6 mei 2024, 18:50:18

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Zo hehe,eindelijk een site !!  :P  :D
Ziet er nog goed uit ook.  ;) ;D
Nou heb je nog iets erbij om bij te houden.
Wat balen van je bleekmaskertje.  :-\

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Peggy

Hoi Marlies,
ik ga zo even je website bekijken hoor.
balen van je witmaskertje :(

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mandy

Ja dat is balen van dat jong. :(
Dan ga je toch wel met een kutgevoel naar je werk?
Ik heb dat ook wel eens en denk dan als ik vrij was geweest had ik het jong kunnen redden. Maarja, om daarvoor niet naar je werk te gaan is ook zowat... ::)

En eindelijk een website! ;D
Het begin is er al, mooi, maar nu heb je er nog meer werk bij! Ik weet er alles van. ;)
Succes! :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

♪ Marlies

Het bleekmaskertje dat ik bij Nemo heb gelegd leeft nog. ;D ;D ; Had ik ze nou gisterochtend maar allebei daar neer gelegd, dan hadden ze misschien nu allebei nog geleefd. :-\



Peggy

Ik snap goed dat je daar nu zo over denkt maar gelukkig leeft dit bleekmaskertje wel nog.
Je website ziet er al goed uit Marlies!
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

♪ Marlies


Mariska

Wat sneu van je bleekmaskertje :(
En het is inderdaad een kutgevoel als je zo naar je werk moet gaan :-X

Gelukkig gaat het met het andere jong wel goed dat bij Nemo ligt :D
Wat een lieve pleegpapa!

Je moet jezelf niks kwalijk nemen.
Je hebt op dat moment gehandeld zoals het jou het beste leek ;)

Sterkte met het kleine ding bij Nemo.


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Gelukkig dat de andere geaccepteerd is :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Fijn dat het pleegjong het goed doet.
Ik duim voor je!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rob S

Hey Marlies,

Fijn dat je bleekmaskertje nog leeft, hoe staat het met de anderen? Beginnen de veertjes al een beetje door te komen, of zijn het nog steeds donsjes?

Groetjes

♪ Marlies

20 juni 2007, 15:31:14 #1976 Last Edit: 21 juni 2007, 18:29:10 by Marlies
Fijn dat jullie allemaal zo mee leven. ;D

Citaat van: Rob S op 19 juni 2007, 20:59:13
Hey Marlies,

Fijn dat je bleekmaskertje nog leeft, hoe staat het met de anderen? Beginnen de veertjes al een beetje door te komen, of zijn het nog steeds donsjes?

Groetjes


Hoi Rob, ;D

Welke anderen bedoel je ?
Ik heb momenteel 2 lutino's ( 1 gereserveerd), 1 wildkleurtje met bleke wangetjes  ;D , een zwaar bontje en 2 wildkleurtjes waarvan ik de wangetjes nog niet goed kan zien.
Vandaag is er ook nog een eitje van de lutino bleekmasker uit gekomen wat ik bij m'n oude geelwang koppel heb gelegd. Het is een witmaskertje. ;D
Van hun zelf lag er een eitje te tikken.

Nemo heeft weer eitjes, en een pleegjong wat nog steeds heel goed gaat. ;D ;D ;D

M'n geelwang man heeft weer 6 eitjes, de oude bleekmasker heeft er ( als ik het goed gezien heb ) 5, de jonge lutino bleekmasker legt ook nog eitjes, heeft er nu 3. Als ze uit gelegd is haal ik het blok weg.
M'n getekende man heeft 4 eitjes, ik hoop deze keer bevrucht, want daar heb ik nog geen jongen van.

De cinnamon bont geparelde geelwang pop die nog vrijgezel was heeft nu ook 3 eitjes. Ik vermoed dat ze samen zit met m'n albino man. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.


De jonge swiffies zijn ook uit gevlogen en er zitten 2 koppels met eitjes, de misty en de swift met z'n rode buik.

Ook hebben we 4 roodrug jongen. Ze komen uit twee pastellen, maar hebben rode oogjes. Ben benieuwd wat voor mutatie daar uit gaat komen, want de ouders hebben gewoon donkere oogjes. Wat roodruggen betreft weet ik totaal niks van verervingen.
We zullen het zien als ze veertjes krijgen.


Groetjes Marlies ;)

Anke

Hoi Marlies,
Het is bij jou een waar eieren feest ;D
Geniet ervan!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Citaat van: til op 20 juni 2007, 21:21:00
Hoi Marlies,
Het is bij jou een waar eieren feest ;D
Geniet ervan!
Groetjes Anke


Hoi Anke, ;D

Het lijkt hier wel Pasen. ::) :P ;D


Het bleekmaskertje leeft nog steeds, en groeit ook lekker. ;D

Er was bij Nemo nog een eitje uit gekomen, een geel donsje.  ???  Nou kan dat nooit van Nemo en haar mannetje zijn, want dat zijn allebei witmaskertjes. ::)
Ik dacht dat ik maar 1 eitje van de lutino bleekmasker had over gelegd, maar waarschijnlijk heb ik dus een donsje en een eitje van hen bij Nemo gelegd. Dat zou dus betekenen dat er weer een bleekmaskertje van m'n lutino is geboren.
Het andere eitje is bij m'n oude geelwang uit gekomen, want die hebben een wit donsje en dat kunnen ze zelf niet krijgen. :P
Er lag bij hen ook een geel donsje met zo te zien rode lensjes. Dit zou dus een cinnamon geparelde geelwang man of pop kunnen zijn.
Snappen jullie het nog ?


Het wildkleur bleekmaskertje van m'n oude bleekmasker koppel is vandaag uit gevlogen, samen met een bonte lutino.
Het andere lutinootje zal ook wel snel volgen, want die zat ook al met haar koppie in het gat.

Ik ga nog even wat foto's maken, het is nu weer droog. ;D

Groetjes Marlies ;)

♪ Marlies

FOTO-TIJD

Bonte lutino, vandaag uitgevlogen. Ze heeft geen kale plek achter de kuif. ;D
(Is nog te reserveren.)













Het bleekmaskermannetje wat ook vandaag is uitgevlogen.













Het zwaar bonte achterblijvertje.( nog te reserveren)








De twee andere achterblijvertjes, een van de twee zou nog een bleekmaskertje kunnen zijn van het oude koppel.








Nog een wildkleurtje wat vandaag of morgen ook wel de wijde wereld zal gaan verkennen.





Het gereserveerde lutinootje uit het oude bleekmasker koppel. Zij gaat naar Roosendaal, waar Elmo op haar zit te wachten.







En dan m'n trouwe witmasker man die het kleine bleekmaskertje zo goed accepteerde.  ;D ;D





Het kleine geluksvogeltje. ;D





Misschien nog eentje ?





Het cinnamon opaline geelwang popje wat na een dag te zijn uitgevlogen geen kuif en geen wangen meer had. :-\
Gelukkig komt alles weer terug.





De lutino pop die op eitjes zit kwam even kijken wie de rust verstoorde. ::) :P






Nog een van de uitgevlogen swiffies.






Onze nieuwe aanwinsten.  ::) :P ;D

Een blauw opaline roodrug man.



Een blauw opaline roodrug pop.





Een opaline roodrug pop en man. Kon even het verschil niet zien. ::)