5 mei 2024, 07:55:22

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Caroline

Graaaaaag, dit is genieten,allemaal babies!!   ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

 ;D ;D  Ze zijn ook zoooooooooo lief, om op te vreten. :P

Rianne

M'n vriend was het niet met me eens, dat een stel Catharina's erbij ook erg leuk was. :-\ Ik had dan 2 van hetzelfde geslacht genomen, omdat het zielige ino'tje niet geschikt is voor kweek.
Maar ik geef niet op, misschien in de toekomst! :)

Monky

Hi Marlies,

Wat een heerlijke foto's weer... :P

Nu weet ik het echt 500% zeker... Er komen ook Catharintjes in mijn huis  ;D ;D ;D

ik zwijmel helemaal weg hier. Straks vragen mijn collega's nog waarom ik zo aan het kwijlen ben met mijn toch uitmijn mond  :P

Groetjes,
Monky

Karin

Wat een schattige foto's. Ik kan bijna niet wachten tot ik met mijn catharina's ga kweken  ;D Maar ik vind ze nog een beetje jong ( Kiwi is 4 1/2 maand ) en ik ga in juni op vakantie, dus ik moet nog even geduld hebben  ;D Ik krijg ook allemaal practige kleurtjes heb ik begrepen van een duitse kweker. crème-ino lacewing, ino lacewing, kobaltblauw gezoomd ( vind ik zo mooi ! ) enz. Het zijn inderdaad erg leuke vogeltjes, maar mijn valkjes blijven op nummer 1 staan  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♪ Marlies

Hoi Bonnie, ik vind het ook echt schatjes.  Ze ruiken ook zo lekker, maar wel anders dan jonge valkjes. :P

Jammer Rianne, de vorige keer kon je hem makkelijker overhalen. :P

Hoi Monky, ;D
Ze zijn inderdaad heel erg leuk en ook heel makkelijk tam te maken.

Hoi Karin, ;D
Er komen bij jou zeker mooie kleurtjes uit. :o
Was Kiwi nou een popje of een mannetje, dat ben ik even kwijt.
We hebben hier wel de ervaring dat je niet te lang moet wachten voordat ze aan het eerste nestje beginnnen.
Toen we met catharina's begonnen lieten we ze ook eerst een jaar worden, maar de meesten deden daarna niks meer. :-\


Ben even flink pissig nu. Ik kom net thuis van m'n werk en hoor dat de fiets van m'n jongste zoon vandaag op school uit de fietsenstalling is gestolen. >:( >:( >:(

Groetjes Marlies :(

Rianne

Citaat van: marlies op 17 februari 2006, 16:29:39
Jammer Rianne, de vorige keer kon je hem makkelijker overhalen. :P


Haha ja maar toen was ie ook bang dat het valkje anders werd doodgemaakt. Maar hopelijk mag ik in de toekomst een koppeltje bij je reserveren. Ik geef niet zomaar op!
Heb je anders nog een lieve foto van het vogeltje? Wil ook nog wel eens helpen ;D
En hij moet eerdaags voor z'n werk richting Hoogherheide/Halsteren/Putte zeg maar. Een of andere vliegbasis in die buurt. :) Dus ik geef nog niet op. Probeer het nog 1 keer.

♪ Marlies

Hoi Rianne,  ;D

Dat is dan vliegbasis Woensdrecht, daar werk ik tegenover.

Van deze nu niet, maar ik heb wel foto's van andere crème-ino's in m'n dagboekje gezet, dus je kunt hem laten zien hoe hij/zij wordt. :P
En nog een voordeel tegenover valkjes, ze hebben niet zo'n grote kooi nodig. ::)

Doe je best ;D ;D ;D

Groetjes Marlies ;)

Rianne

Pfff nou, zijn reactie was niet zo vrolijk. :-\ Gewoon nee zeggen en geen reden vermelden. Zal het onthouden voor als hij nog eens wat wil. :(

♪ Marlies

Gister ochtend vlogen en klommen alle swiften nog door de volière, een vrolijke bende.
's Middags gaat Martin voeren en zit er een swift helemaal in elkaar in een hoekje op de  grond. :-\
Terwijl Martin de ziekenkooi van zolder ging halen en in orde maakte heb ik de swift zo van de grond gepakt en mee naar binnen genomen.
Heb hem lekker warm in m'n handen gehouden en ben er mee op de bank gaan zitten. Martin was ondertussen druk bezig. Opeens begint de swift te fladderen in m'n handen, rekt z'n koppie uit, geeuwt een keer en toen was het over. :'( :'(
We waren te laat.
Het was zo'n mooie, een speciale kleur waar we nog niet mee gekweekt hadden. :-\


Groetjes Marlies  ;)

Riny

Hoy Marlies
Wat erg voor jullie.
Maar een troost ,het vogeltje is niet eenzaam gestorven.
Groetjes Riny :'(

Caroline

Och wat zielig en sneu.

Sterkte!!

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne


Kirsten

Hoi Marlies,

Wat verdrietig,. sterkte :'(
Hij is inderdaad niet alleen gestorven, maar in liefdevolle handen. Fijne gedachte, maar het maakt het verdriet niet minder :'(

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------