5 mei 2024, 00:03:36

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Quendi

JA! dat wil ik nou ook wel eens weten  ;D.


♪ Marlies

Citaat van: Yvon en Rene op 26 februari 2007, 22:21:13
Hoi hoi

Dat is idd jammer dat je voor niks bent geweest.  :-\
Jouw zoektocht is dus nog niet afgelopen.
Hopelijk vind je snel van wat je zoekt,zodat alles kompleet wordt.  ;D

Groetjes Yvon




Hoi Yvon, ;D

Ik baalde echt verschrikkelijk. Ben nog steeds marktplaats e.d. aan het afstruinen, maar niks. :-\

Citaat van: Bonnie op  1 maart 2007, 17:47:33
Hey hoe is het hier? Wanneer ga jij de blokken ophangen, al een idee?


Citaat van: Quendi op  1 maart 2007, 19:11:05
JA! dat wil ik nou ook wel eens weten  ;D.





Goh, wat zijn jullie nieuwsgierig. ::) :P ;D ;D

Dinsdag kwam ik thuis, en toen ik achter kwam rook ik dat Martin de blokken ontsmet had.( schatje hè  :P )
Nu staan ze nog in de garage, maar zaterdag gaan ze de volières in.

Ik moet eerst de twee vrijgezelle mannen die binnen zitten nog uit de broedkooi halen, en dan kunnen daar de lutino witmasker man en de geparelde bleekmasker pop in. Die moeten dan nog even wachten op hun blok, eerst elkaar nog een beetje leren kennen ::) :P
Dan kunnen buiten de blokken erbij, want anders gaat het koppelen niet zoals ik wil. En je weet, moeders wil is wet.... ::) :P ;D

De lutino bleekmasker zit al samen met het zwaar bonte witmasker mannetje. Zij krijgen zaterdag hun blok, en dan hopen dat ze er werk van gaan maken. ;D :P

Groetjes Marlies ;)

*Esther*


Citaat

Dinsdag kwam ik thuis, en toen ik achter kwam rook ik dat Martin de blokken ontsmet had.( schatje hè  :P )
Nu staan ze nog in de garage, maar zaterdag gaan ze de volières in.

Groetjes Marlies ;)



Geweldig zo'n Martin ;) Mijn Martin heeft andere hobbies ;D
Hij helpt wel mee hoor met klus dingen.

Maar de blokken hangen hier ook. Nu zit ik de hele dag bij de vogels om te kijken of er al actie is ;D

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar je lutino bleekmasker.

gr Esther

♪ Marlies

Citaat van: *Esther* op  1 maart 2007, 19:55:23

Citaat

Dinsdag kwam ik thuis, en toen ik achter kwam rook ik dat Martin de blokken ontsmet had.( schatje hè  :P )
Nu staan ze nog in de garage, maar zaterdag gaan ze de volières in.

Groetjes Marlies ;)



Geweldig zo'n Martin ;) Mijn Martin heeft andere hobbies ;D
Hij helpt wel mee hoor met klus dingen.

Maar de blokken hangen hier ook. Nu zit ik de hele dag bij de vogels om te kijken of er al actie is ;D

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar je lutino bleekmasker.

gr Esther



Hoi Esther, ;D

Heb jij ook een Martin ? ::) :P ;D

Die van mij heeft ook nog andere hobby's, maar ook vogeltjes. Hij is met zijn vogels nog fanatieker als ik. ::)

Misschien moet je niet te vaak bij je vogels gaan kijken, stel dat ze het niet graag doen met publiek ? :P

Wat de lutino bleekmasker betreft, ben ik ook heeeeeeeeeeeel benieuwd. Een maand of wat geleden was ze al eitjes aan het leggen.
Ik hoop dat er bij het andere bleekmasker koppel nog wat lutinootjes uit komen, want er zijn er al 2 gereserveerd. ;D

Groetjes Marlies ;)

*Yvon

Hoi hoi

Op marktplaats e.d. staat ook nog weinig.
Is het denk ik ook nog te vroeg voor.
Over een maandje of 2/3 zal het een stuk voller staan.
Als ik wat zie,stuur ik het wel door,ok?  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rob S

Hey Marlies,

Ik ben zéér benieuwd naar je bleekmaskers dit seizoen, ik ga ze zeker volgen :D! En ook natuurlijk je "primrosen". Succes met de kweek!

