9 mei 2024, 11:02:56

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Citaat van: Mara op  2 juli 2007, 19:20:04
Hoi Marlies

Dat zou ik heel fijn vinden. Vindt roodrugjes zo lief. Ik wacht met smart.

Mara


Hoi Mara, ;D

Er staan er ook een paar in jouw dagboekje. ;D




















Mara


*Yvon

Hoi hoi

Wat zonde van al die onbevruchtte eitjes.  :-\

CitaatLutino bleekmasker : 6 bevruchte eitjes.  :-\

Niet blij mee of een tikfoutje ?

Die roodruggies !!  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Marlies,
wat een leuke en lieve foto's van de roodrugjes :)
Tjonge er liggen bij jou wat eitjes!!
Ik hoop dat er ook nog wat gaan uitkomen!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Citaat van: Yvon en Rene op  2 juli 2007, 19:45:19
Hoi hoi

Wat zonde van al die onbevruchtte eitjes.  :-\

CitaatLutino bleekmasker : 6 bevruchte eitjes.  :-\

Niet blij mee of een tikfoutje ?

Die roodruggies !!  :-* :-*

Groetjes Yvon


Hoi Yvon, ;D

Wel blij mee, maar het was eigenlijk niet meer de bedoeling om haar nog een rondje te laten doen.

Citaat van: til op  2 juli 2007, 19:49:06
Hoi Marlies,
wat een leuke en lieve foto's van de roodrugjes :)
Tjonge er liggen bij jou wat eitjes!!
Ik hoop dat er ook nog wat gaan uitkomen!
Groetjes Anke



Hoi Anke, ;D

De roodrugjes had ik zelf ook nog nooit gezien zo klein.
Maar goed dat je ze niet gehoord hebt toen ik ze pakte om foto's te maken. Die gillen alles bij elkaar. :P ::)

Hopelijk komen die eitjes nog uit, vooral die van de getekende want daar heb ik nog geen jongen van gehad. Hun eerste rondje was onbevrucht. Ze hebben toen mogen oefenen op pleegjongen en dat ging helemaal goed. :D

Groetjes Marlies ;)

Mara

Hoi Marlies

Ze doen me denken aan mijn rosella's, dus ik kan me het geschreeuw wel een beetje voorstellen....hihi.

Mara

irma

Citaat van: Marlies op  2 juli 2007, 19:08:47
Update !!!!!!!!!

Nemo :  2 eigen jonkies
             1 geelwang
             1 witmasker en 2 (?) bleekmaskers van de lutino
                 bleekmasker.

Getekende : 2 jongen
                  4 bevruchte eitjes

Lutino bleekmasker : 6 bevruchte eitjes. :-\

Ze was weer begonnen met leggen voor ik het blok weg gehaald had. Ik vond het ook weer zonde om er niks mee te doen. Een ander koppel om ze bij te leggen had ik op dat moment ook niet. Even afwachten, misschien gaat het deze ronde weer wel goed.

Oude geelwang  heeft het nest in de steek gelaten. Het enige jong wat uit is gekomen ligt nu bij Nemo.

Jonge geelwang heeft 7 onbevruchte eitjes. Ik laat haar nog even zitten, misschien dat ik dan daar de jongen van de lutino bleekmasker bij kan leggen als dit weer fout gaat.

Cinnamon bont opaline geelwang heeft ook 6 onbevruchte eitjes. Ik dacht dat ze iets met de albino man had, maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van.

De misty ( swift) had ook 4 onbevruchte eitjes.  :'(

De andere twee koppels hebben ook weer eitjes, ok weet alleen niet precies hoeveel, want ze doen altijd zo paniekerig als ik even kijk. :-\

De roodruggen hebben 4 jongen , waarschijnlijk alle 4 popjes.
Deze gaan nu goed in de veren komen. ;D

Martin heeft besloten om al z'n catharina's weg te doen. :-\ :'(
Ze staan hier op de verkoop site, en op Marktplaats.

Groetjes Marlies ;)



Hoi Marlies,

Wat jammer dat de catharina's weg gaan, maar ja mannen willen resultaat zien. ;)
Mijn man dacht dat het wel wat sneller ging met die eieren van mijn valkjes,maar helaas nog geen resultaat ;)
Ik wacht geduldig af en anders volgend jaar.

