5 mei 2024, 13:55:58

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Marlies,
Hi hi ik dacht al dat jij nou niet bepaald bij mij in de buurt woont ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Dat dat mannetje nog niet weg is, hij is zooooo lief :)

♪ Marlies

Hij is al gereserveerd. :D

Hij gaat naar Anja en wordt volgens mij het twaalfde Y' tje.  ;D

Anja


Inderdaad Marlies,

Hij wordt het 12de Y-tje.
Ik heb de laatste foto's van hem uit je boekje gehaald en in mijn boekje gezet. Hoop dat je dat niet erg vind.

Groetjes Anja

Kirsten

2 oktober 2007, 19:00:28 #2284 Last Edit: 2 oktober 2007, 19:02:18 by Kirsten
Hoi Marlies,

Ik zie dat jij dezelfde route hebt gereden als ik  ;D

Ik heb ook een mooi koppel samengesteld, in de hoop dat ze in de toekomst wat willen gaan doen uiteraard.



Een dominant pastel bleekmasker split voor witmasker pop en een dominant pastel witmasker man.

Je kunt bij dom. past EF in ieder geval letten op de zoom. Het veertje gaat van binnen naar buiten van licht naar donker, een zoom dus. Ik ben bij de valkparkietbijeenkomst geweest in Culemburg en toen hadden ze veertjes waar je heel duidelijk het verschil kan zien. Het blijft wel een lastige mutatie

Groetjes en succes met de kweek volgend jaar!
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

*Esther*

2 oktober 2007, 19:07:32 #2285 Last Edit: 4 oktober 2007, 14:31:43 by *Esther*
Citaat van: Kirsten op  2 oktober 2007, 19:00:28
Hoi Marlies,

Ik zie dat jij dezelfde route hebt gereden als ik  ;D

Ik heb ook een mooi koppel samengesteld, in de hoop dat ze in de toekomst wat willen gaan doen uiteraard.



Wauw, dat is zeker een EF. Erg mooi!

Zou ik dan toch 2 DF-en hebben?



Een dominant pastel bleekmasker split voor witmasker pop en een dominant pastel witmasker man.

Je kunt bij dom. past EF in ieder geval letten op de zoom. Het veertje gaat van binnen naar buiten van licht naar donker, een zoom dus. Ik ben bij de valkparkietbijeenkomst geweest in Culemburg en toen hadden ze veertjes waar je heel duidelijk het verschil kan zien. Het blijft wel een lastige mutatie

Groetjes en succes met de kweek volgend jaar!
Kirsten



Hahah ik zie nu 3/10 dat ik gequot heb maar er niks bij heb gezet.
En nu weet ik ook niet meer wat.

Maar ze zijn errrrrrrug mooi!

Caroline

Zo, ook hier weer bij gebladerd en een een  beetje gelezen.  ;)

Vanaf nu ga ik het hier weer bijhouden, beloofd.  ;)

Groetjes van Caroline

PS. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten en Anja, jij ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Marlies,

Hoe gaat het met Y..................?
Alles goed?

Groetjes Anja

♪ Marlies

Citaat van: Kirsten op  2 oktober 2007, 19:00:28
Hoi Marlies,

Ik zie dat jij dezelfde route hebt gereden als ik  ;D

Ik heb ook een mooi koppel samengesteld, in de hoop dat ze in de toekomst wat willen gaan doen uiteraard.



Een dominant pastel bleekmasker split voor witmasker pop en een dominant pastel witmasker man.

Je kunt bij dom. past EF in ieder geval letten op de zoom. Het veertje gaat van binnen naar buiten van licht naar donker, een zoom dus. Ik ben bij de valkparkietbijeenkomst geweest in Culemburg en toen hadden ze veertjes waar je heel duidelijk het verschil kan zien. Het blijft wel een lastige mutatie

Groetjes en succes met de kweek volgend jaar!
Kirsten



Hoi Kirsten, ;D

Dat was een behoorlijk eindje rijden, ergens in "the middle of nowhere ".
Maar het was wel heel gezellig bij hem, hij kan leuk vertellen. :D

Je hebt dezelfde mutaties gekocht als ik, maar ik ga ze niet bij elkaar zetten.

Het is inderdaad een lastige mutatie, maar we leren elke keer weer bij dus dat komt allemaal wel goed.

Citaat van: Caroline op  3 oktober 2007, 23:46:40
Zo, ook hier weer bij gebladerd en een een  beetje gelezen.  ;)

Vanaf nu ga ik het hier weer bijhouden, beloofd.  ;)

Groetjes van Caroline

PS. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten en Anja, jij ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.  :D


Hoi Caroline, ;D

Het valt ook allemaal niet mee om alles goed bij te kunnen houden.
Ik lees wel een groot aantal dagboekjes, maar reageer niet altijd.

