3 mei 2024, 13:38:45

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Net weer even bij de bleekmaskertjes gekeken. Zo te zien heeft 1 van de 2 rode lensjes :o
Misschien is pa ook nog split cinnamon. Dat veranderd de zaak natuurlijk weer helemaal.

Dan wordt dit de uikomst:


Moeder:lutino split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
Vader:bont witmasker gepareld split voor {X1:  cinnamon}

man afkomst:
25% witmasker split voor bont {X1:  cinnamon gepareld} {X2: lutino}
25% witmasker split voor bont {X1:  gepareld} {X2: lutino}
25% wildkleur split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  cinnamon gepareld} {X2: lutino}
25% wildkleur split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  gepareld} {X2: lutino}

pop afkomst:
25% witmasker cinnamon gepareld split voor bont
25% witmasker gepareld split voor bont
25% cinnamon gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
25% gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)

Of dit, als pa split gepareld is ipv gepareld :


Moeder:lutino split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
Vader:bont witmasker split voor {X1:  cinnamon gepareld}

man afkomst:
25% witmasker split voor bont {X1:  cinnamon gepareld} {X2: lutino}
25% witmasker split voor bont {X2: lutino}
25% wildkleur split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  cinnamon gepareld} {X2: lutino}
25% wildkleur split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: lutino}

pop afkomst:
25% witmasker cinnamon gepareld split voor bont
25% witmasker split voor bont
25% cinnamon gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
25% wildkleur split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)


Even afwachten dus. :-\

*Yvon

;D ;D ;D
Heerlijk al die herberekeningen.  ;D
Je weet het dus pas zeker wanneer er een cinnamonnetje ertussen ligt.  :D

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Citaat van: Yvon en Rene op 17 juni 2007, 22:41:24
;D ;D ;D
Heerlijk al die herberekeningen.  ;D
Je weet het dus pas zeker wanneer er een cinnamonnetje ertussen ligt.  :D

Groetjes Yvon





Yep, zo blijft het elke keer weer spannend. ::) :P :o

♪ Marlies

Eindelijk is het dan gelukt, ik heb een eigen website. ;D ;D ;D

Het is nog maar een begin, maar het is er.  Er moet nog het een en ander aan gebeuren, maar dat komt nog wel. ;D

www.mijn-valkenvolk.nl


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne


•=Bonnie=•

Citaat van: Marlies op 17 juni 2007, 19:20:00
Net weer even bij de bleekmaskertjes gekeken. Zo te zien heeft 1 van de 2 rode lensjes :o
Misschien is pa ook nog split cinnamon. Dat veranderd de zaak natuurlijk weer helemaal.


Als hij split cinnamon-opaline is, dan had je een cinnamon-opaline witmaskertje moeten hebben, maar je had een opaline witmaskertje toch?

Dan was dat een reversed crossover OF

Pa is opaline split cinnamon
OF
Split X1 opaline en X2 cinnamon

;)

In beide gevallen ben je dan "zeker" van de geslachten :)

•=Bonnie=•

p.s. ! Gaaf eindelijk een website :)

Ik zal zometeen een linkje op de mijne zetten :)

♪ Marlies

Vanochtend weer even bij de jonge bleekmaskertjes gekeken voor ik ging werken, want ik vertrouwde het niet helemaal. :-\
Ma zat bij de jongen in het blok en had een jong zitten pikken, ik zag bloed aan haar snavel zitten. de jongen waren ook helemaal koud.
Ik heb ze allebei gepakt en in m'n handen weer op gewarmd. Toen kwam er weer wat leven in. Omdat ik niet veel tijd meer had, heb ik ze maar terug gelegd.
Vanmiddag toen ik thuis kwam weer gelijk de kooi in. een jong leefde nog, het andere was al dood. :'(
Het enigste koppel waar ik deze nog bij kon leggen was Nemo, dus dat heb ik maar gedaan. Net nog even gekeken, en het leeft nog. De man van Nemo had het lekker onder z'n vleugels liggen. Als ze nu nog voeren ook, dan redt deze het misschien wel. :-\

Ik denk dat de lutino pop geen zin meer heeft in jongen groot brengen. Het is natuurlijk ook nog maar een popje van net een jaar oud.
Deze gaat dus op rust, anders blijft ze het misschien wel doen.

•=Bonnie=•

Citaat van: Marlies op 18 juni 2007, 17:38:43
Vanochtend weer even bij de jonge bleekmaskertjes gekeken voor ik ging werken, want ik vertrouwde het niet helemaal. :-\
Ma zat bij de jongen in het blok en had een jong zitten pikken, ik zag bloed aan haar snavel zitten. de jongen waren ook helemaal koud.
Ik heb ze allebei gepakt en in m'n handen weer op gewarmd. Toen kwam er weer wat leven in. Omdat ik niet veel tijd meer had, heb ik ze maar terug gelegd.
Vanmiddag toen ik thuis kwam weer gelijk de kooi in. een jong leefde nog, het andere was al dood. :'(
Het enigste koppel waar ik deze nog bij kon leggen was Nemo, dus dat heb ik maar gedaan. Net nog even gekeken, en het leeft nog. De man van Nemo had het lekker onder z'n vleugels liggen. Als ze nu nog voeren ook, dan redt deze het misschien wel. :-\

Ik denk dat de lutino pop geen zin meer heeft in jongen groot brengen. Het is natuurlijk ook nog maar een popje van net een jaar oud.
Deze gaat dus op rust, anders blijft ze het misschien wel doen.


:( $#@! wat balen voor je Marlies. Het is wel vreemd gedrag maar er is vast een reden voor. Misschien zijn deze jongen zijn zwak en mams voelt dat aan, ofwel zij is zelf niet fit genoeg en niet meer in staat een nestje te verzorgen. Ik denk dat je er goed aan doet haar op rust te zetten.

Hopelijk redt het kleine bleekmaskertje het.

Anke

Wat sneu dat het jong gestorven is. Hopelijk redt het broertje of zusje het wel.
Overigens vind ik dat je een leuke website hebt :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Marlies

Jammer van het jonkie maar je hebt wel een hele mooie site.

Mara

Caroline

Balen van je kleine bleekmaskertje.  :-\ :'(

Succes/sterkte met de andere.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Balen dat ook jij een dood jong hebt. Hopen dat de andere goed gaat bij het pleegkoppel :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!