Ik zie bij je update de geparelde bleekmasker niet staan, maar ik neem aan dat alles goed gaat. ;)
Hebben ze al meer kleintjes?

gr Irma


Gloria en Lujo

♪ Marlies

Hoi Irma, ;D

Martin doet ook graag met TT's mee, en dan zul je toch jongen op stok moeten krijgen anders kun je niet mee doen. ::)

Wat de geparelde bleekmasker betreft, heb je helemaal gelijk. Hoe kan ik die nou vergeten. :-\

Geparelde bleekmasker, 2 lutino (bleekmasker ?) jongen en 2 gewone wildkleur of geparelde (bleekmasker ? ) jongen en twee bevruchte eitjes. ;D


Groetjes Marlies ;)

irma

Citaat van: Marlies op  3 juli 2007, 06:31:00
Hoi Irma, ;D

Martin doet ook graag met TT's mee, en dan zul je toch jongen op stok moeten krijgen anders kun je niet mee doen. ::)

Wat de geparelde bleekmasker betreft, heb je helemaal gelijk. Hoe kan ik die nou vergeten. :-\

Geparelde bleekmasker, 2 lutino (bleekmasker ?) jongen en 2 gewone wildkleur of geparelde (bleekmasker ? ) jongen en twee bevruchte eitjes. ;D


Groetjes Marlies ;)

Hoi Marlies, ;D

Het gaat in ieder geval goed nog twee eitjes te gaan en wie weet rollen daar ook lutinootjes uit!!!!!!!!!!!! Er is maar 26% kans op een lutino bleekmasker dus al met al moeten we gewoon afwachten ;)

gr Irma :)


Gloria en Lujo

Rob S

Hey Marlies,

Wat een lieve koppies hebben die roodrugjes, ze jong lijken ze nog wel erg veel op mijn jonge splendidjes die ik een paar weken geleden had

Groetjes

♪ Marlies

Citaat van: irma op  3 juli 2007, 17:14:55
Citaat van: Marlies op  3 juli 2007, 06:31:00
Hoi Irma, ;D

Martin doet ook graag met TT's mee, en dan zul je toch jongen op stok moeten krijgen anders kun je niet mee doen. ::)

Wat de geparelde bleekmasker betreft, heb je helemaal gelijk. Hoe kan ik die nou vergeten. :-\

Geparelde bleekmasker, 2 lutino (bleekmasker ?) jongen en 2 gewone wildkleur of geparelde (bleekmasker ? ) jongen en twee bevruchte eitjes. ;D


Groetjes Marlies ;)

Hoi Marlies, ;D

Het gaat in ieder geval goed nog twee eitjes te gaan en wie weet rollen daar ook lutinootjes uit!!!!!!!!!!!! Er is maar 26% kans op een lutino bleekmasker dus al met al moeten we gewoon afwachten ;)

gr Irma :)


Hoi Irma, ;D

Er lag maar een eitje meer bij hun, ik was verkeerd. :-\
Bij m'n getekende liggen nog twee eitjes.

Er is vandaag een albino geboren bij de opaline bleekmasker, dus we zullen het met de twee lutino's moeten doen die er nu liggen. Hopen dat het lichte wangen worden.


Citaat van: Rob S op  3 juli 2007, 18:56:46
Hey Marlies,

Wat een lieve koppies hebben die roodrugjes, ze jong lijken ze nog wel erg veel op mijn jonge splendidjes die ik een paar weken geleden had

Groetjes


Hoi Rob, ;D

Ze hebben zeker lieve kopjes. maar dat hebben alle jonge beestjes toch, of niet ?


Groetjes Marlies ;)

Rob S

Hoi Marlies,

Ja dat klopt, maar deze kijken zo donders lief van zich af. Ik vind dat ze als jongen er leuker uit zien dan jonge valkjes ;)

Groetjes

irma

Hoi Marlies,

GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!
met je albino  :D

gr Irma


Gloria en Lujo

♪ Marlies

Citaat van: irma op  4 juli 2007, 23:32:20
Hoi Marlies,

GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!
met je albino  :D

gr Irma


Hoi Irma, ;D

Ik vind het elk jaar weer leuk dat er eentje bijzit en toch doe ik ze weer weg. ::)

Eigenlijk had ik liever nog een lutino gehad, dan was de kans voor jou weer groter geweest. :P

Groetjes Marlies ;)

caro

Hoi Marlies,

Gefeliciteerd met je albino. Dat is van mij een wens om die te krijgen, maar dat zit er voorlopig niet in.

Zo te lezen gaat het goed bij jou.

Wat een schatje die roodrug.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/