9 mei 2024, 13:35:03

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

*Esther*

CitaatDan breng ik tegen de avond de twee bonte pareltjes naar Mandy, zodat Esther ze vrijdag met die van Mandy mee kan nemen naar Cobie en Daan.

He Marlies
Ik ben gek op bont!!!
En mag ik ze ook naar Amersfoort brengen, kan ik er naar kijken! 8) Ik zal voorzichtig rijden hoor!
Jammer dat ik niet nog meer plek heb. De voliere buiten is nog niet helemaal klaar :'( :'(
Ik moet ook 2 uur heen en 2 uur terug.........en dan nog de tussenstop in A'foort. Maar goed daar kom ik min of meer langs.
gr Esther

♪ Marlies

Hoi Esther, ;D

Daar ben ik van overtuigd, dat je goed voor ze zult zorgen. :P

Als straks je volière klaar is kun je toch lekker gaan shoppen om hem vol te krijgen. Tegen die tijd is het ( hopelijk) weer wat beter weer en komen er overal jonge valkjes. Wat wil je nog meer. ;D

Alvast een goede reis voor a.s. vrijdag. Doe de groetjes aan Cobie en Daan. :D
Ik hoop dat ze er veel plezier aan mogen beleven.


Groetjes Marlies ;D

Quendi

Hoi Marlies,

Het fallowtjes zit nu al buiten, hij snapte al heel goed dat er bovenin een uitgang naar het buitengedeelte was.  ;D. Hij vind het nog wel allemaal een beetje eng maar de andere valkjes laten hem met rust.

;D Ik ben heel erg blij met hem!!

♪ Marlies

Sietske, gelukkig maar. Het zou jammer zijn als je ruim 4 uur zou moeten reizen en dan een valkje koopt wat je eigenlijk tegenvalt. :-\

Ondanks de kou van de afgelopen dagen, zijn er hier toch al wat koppels die het voorjaar in de bol hebben. ::)
M'n oude bonte zat gisteren al te wipwappen. Martin is er toen naar toe gelopen en heeft ze verteld dat ze toch nog maar even moesten wachten omdat het nog te koud is om nu al jonkies te krijgen. Ben benieuwd of ze zich iets van hem aantrekken. :P

Bij Martin gaat het kweken met de catharina's dit jaar beter dan vorig jaar. Er liggen nu zo'n kleine twintig jongen bij de verschillende koppels.  ;D
En allemaal verschillende kleurtjes, waaronder crème-ino, lutino, licht zeegroen, donker zeegroen, donker groen en wildkleur. :D

Groetjes Marlies ;)

Riny

Hoy Marlies
Dan kun jij in ieder geval al kroelen met die kleine catharina parkietjes.
Kun je daar niet eens foto's van plaatsen?
Groetjes Riny :D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Caroline en Riny, dat zal ik van de week eens doen.  ;D
Misschien ook nog van de agaatjes ?

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Goed idee, dat wil ik ook wel eens zien. :)

bobbie


Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♪ Marlies

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ::)

Jullie krijgen nog foto's, maar ik heb nog geen tijd gehad om ze op de foto te zetten. :-\
Wees gerust, we hebben ze met en zonder veren, dus ik zal de verschillende leeftijden wel laten zien. ;D

Groetjes Marlies ;)

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♪ Marlies

8 februari 2006, 19:35:16 #703 Last Edit: 9 februari 2006, 18:12:55 by marlies
Heey Bonnie,

Dat is inderdaad lang geleden. Met " ons"  ;D lutino mannetje gaat het uitstekend. Meneer heeft al een maatje gevonden. :P Hij heeft m'n pastelmasker geparelde pop opgezocht en jaagt alles wat er bij haar in de buurt komt meteen weg. :-\
Als alles goed gaat kunnen er lutino pastelmaskers uit komen, dus je begrijpt dat ik bijna niet kan wachten tot het weer wat beter wordt. :-\
Wipwappen doen hier de oudere koppels ook al, maar de jongere nog niet.



Nou Dames,

Eindelijk , daar komen ze dan: :o

Een piepjong agaatje, een pallid.



Een wat ouder agaatje, dit is een lutino



Een nog wat ouder agaatje.



En eentje die nog wat ouder is.





Nou nog wat catharina's

Een beetje overbelicht




Een jonge crème-ino



Crème-ino twee



Nog een



Een jonge lutino



Een wildkleurtje



Nog een groene








De laatste

Een nestje met licht zeegroene en crème ino's.




Hèhè,
Zo goed dames, zijn jullie weer tevreden ? ::)

Groetjes Marlies ;)

Lin

Zo wat zou ik graag weer eens langskomen! en Creme ino vind ik echt onwijs mooi! en wat grappig die pollejtes op hun lichaam. Ik vind de lutino trouwens ook prachtig! ik zal eens kijken of ik je filmpjes nog heb.
Citaat van: _Bonnie_ op  8 februari 2006, 11:18:22
Hoi Marlies,

Lang geleden... hoe gaat het bij jou en hoe is het met "mijn" lutino mannetje?

Bij mij gaat alles goed. Binnenkort zal het ook hier wel gaan beginnen want er komt dagelijks meer gezang uit de voliere en er wordt al gewipwapt ondanks het feit dat er geen blokken in de voliere staan.


Begin je dan weer een dagboek?  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)