4 mei 2024, 23:58:46

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Rianne


•=Bonnie=•

jah, ik ben ook erg benieuwd naar hetgeen  hier gaat gebeuren :)

♪ Marlies




Hoi Yvon, Mariska, Rob, Rianne en Bonnie ;D

Het albinootje is nu ongeveer zo groot als een catharina, maar zit nu wel met een goed gevulde krop. De rest wordt nu ook beter gevoerd. Jammer dat ik het niet eerder in de gaten had. :-\


Het andere nestje van de bonte witmaskers gaat ook heel goed. Deze jongen hebben ook elke keer bomvolle kropjes.

Bij de albino beginnen nu de veertjes al wat door te komen.
Ik ben benieuwd wat de witmasker gaat worden, bont of niet. ::)

Groetjes Marlies ;)

*Yvon

Hoi hoi

Geen fotoos??  :-\
Nou gelukkig maar dat nu alles goed gaat.
Was je er toch optijd bij.
Ik wil zo graag de jonge bonte witmaskertjes zien.  ;)

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Hoi Yvon, ;D

Het witmaskertje heeft nog geen veren. Ik weet niet eens of het wel een bonte is. Als het er een van m'n bleekmasker koppel is, dan is het een gewone witmasker. :-\

Dit koppel laat niet erg toe dat ik naar de jongen kijk. Ze staan meteen op scherp en gaan in de aanval. :-\

Zodra het valkje veren krijgt laat ik het weten. ::) ;D

Groetjes Marlies ;)

imv

Met foto's ajb  ;)
Wij zijn dol op foto's .. haha

groetjes,
Irene

*Yvon

Citaat van: marlies op 21 september 2006, 23:22:28
Hoi Yvon, ;D

Het witmaskertje heeft nog geen veren. Ik weet niet eens of het wel een bonte is. Als het er een van m'n bleekmasker koppel is, dan is het een gewone witmasker. :-\

Dit koppel laat niet erg toe dat ik naar de jongen kijk. Ze staan meteen op scherp en gaan in de aanval. :-\

Zodra het valkje veren krijgt laat ik het weten. ::) ;D

Groetjes Marlies ;)
Hoi hoi
Ok,ik hou je in de gaten  ;D
Je dagboek dan ;)
Nu ben ik nog meer nieuwsgieriger.  ;) ;D ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Bij het witmaskertje komen er zwarte veertjes door bij de kuif. Dus een gewone witmasker en een jong van m'n bleekmaskers.
De eitjes van de bonte witmaskers waren dus niet bevrucht.  :-\

Ik weet nu wel dat het goede ouders zijn, en dat ze de jongen voeren tot ze op barsten staan. ::)

Misschien dat er bij een tweede ronde wel bevruchte eitjes zijn. We wachten maar af. Laat ze eerst dit drietal maar groot brengen.

Groetjes Marlies ;)

*Yvon

Hoi hoi

Das jammer zeg van je onbevruchte eitjes.  :-\

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Zonde dat de 'bonte eitjes' niet waren bevrucht... Een volgende ronde, dat wordt dan volgend jaar of niet?

♪ Marlies

Citaat van: Yvon en Rene op 23 september 2006, 15:43:49
Hoi hoi

Das jammer zeg van je onbevruchte eitjes. :-\

Groetjes Yvon



Hoi Yvon, ;D

Inderdaad erg jammer. Ik was ( weer) heel erg benieuwd wat voor jongen er uit zouden komen.  Ik weet dat er bonte uit komen, maar wat voor bontpatroon ze zullen hebben is nog afwachten.

Citaat van: Rianne op 23 september 2006, 18:21:13
Zonde dat de 'bonte eitjes' niet waren bevrucht... Een volgende ronde, dat wordt dan volgend jaar of niet?


Hoi Rianne, ;D

De volgende ronde is nog dit jaar hoor. Dit koppel zit binnen in een broedkooi.

Rianne

Oh gelukkig maar! Ik zal voor je duimen als er eitjes liggen. :)

Mandy

Jeetje ben jij nog met de kweek bezig? 8)
Wel handig dat je ook binnen nog door kan kweken.
Daar heb ik ook al wel aan zitten denken, al is het maar met 1 koppel. Maar echt binnen hier in huis lukt toch niet, dan wordt het alleen maar krijsen naar de valkjes buiten. En dan moet ik ze ook binnen houden want na 1 of 2 rondes kan je ze niet zomaar terug naar buiten doen. :-\
En heeft die jongen die ik naar jou doorgestuurd heb nog een valkje uitgezocht? :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

♪ Marlies

Hoi Mandy, ;D

Bij mij zitten ze niet in huis hoor. Ik heb ze achter bij Martin z'n kweekkoppels zitten.  ;D

Jeroen heeft inderdaad nog een valkje besteld hier. Toevallig had ik een bont witmaskertje van Nemo binnen zitten dat heeeeeeeel slecht gevoerd werd. Hij was net iets groter dan een catharina toen hij op de leeftijd van uitvliegen stond. :-\
Deze had ik naar binnen gehaald en was bezig hem zelf te voeren.
Ze waren gelijk verkocht, maar het is ook een lief ding. :P ::)
Omdat ze nog moesten verbouwen, verhuizen en op vakantie gingen is hij nog steeds hier. In de herfstvakantie komen ze hem op halen. :-\
Het zal dan best stil zijn in huis, want hij zit al een tijdje binnen.


Groetjes Marlies ;)

Rianne

Fijn dat er dan iemand is die zo'n valkje graag wil hebben. Had je 'm anders zelf gehouden of niet?