Citaat van: Anja op  5 oktober 2007, 18:55:16
Hoi Marlies,

Hoe gaat het met Y..................?
Alles goed?

Groetjes Anja


Hoi Anja, ;D

Met ons Y'tje gaat alles goed.
Ik zal hem best gaan missen, het is zo'n lieverd. :D


Groetjes Marlies ;)

♪ Marlies

UPDATE !!!!!!!!!!!!!!!


Hier gaat alles gewoon z'n gangetje. Alle ( 36) valkjes zitten nu buiten in de volière en zijn flink in de rui.

Ik heb nog 4 valkjes die naar een ander baasje mogen, nl :

* Cinnamon bont opaline pop.
* Witmasker cinnamon pop split voor bont.
* Witmasker cinnamon man split voor opaline en bont.
* Wildkleur mannetje split voor bont, opaline en lutino.

Van de 32 die overblijven heb ik ( op papier) al 10 koppels samengesteld. Nu nog even kijken hoe het met de rest verder moet.
Waarschijnlijk zullen er nog wel een aantal weg mogen, maar dat zie ik over een paar maandjes wel.

Martin heeft 60 ringen voor me besteld, dus die zouden wel allemaal om een ( verschillend  :P ) pootje moeten.
Gisteren heeft hij de ringen opgehaald, het zijn mooie blauwe. :D

Groetjes Marlies ;)


Mara

Hoi Marlies

Ik ben heel erg benieuwd naar jouw voliere. Echt waar. Ben ook eerlijk gezegd wel een beetje nerveus...dat heb ik altijd als ik nieuwe mensen leer kennen.  :-[ Ik vind de foto's van je valkjes altijd zo supermooi...... :)

Mara

Anja

Hoi Marlies,

Logisch dat je hem gaat missen maar dan kun je nog altijd in mijn boekje komen lezen hoe het met Y.... gaat.
Hij komt in een goed nest terecht hoor daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Ben erg benieuwd.

Groetjes Anja

♪ Marlies

Citaat van: Mara op  6 oktober 2007, 11:53:54
Hoi Marlies

Ik ben heel erg benieuwd naar jouw voliere. Echt waar. Ben ook eerlijk gezegd wel een beetje nerveus...dat heb ik altijd als ik nieuwe mensen leer kennen.  :-[ Ik vind de foto's van je valkjes altijd zo supermooi...... :)

Mara


Hoi Mara, ;D

Je hoeft voor ons niet zenuwachtig te zijn hoor, iedereen is al heel naar huis terug gegaan als ze hier waren geweest. :P


Citaat van: Anja op  6 oktober 2007, 16:01:56
Hoi Marlies,

Logisch dat je hem gaat missen maar dan kun je nog altijd in mijn boekje komen lezen hoe het met Y.... gaat.
Hij komt in een goed nest terecht hoor daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Ben erg benieuwd.

Groetjes Anja


Hoi Anja, ;D

Ik ben natuurlijk heel intensief met hem bezig geweest, vooral de eerste twee weken.
Het is wel altijd duidelijk geweest dat hij of terug de volière in zou gaan, of naar iemand anders.

Je zou het niet zeggen met zoveel vogels hier, maar Martin is eigenlijk allergisch voor vogels. Vandaar dat we er eigenlijk nooit een ( voor onszelf ) in huis wilden.

Ik weet heeeeeeel zeker dat hij op een goed plekje terecht komt, daar ben ik niks bang voor. :D

Groetjes Marlies ;)

Anja

Hoi Marlies,

Das minder dat Martin allergisch is voor vogels.

Ik hoop dat ik op tijd bij je ben want ik moet nl dat hele eind lopen ;D ;D ;D :P :P

Groetjes Anja

*Yvon

Citaat van: Marlies op  6 oktober 2007, 18:05:44
Citaat van: Mara op  6 oktober 2007, 11:53:54
Hoi Marlies

Ik ben heel erg benieuwd naar jouw voliere. Echt waar. Ben ook eerlijk gezegd wel een beetje nerveus...dat heb ik altijd als ik nieuwe mensen leer kennen.  :-[ Ik vind de foto's van je valkjes altijd zo supermooi...... :)

Mara

Hoi Mara, ;D

Je hoeft voor ons niet zenuwachtig te zijn hoor, iedereen is al heel naar huis terug gegaan als ze hier waren geweest. :P

Groetjes Marlies ;)

Wij zijn vanaf Marlies dan wel heel naar huis gegaan en gekomen.
Alleen wij kregen wel de valkenvirus mee.  8)  ;D
Maar daar hoeft Mara en Anja niet bang voor tezijn,die hebben ze toch al.  ;D ;D

Groetjes Yvon :D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >