13 mei 2024, 02:04:58

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Caroline

Ik dacht ook al huh!!

Ik had namelijk van de week gelezen dat de eerste eitjes nog moesten komen.

Ze lijken inderdaad heel erg veel.

Fijn dat de catharina zo'n goed tehuisje heeft gekregen.

En wat een mooie foto's, vooral de eerste, wat een kleuren.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Ze zien er zo lief en onschuldig uit, die catharina'tjes. :) Maar volgens mij kunnen ze ook heel hard bijten of niet? ;D
Ik denk dat je wel blij bent dat Roxanne het vogeltje heeft opgehaald, kun je haar mooi blijven volgen. :)

♪ Marlies

Hoi Rianne, ;D

Volwassen "wilde" catharina's kunnen zeker zo hard bijten als een valkje.

Ik ben zeker heeeeeeeeeel erg blij dat ze daar terecht is gekomen. Als je meer dan 6 uur in een bus en trein gaat zitten voor een vogeltje, dan zegt dat wel genoeg vind ik. ;D

Jou had ik ze ook gegund hoor. ;D ;D

Groetjes Marlies ;)

Rianne

Ja ik wilde haar ook erg graag maar mijn vriend was het er niet mee eens. Ben er een tijdje pissig over geweest maar ja, straks zit het hier helemaal vol met beestjes die ik leuk vind. ;)

♪ Marlies

Zo de broedblokken hangen op. Eindelijk. ::) ::)
Nu maar hopen dat ze snel door hebben wat de bedoeling is. :P
M'n oude bonte in elk geval wel, want die liep helemaal hieper over de stokken. ::)

De split geelwang man in de broedkooi heeft de pop nu eindelijk ook zo ver dat ze in het blok gaat. Ben benieuwd.

Bij de pastel heb ik nog geen eitjes gezien, misschien wilde ik te  graag dat ze met een dikke kont zat. :-\


Zelf ga ik straks maar even de huisarts bellen, want ik blijf maar hoesten. :-\
Ook als ik iets doe dan breekt het zweet me uit. Misschien toch maar een paar dagen thuis blijven. Ik roep wel steeds het is vanzelf gekomen, dus het gaat ook vanzelf weer weg. Maar het gaat te lang duren naar m'n zin. :P

Groetjes Marlies ;)

Riny

Citaat van: marlies op 16 augustus 1973, 18:23:57
Ook als ik iets doe dan breekt het zweet me uit. Misschien toch maar een paar dagen thuis blijven. Ik roep wel steeds het is vanzelf gekomen, dus het gaat ook vanzelf weer weg.

Hoy Marlies
Dan zou ik toch maar eens mijn verstand gebruiken.
Beter nu in de lappenmand als dadelijk ,als je met jonkie's zit.
Ik heb ook een keer zo gedacht net als jij.
Naderhand bleek dat ik met een verwaarloosde longontsteking rond liep.
Beterschap Groetjes Riny :D

Rianne

Je moet wel om jezelf blijven denken Marlies. Straks krijg je het echt druk met de vogels en dan kun je niks meer. :-\

Gerda

Hoi Marlies,

Beterschap en een beetje op jezelf passen he!!! Ik ken dat, ben zelf ook zo (ben naar het werk gegaan met nierbekkenontsteking), maar dat is niet slim!!!

Leuk dat de blokken hangen, ik hoop dat je straks weer kunt genieten van het jonge grut!! En de muziek van de voergeluidjes weer gaat horen!!

Ik blijf het nog steeds jammer vinden dat je swiften niet binnen kan houden. Maar misschien wel goed ook, anders had ik een huis vol vogels  ;)

Liefs, Gerda

caro

Hoi Marlies,

Nu kom ik maar eens bij jou buurten.
Ik zou maar voorzichtig zijn met de griep. Ik ben zelf ook in de lappenmand ik ben nu een week ziek en het gaat ietsje beter. Maar ja met 2 kids kan je niet op bed blijven dus echt uitzieken kan ik ook niet. In ieder geval beterschap.

De geelwangen die zien er mooi uit, ik wist niet hoe die er uitzagen. Die catharina- parkieten zijn ook mooi, kunnen die ook bij valkparkieten of moeten die apart. Of doen die ook zulke gemene dingen als grasparkietjes.

Wordt maar gauw weer beter


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Caroline

Hoi Marlies,

Beterschap!!!

En succes met het wachten op het eerste eitje!!  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Hallo allemaal, ;D

Na al jullie wijze woorden heb ik me toch maar ziek gemeld. :-\ Ik zou toch wel heeeeeeeeeeeel eigenwijs zijn als ik daar niet naar zou luisteren. :P
Goh, zei Martin, heb je nu eindelijk je verstand gekregen ?
Hij vergeet wel dat het zijn schuld is, hij is begonnen. ::)

Met de valkje gaat alles z'n gangetje. De vaste koppels hebben hun blok al uitgezocht. Nu maar kijken of er bij de vrijgezellen ook nog koppeltjes gevormd worden.
We wachten ( weer ) maar af.


Groetjes Marlies ;)

♪ Marlies

2 april 2006, 14:28:33 #821 Last Edit: 2 april 2006, 15:00:08 by marlies
Vandaag even bij de valkjes gaan kijken. Kon het niet laten. :P
En ja hoor het eerste eitje van 2006 is gelegd.
Bij m'n pastelwang en de lutino man. ;D

Ik ben zo benieuwd wat daar uit komt. :-\
Bij de pop van m'n oude bonte zag ik ook al een verdikking, dus dat zal ook niet lang meer duren. ;D

In de volière met de vrijgezellen heeft zich nu een nieuw koppeltje gevormd. Eigen kweek cinnamon geparelde geelwang man met een cinnnamon geparelde pop. ;D
Hopelijk wordt dit ook wat.

Groetjes Marlies ;)

Rianne

Gefeliciteerd!!! Kun je die 3 weken wel afwachten voor het eitje uitkomt? Ik ben ook benieuwd hoe de jongen eruit gaan zien. :)

♪ Marlies

Zal niks anders op zitten.  :-\
Zodra ze er zijn krijg je natuurlijk foto's. ;D

Ed

Hoi Marlies,

Gefeliciteerd met je eitje kan je niet alvast een kijkje nemen.  ;D

ps. Jouw Fallow pop zit hier nu met een split Fallow en ze hebben al gewipwapt ze hebben ook eenblok. Dus we wachten het af.

Groetjes
Ed