5 mei 2024, 00:11:45

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

irma

Hoi Marlies,

Ik lees net dat je geparelde bleekmasker 6 eitjes heeft.
Nu gaat ik duimen en niet te veel hoop geven natuurlijk anders valt het weer tegen. ;D

gr Irma


Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Citaat van: irma op 26 juni 2007, 21:14:40
Hoi Marlies,

Ik lees net dat je geparelde bleekmasker 6 eitjes heeft.
Nu gaat ik duimen en niet te veel hoop geven natuurlijk anders valt het weer tegen. ;D

gr Irma


NU gaat het lukken hoor :)

irma



Gloria en Lujo

irma

Hoi Marlies,

En hoe gaat het met de kleintjes.
Heeft je geparelde bleekmasker al een donsje :P

gr Irma


Gloria en Lujo

♪ Marlies

Hoi Irma, ;D

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar er is een lutino geboren bij het oude bleekmasker koppel. Nu nog even op wangen wachten. :-\

Er ligt ook al een ander geel donsje, maar dat zegt bij dit koppel niks, omdat daar ook valkjes met gewone wangen uit kunnen komen en albino's.

Ik hoop wel voor jou. :P ::) ;D

Hoi Bonnie, ;D

Het valt inderdaad niet mee met dat overleggen. ::)
Tot nu toe weet ik het ( van de jongen dan toch) nog aardig hoe het allemaal zit.
Het geelwang jong heb ik een grote blauwe stip op z'n kont gegeven omdat die bij bleekmasker jongen ligt. :P

Vandaag komt Henry z'n tamme cinnamon geparelde geelwang popje ophalen. Minnie mag dan met de trein naar Den Haag. ;D

Zaterdag komen Jeroen en Natasja een lutino popje halen, zij wordt het vriendinnetje van Elmo, die vorig jaar naar Jeroen en Natasja is gegaan. ;D

En woensdag komt Sietske ( ook met de trein) een bleekmaskertje halen. ;D


Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: Marlies op 29 juni 2007, 06:44:06
Het geelwang jong heb ik een grote blauwe stip op z'n kont gegeven omdat die bij bleekmasker jongen ligt. :P


Bwahaha, foto? :D

♪ Marlies

Speciaal voor Bonnie, ;D



De rest van het jonge valkenvolkje.

Bonte witmasker man



Bonte witmasker



Cinnamon bonte witmaskers



Wildkleur (split lutino als het een mannetje is)



Idem



Lutino popje split bont



Zwaar bont split lutino



Wildkleur bleekmasker




Zijkant van de bleekmasker. Hij krijgt aan beide kanten een hele baan met witte veertjes. Ben benieuwd hoe dit eruit ziet als hij helemaal goed in de veren zit.



Het jonge bleekmaskertje dat bij Nemo is gelegd.



Dit is er waarschijnlijk ook een.


carco



Dat kan ik je wel vertellen, dat zijn de banen die de jonkies van Harry en Charlie ook hadden en waar toen niet van begrepen werd waar ik het over had :D
Daar zie je dus straks helemaal niets meer van.

Die zwaar bonte :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

wat een mooie valkjes!!!
Het was weer een genot om naar te kijken :)
De bontewitmasker vind ik een erg mooie mutatie :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

remi1990


*Yvon

Hoi hoi

Wat zien ze er lief,mooi uit.  :-*
En idd,die zwaar bonte valkje.  :-*
Ook de bonte cinnamon witmaskertjes zien er mooi uit.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Update !!!!!!!!!

Nemo :  2 eigen jonkies
             1 geelwang
             1 witmasker en 2 (?) bleekmaskers van de lutino
                 bleekmasker.

Getekende : 2 jongen
                  4 bevruchte eitjes

Lutino bleekmasker : 6 bevruchte eitjes. :-\

Ze was weer begonnen met leggen voor ik het blok weg gehaald had. Ik vond het ook weer zonde om er niks mee te doen. Een ander koppel om ze bij te leggen had ik op dat moment ook niet. Even afwachten, misschien gaat het deze ronde weer wel goed.

Oude geelwang  heeft het nest in de steek gelaten. Het enige jong wat uit is gekomen ligt nu bij Nemo.

Jonge geelwang heeft 7 onbevruchte eitjes. Ik laat haar nog even zitten, misschien dat ik dan daar de jongen van de lutino bleekmasker bij kan leggen als dit weer fout gaat.

Cinnamon bont opaline geelwang heeft ook 6 onbevruchte eitjes. Ik dacht dat ze iets met de albino man had, maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van.

De misty ( swift) had ook 4 onbevruchte eitjes.  :'(

De andere twee koppels hebben ook weer eitjes, ok weet alleen niet precies hoeveel, want ze doen altijd zo paniekerig als ik even kijk. :-\

De roodruggen hebben 4 jongen , waarschijnlijk alle 4 popjes.
Deze gaan nu goed in de veren komen. ;D

Martin heeft besloten om al z'n catharina's weg te doen. :-\ :'(
Ze staan hier op de verkoop site, en op Marktplaats.

Groetjes Marlies ;)


Mara

HOi Marlies

Ik weet dat ik het eigenlijk niet mag vragen, maar zou je een foto kunnen plaatsen van je roodruggen jongen? Die heb ik nog nooit gehad. Had vorig jaar wel roodruggen die broedden maar hun kleintjes deden ze vertrappen...

Mara

♪ Marlies

Citaat van: Mara op  2 juli 2007, 19:11:48
HOi Marlies

Ik weet dat ik het eigenlijk niet mag vragen, maar zou je een foto kunnen plaatsen van je roodruggen jongen? Die heb ik nog nooit gehad. Had vorig jaar wel roodruggen die broedden maar hun kleintjes deden ze vertrappen...

Mara


Hoi Mara, ;D

Waarom zou je dat niet mogen vragen ? ::) :P
Ik ga zo eerst foto's voor je maken. ;D

Groetjes Marlies ;)

Mara

Hoi Marlies

Dat zou ik heel fijn vinden. Vindt roodrugjes zo lief. Ik wacht met smart.

Mara