Groetjes

•=Bonnie=•

Citaat van: Marlies op  1 maart 2007, 19:44:00
dan kunnen daar de lutino witmasker man en de geparelde bleekmasker pop in. Die moeten dan nog even wachten op hun blok, eerst elkaar nog een beetje leren kennen ::) :P

De lutino bleekmasker zit al samen met het zwaar bonte witmasker mannetje. Zij krijgen zaterdag hun blok, en dan hopen dat ze er werk van gaan maken. ;D :P



Kijk... dat wou ik even horen  ;D

♪ Marlies

Hoi Bonnie, ;D

Nu maar hopen dat het wat wordt. Ze zitten al zo'n 14 dagen bij elkaar, apart van de rest, maar ik heb ze nog niet bij elkaar zien zitten.
We zullen zien of het wat wordt.
Zoniet dan heb ik nog een witmasker bonte man.
En dan zou het dit kunnen worden :


Moeder:lutino split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
Vader:bont witmasker

man afkomst:
50% witmasker split voor bont {X2: lutino}
50% wildkleur split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: lutino}

pop afkomst:
50% witmasker split voor bont
50% wildkleur split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)


Een nadeel, ik weet dan de geslachten niet. :-\

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

Nou spannend, in elk geval iets om naar uit te kijken haha :)

•=Bonnie=•

Marlies kijk eens bij mutaties naar het topic "geelwang?"

♪ Marlies

Het cinnamon bonte mannetje en de lutino bleekmasker klikte niet samen. :-\
Gisteren heb ik er m'n primrose look a like bonte witmasker bij gezet. Deze begon gelijk naar haar te fluiten. Ik denk dat het beter zal gaan dan met het andere mannetje. :D
Dan gaat het dit dus worden.

Moeder:lutino split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
Vader:bont witmasker

man afkomst:
50% witmasker split voor bont {X2: lutino}
50% wildkleur split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: lutino}

pop afkomst:
50% witmasker split voor bont
50% wildkleur split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)

De lutino witmasker en de oude bleekmasker pop zitten nu ook samen. Hopelijk gaat dit ook klikken.


Vandaag nog naar St Willibrord geweest naar de beurs, en daar heb ik nog twee Nemo's gekocht.   ::) :P ( cinnamon bont geparelde witmaskers)

Een van deze twee kan dan samen met de zwaar bonte zoon van Nemo.
Mooie getekende kom je nu toch niet zo snel meer tegen, dus we doen het dit jaar hier maar mee. Kan ik altijd straks nog op zoek gaan, als er volop jongen zijn.

Verder nog geen nieuws.
De blokken hangen er nog niet bij, omdat ik bij de lutino bleekmasker de man heb verwisseld. Ik wil graag dat alle koppels rond dezelfde tijd op eieren zitten. Je weet maar nooit of er over gelegd moet worden. Daarom wacht ik liever nog even.

Groetjes Marlies ;)

Rob S

FOTO'S!!! ik ben echt heel benieuwd naar je nieuwe valkjes ;D

En ik hoop dat het nu beter klikt met je lutino bleekmasker en haar nieuwe mannetje. Maar dat ziet er goed uit, als het mannetje al direct begint te fluiten :D

Groetjes

*Yvon

Hoi hoi

Ik wil ook foto's zien !!  ;D


CitaatHet cinnamon bonte mannetje en de lutino bleekmasker klikte niet samen. Dat kan ook gebeuren.
Gisteren heb ik er m'n primrose look a like bonte witmasker bij gezet. Deze begon gelijk naar haar te fluiten. Ik denk dat het beter zal gaan dan met het andere mannetje.
Dan gaat het dit dus worden.Liefde op het eerste gezicht dus,nou hopen dat het wederzijdz is.  ;) ;D


Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Ja hoor, het is weer zover. Met z'n allen jengelen om foto's. ::) :P ;D

Misschien dat ik morgen foto's van de dames maak. Even kijken of dat te doen is, want ze staan apart in de garage en daar is het qua licht niet optimaal om foto's te maken.

Dusssssssssss, nog eventjes geduld. :P

Groetjes Marlies ;)

*Yvon

Eventjes dan !!  :P ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >