8 mei 2024, 20:25:59

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Roosje

Wow wat gaaf! Dat moet vast een heerlijk gevoel geven hahaha. Gefeliciteerd :D

Rianne

Het zegt me allemaal niet zo veel, maar ik denk dat jullie heel tevreden zijn met de uitslag. En dan zo'n ere medaille, die krijg je niet zomaar! :) Gefeliciteerd!!!

Riny


Hallo Marlies
Is me dat goed nieuws zeg.
Fijn toch dat jullie zo in de prijzen gevallen zijn.
En wat dat kweken betreft bij mij begint het ook weer te kriebelen,vooral nu ik bezig ben om de kweekkooien in orde te maken.
Groetjes Riny

Mandy

Gefeliciteerd hoor!  :D
En helemaal met de bondskruis!  ;D
En waarom heb je geen valkjes mee laten doen? ::)
Misschien dat ik morgen nog wel even kom kijken, ik weet alleen niet waar ik wezen moet?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

♪ Marlies

Hoi allemaal,

Het geeft inderdaad een goed gevoel om zo te scoren. Nu weet je zeker dat je op de goede weg zit.

Hoi Mandy,

Ik heb geen valkjes mee laten doen, omdatik ze nog niet goed genoeg vind voor een TT. De twee wildkleur valkjes die ik nog heb laat ik misschien volgend jaar meedoen, omdat ze dan pas goed op kleur zijn. Het zijn dus twee mannen die zo te zien heel donker grijs worden.
voor de rest heb ik niet zoveel jongen meer om mee te laten doen. Ook zitten hier nooit veel valken, ook dit jaar weer niet en dan vind ik het eigenlijk niet leuk om mee te doen.
Als je wil gaan kijken, het is net voorbij Intratuin, cafeetje tegen over de molen.

Groetjes Marlies

Petra en Cheeky

Geweldig Marlies, gefeliciteerd!  ;) ;D
Altijd een goed gevoel om gewaardeerd te worden voor wat je doet!

Groetjes,
Petra

Gerda

Hoi Marlies,

Dat is een hele opsomming!!!!
Gefeliciteerd!!!!!

Groetjes Gerda

Tara

Wow Marlies gefeliciteerd zeg,
kan me voorstellen dat je nu erg blij bent!

Hahah, je moet je wel goed gevoeld hebben, als die andere stikjaloers waren :D

Groetjes, Tara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Zo, vanavond al onze vogeltjes weer lekker mee naar huis genomen. :P
Het was een zeer geslaagde tentoonstelling. ;D
Over twee weken nog eentje, dan even een paar weekjes tot rust komen en dan mogen ze weer aan de kweek. :D


Citaat van: Tara op 12 november 2005, 16:19:32
Wow Marlies gefeliciteerd zeg,
kan me voorstellen dat je nu erg blij bent!

Hahah, je moet je wel goed gevoeld hebben, als die andere stikjaloers waren :D

Groetjes, Tara


Hoi Tara,  ;D
Jazeker, vooral omdat het eigenlijk allemaal van die oude knarren zijn die helemaal zijn vastgeroest in een bepaalde manier van vogels houden. Als je als nieuweling iets verteld, dan doen ze daar heel neerbuigend over. Zij kweken immers al jaren dus zij weten wat het beste is. :-\
Er zitten kwekers bij die al zeker 40 jaar vogels houden en die nog nooit een bondskruis hebben gekregen. Geloof maar dat zoiets steekt bij die mannen. :P

Groetjes Marlies

bobbie

13 november 2005, 20:55:56 #625 Last Edit: 13 november 2005, 20:57:49 by bobbie
Hoi Marlies,



Gefeliciteerd met zoveel onderscheidingen. Dat klinkt goed allemaal. Heb je ook foto's? Willen wij ook wel zien  ;)

En foto's van je valkjes? Sorry, maar ik ben gek op foto's :-\  ;)

Groetjes, Nel :)

♪ Marlies

13 november 2005, 21:37:12 #626 Last Edit: 13 november 2005, 21:41:07 by marlies
Hoi Nel, ;D

Mijn valkjes hebben niet mee gedaan. Ik vind dat er teweinig op deze TT zitten om een goede uitslag te krijgen. Ook zitten al m'n valkjes buiten, en op zo'n TT zitten ze binnen. Na de Tt moeten ze dan toch weer naar buiten. Als ze  een weekje binnen hebben gezeten in de warmte, en ze moeten dan weer naar buiten, dat vind ik maar niks. :-\

Wat betreft de foto's, U vraagt en wij plaatsen. ;D
Er zitten alleen geen foto's van de valkjes bij.










bobbie

Hoi Marlies,

Ik had dat begrepen hoor, dat je valkjes er niet bijzaten. Ik vind dat trouwens een hele goede reden om niet mee te doen: buiten-binnen-buiten  :-\

Evengoed ben ik wel geïnteresseerd in de kampioenen al zijn het geen valkjes, en ik vind ze prachtig  :-*.

Leuk dat je zo snel aan mijn wens voldeed  ;D ;)

Groetjes, Nel :)

Rianne

Ik zie 3x kampioen staan, dat lijkt me zo'n kick. Echt eer van je werk, en zo'n medaille helemaal. Die krijgt vast een mooi plekje in huis. :)

♪ Marlies

Hoi Rianne, ;D
De medaille staat nu op de kast. Ik weet niet of dat zo blijft, maar weggooien doen we niet hoor. :P
Inderdaad 3 x kampioen, maar ook nog algemeen kampioen met de hoogst gewaardeerde vogel van de TT.
Deze staat niet op de foto's die ik geplaatst heb, maar ik ga er van de week nog wel eentje neerzetten. ;D

Groetjes Marlies ;D