11 mei 2024, 22:22:03

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Hey Marlies,

Sinds zondag is ze 7 weken... eet ze al wat zelf???  ;D

•=Bonnie=•

dubbel bericht... kan het niet verwijderen sorry.  :-[

♪ Marlies

Hoi Bonnie, ;D

Ze zit al in de zaadbak te rommelen, en ze is al aan het proberen om te pellen. Het lukt nog niet helemaal, ze laat alles nog vallen. :-\

Ik denk dat we misschien wel af kunnen spreken voor over een week. ;D

Deze week moet ik de vogels verzorgen, want Martin heeft het eerste griepje al te pakken en ligt op bed. Nu kan ik ze tussendoor goed in de smiezen houden en kijken wat ze doet.

Ik heb nog een paar foto's van haar bij de zaadbak, maar ik heb nu geen puf meer om ze te plaatsen. :-\

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

Hier zijn ze vaak ook zo traag. Nou dan wachten we nog een weekje af... zondag is ze 8 weken, vanaf dan zouden we dus moeten kunnen afspreken. Mandy zal blij zijn :)

Voordeel is dat ze niet alleen hoeft te zitten, Maria is op vakantie volgende week dus dan zou Boyd drie weken bij mij blijven. Daarbij komt dat ik Beauty dan ook haal dus als Boyd weg is kan ze samen met Beauty de quarantaine afmaken.

Ik wil eigenlijk alle nieuwkomers binnenhouden tot ik weer een gezamelijk bloed- en mestonderzoek kan laten doen voordat ze naar buiten gaan. Ze zitten bij mij onverwarmd dus ze kunnen vrij makkelijk naar buiten daarna, zeker omdat ik eventueel de binnenhokken dicht kan doen en desnoods een kachel aan kan steken.

•=Bonnie=•


•=Bonnie=•


danielle

Hoi Marlies,
Ik ben weer terug van vakantie  :) en ben meteen erg benieuwd hoe het met Izzie gaat. Ik denk eigenlijk wel dat ze al zelfstandig is, of niet  :-\.
Ik heb je een pb gestuurd.

Een hele grote knuffel aan Izzie.

Groetjes Danielle

•=Bonnie=•

Ik durf het bijna niet te vragen maar eh...

danielle

Hoi Bonnie,
Ik heb je valkje al gezien  :D, hij is wel heel erg mooi hoor!
Maar gister was die nog niet zelfstandig, hoor. Maar misschien vandaag wel al  :P.

Hoi Marlies,
Je hebt echt mooie valkjes. Ik was wel erg onder de indruk van alle mooie vogels en vooral van de hoevellheid. Jemig wat zijn dat er veel zeg. 

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hey Marlies !  Leuk dagboek en foto's !! Grtjs



•=Bonnie=•

Hoi Danielle,

Ze is al ruim 8 weken, ze zal nog wel bedelen maar lijkt mij wel dat ze zelfstandig kan eten als ze niet meer kan bedelen bij haar ouders.  ;)

danielle

Citaat van: Bonnie op  3 september 2007, 18:06:14
Hoi Danielle,

Ze is al ruim 8 weken, ze zal nog wel bedelen maar lijkt mij wel dat ze zelfstandig kan eten als ze niet meer kan bedelen bij haar ouders.  ;)



Sorry, je hebt gelijk, ik bedoelde het eigenlijk zoals jij schrijft  :-[.

irma

Hoi Marlies,

.....hoe is het met mijn bleekmaskertje.
Ik heb trouwens een naam voor hem Destenido(betekent bleek in het spaans)

gr Irma


Gloria en Lujo

irma

Hoi Marlies,

.....en is er al wat nieuws over mijn bleekmasker.
1 fotootje misschien ;)

gr Irma


Gloria en Lujo

*Esther*

Heej Marlies,

Ik heb je bleekmasker gezien hoor!
Ze is erg mooi!!!

gr Esther