3 mei 2024, 13:39:00

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

♪ Marlies

M'n lutino bleekmasker is van 23 april 2006.
Zij begon in November al eitjes te leggen. We hebben haar toen iets donkerder gezet en toen stopte ze.
In 2007 had ze 20 Maart haar eerste eitje, dus  met 11 maanden.

Ik zou het even aankijken. Als ze er aan toe is houd je het toch niet tegen. ::)

Groetjes Marlies ;)

Tjerk

Ik denk dat ik ze dan half februari een blok geef. Dan is zij ruim 10 maanden en hij iets meer dan negen maanden....


Groeten Tjerk

Mara

Hoi Marlies

Jij hebt heel wat valkjes...en je hebt er ook een paar hele mooie te koop staan zie ik..... :P

Mara

♪ Marlies

Citaat van: Mara op 30 januari 2008, 21:31:15
Hoi Marlies

Jij hebt heel wat valkjes...en je hebt er ook een paar hele mooie te koop staan zie ik..... :P

Mara


Hoi Mara, ;D

Je hebt ze allemaal live gezien. :D
Als je nog wat zoekt.....je weet me te wonen. :P ::) ;D

Groetjes Marlies ;)

Silke *

Hoi Marlies!

Kijk eens wat ik heb............









Amoré  ;D
Ze is echt zoooo'n mooi valkje en ben blij dat ik ze bij jou haalde en dat meen ik!  :)
Je ziet ook wel al dat ze met het juiste mannetje gaat lopen, Diëgo namelijk. Een Bont Geparelde Witmasker man split Fallow en Lutino.
Ze krijgen mooie jonkies! In het allerbeste geval: Bont Lutino Geparelde Bleekmasker popjes. :D

Groetjes
Silke

♪ Marlies

Hoi Silke, ;D

Bedankt voor de mooie foto's. Ik had ze al in je dagboekje zien staan, maar ik vind het natuurlijk ook heel leuk dat je ze hier neer zet. ;D

Ik ben blij dat je zo tevreden bent over Amoré. :D
Hopelijk gaat ze helemaal voor Diëgo. ::) :P :o

Groetjes Marlies ;)

Mara

Hoi Marlies

Ik heb ze inderdaad live gezien en ik ben nog aan het dubben hoor...maar ik weet je inderdaad te vinden.  ;D  ;)

Mara

♪ Marlies

De kweekruimte  is zo goed als af. ;D ;D ;D

Martin had maandag en dinsdag vrij en is hele dagen bezig geweest om alles af te maken.
Alles bij elkaar moest er toch nog een hoop gedaan worden, vooral qua afwerking. Het ziet er dan ook keurig netjes uit. :D

Vanavond gaat hij de vloer egaliseren, want er zit een put en wat bobbels in. :-\
Dan nog de stokken, en het feest kan beginnen.

Hij heeft deze week 16 blokken gemaakt ( 6 voor de roodruggen en 10 voor de valkjes)  en 4 blokken vermaakt, waarvan het kijkluikje aan de verkeerde kant zat.
Nu heb ik voor alle 12 broedkooien van de valkjes een passend blok en nog een aantal om te verwisselen als ze moeten worden schoongemaakt. :P

Ik zal straks even wat foto's maken en plaatsen. :)

Was wel lachen van de week. Tijdens de rustperiode staan de blokken in een bergruimte onder het nachthok van de eerste volière.
Omdat ik niet precies wist hoeveel het er waren heeft Martin ze deze week al tevoorschijn gehaald. Voor het makkelijke worden ze dan even voor buiten voor de volière gezet en daarna naar binnen gehaald.
De oudere valkjes hingen allemaal tegen de gaas aan en hadden het opeens zo druk onder elkaar, net of ze wisten wat er staat te gebeuren. ::) :P ;D ;D
Ben benieuwd of ze straks ook zo snel aan de gang gaan als ze eenmaal een blok hebben gekregen.

Zo nu eerst even lekker douchen en dan m'n boeltje wat aan kant doen. Er is nog  het een en ander blijven liggen van vorige week, vervelende griep. :-\

Groetjes Marlies ;)

Rianne


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*


♪ Marlies

Sorry, sorry, sorry. :-[

Ik was vanmiddag bijna klaar met m'n berichtje en toen kwam er iemand langs voor de laatste 6 valkjes die ik nog te koop had.
Jammer voor jullie, maar ik klikte op een verkeerd knopje en toen was ik alles kwijt.

Ik heb nu even geen tijd om ze weer te plaatsen, dus jullie houden ze even te goed. ::) :P ;D

Groetjes Marlies ;)

*~Jeanine~*


*Yvon

Hoi hoi

CitaatDe oudere valkjes hingen allemaal tegen de gaas aan en hadden het opeens zo druk onder elkaar, net of ze wisten wat er staat te gebeuren.  ::) :P ;D ;D

Dat hadden we verleden jaar ook met Cina.
Zij zag de blokken op de tuintafel staan en zat gelijk helemaal rechtop naar die blokken te kijken.
Ze zien echt wel waar die dingen voor zijn.  ;) ;D ;D

Je bent nu dus al je jongen van verleden jaar kwijt ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Citaat van: Jeannine op  6 februari 2008, 18:34:49
Hoi Marlies,

We blijven gewoon terugkomen ;) :P




;D ;D ;D

Ze komen zo !!!!!!


Citaat van: *Yvon op  6 februari 2008, 19:22:49
Hoi hoi

CitaatDe oudere valkjes hingen allemaal tegen de gaas aan en hadden het opeens zo druk onder elkaar, net of ze wisten wat er staat te gebeuren.  ::) :P ;D ;D

Dat hadden we verleden jaar ook met Cina.
Zij zag de blokken op de tuintafel staan en zat gelijk helemaal rechtop naar die blokken te kijken.
Ze zien echt wel waar die dingen voor zijn.  ;) ;D ;D

Je bent nu dus al je jongen van verleden jaar kwijt ?

Groetjes Yvon



Behalve de jongen die ik ( voorlopig ) wilde houden wel ja. :D
Nu heb ik weer plek( en eurootjes) voor nieuwe valkjes ::) :P