betreft ringen dan...begrijp me aub niet verkeerd.

Mara

Anja

Citaat van: *Yvon op 17 februari 2008, 20:07:15
Hoi hoi

Het zal toch wel gaan lukken in Zwolle ??
Maar.......... kan je wel nog een hele week wachten ??  :P ;D

Groetjes Yvon



Dat vraag ik me dus ook af ;D ;D ;D

Groetjes Anja

♪ Marlies

Citaat van: *Yvon op 17 februari 2008, 20:07:15
Hoi hoi

Het zal toch wel gaan lukken in Zwolle ??
Maar.......... kan je wel nog een hele week wachten ??  :P ;D

Groetjes Yvon

Citaat van: Anja op 17 februari 2008, 21:13:09
Citaat van: *Yvon op 17 februari 2008, 20:07:15
Hoi hoi

Het zal toch wel gaan lukken in Zwolle ??
Maar.......... kan je wel nog een hele week wachten ??  :P ;D

Groetjes Yvon



Dat vraag ik me dus ook af ;D ;D ;D

Groetjes Anja


Hoi Yvon en Anja, ;D

Ik zal wel moeten. :-\

Citaat van: Quendi op 17 februari 2008, 20:08:52
Hoi Marlies,

Ik heb je banner en link op mijn site gezet. Ik nam aan dat je dat niet erg vond. Of wel?

Gr sietske


Hoi Sietske, ;D

Dat vind ik zeker niet erg. :P

Heb jij er voor mij ook een ?

Citaat van: Mara op 17 februari 2008, 21:05:22
Hoi Marlies

Ik kweek niet met mijn vogels, dat is het grote verschil denk ik. Mijn grasjes zijn wel allemaal gering, gewoon puur toeval, behalve de jongen die ik zelf gekweekt heb. Wat hier in de voliere komt, gaat pas uit de voliere als ze zijn overleden....Klinkt wel erg vreemd......of niet?

Hihi, maar niettemin, ik ga inderdaad anders met mijn valkjes om dan jij wat betreft ringen dan...begrijp me aub niet verkeerd.

Mara


Hoi Mara, ;D

Natuurlijk begrijp ik je niet verkeerd, ik ben niet zo iemand die snel op haar teentjes getrapt is hoor. :P
Ik snap heel goed wat je bedoeld. :D

Groetjes Marlies ;)

Mara

Hoi Marlies

Gelukkig dat je begrijpt wat ik bedoel, ik heb jouw valkjes gezien en ze zien er supergoed uit hoor. Maar ik begrijp wel dat het voor een kweker handiger is als de valkjes geringd zijn. Eigenlijk ook wel logisch hoor.

Fijne maandag gewenst.

Mara

*Esther*

Heeej Marlies,

Aangezien jij al wat ervaring hebt, met geluk op de leukste valkjes te stuiten, zal dat zeker ook lukken met een albino popje.  ;D

gr Esther

♪ Marlies

Citaat van: *Esther* op 18 februari 2008, 16:42:05
Heeej Marlies,

Aangezien jij al wat ervaring hebt, met geluk op de leukste valkjes te stuiten, zal dat zeker ook lukken met een albino popje.  ;D

gr Esther


Dat kun je inderdaad wel stellen. Wat de bleekmaskers betreft heb ik al 2 keer geboft. :P

Groetjes Marlies ;)

*~Jeanine~*

Hoi Marlies,

Jammer dat het albinopopje niet doorgaat. Maar wel begrijpelijk.
Heel veel succes met de zoektocht naar een ander popje.

♪ Marlies

Citaat van: Jeannine op 18 februari 2008, 22:31:12
Hoi Marlies,

Jammer dat het albinopopje niet doorgaat. Maar wel begrijpelijk.
Heel veel succes met de zoektocht naar een ander popje.



Hoi Jeannine, ;D

Komt best goed hoor. :D
Nu heb ik en elk geval nog een excuus om a.s. zaterdag naar Zwolle te gaan. ::) :P ;D


Groetjes Marlies ;)

caro

Hoi Marlies,

Veel succes met je zoektocht naar je albino pop. Heel veel plezier een zaterdag in Zwolle.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/