8 mei 2024, 12:44:14

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

hippysuus

Hoi Marlies,

Smullen hoor die foto's, van mij mag er nog 1..en nog 1 en nog 1  ;D ;D

Rianne

Hoi Marlies,

hoe is het inmiddels met de verkoop van de jongen? :)

♪ Marlies

Hoi Rianne,

Ik heb er nog een paar zitten die weg mogen.
Het is nu vrij rustig hier, de kweek is klaar. Mijn man is nu z'n koppels weer aan het samenstellen, voorlopig op papier, en vogels voor de TT aan het uitzoeken.
De valkjes zijn pas volgend jaar weer aan de beurt.
Ik ben ook nog steeds op zoek naar lutino ( geparelde of bonte ) geelwangen, maar dat lukt niet zo best. Heb jij al iets gevonden ?


Groetjes Marlies

Rianne

Nee, helaas niet. Heb op marktplaats en vogelarena een advertentie staan en verder zoek ik heel veel.
Ook heb ik gereageerd maar het meest is cinnamon of wildkleur, bont of gepareld.

Lin

Hey,

Ik ben wel erg benieuwd waar je volgend jaar mee komt. misschien wel een nieuw mooi koppel.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♪ Marlies

Hey Lin,

Ik hoop dat ik een lutino geelwang kan vinden. Zelf een kweken lukt niet met de geelwangen die ik heb, dus er zit niets anders op dan er een te kopen.
Maar ik heb de tijd.

Groetjes Marlies

Lin

wij hebben ook de tijd! komt wel goed..!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Marlies
Hoe gaat het eigenlijk met jou en je valkjes.
Ik heb al even niets meer van je gehoord.
groetjes Riny :D :D :D

♪ Marlies

Hoi Riny,

Bij ons gaat alles gewoon z'n gangetje. Kinderen naar school, wij naar ons werk.
Ik ben nu met m'n man vogels van hem aan het uitzoeken voor de TT. Valt niet mee, want hij heeft er zoveel :-\.

Met m'n valkjes gaat het ook goed. Er zitten nog wat jongen die nog weg mogen, maar dat hoeft niet op stel en sprong.

Vorig weekend naar Veenendaal naar de vogeltentoonstelling geweest met m'n man. Ik dacht dat daar wel heel veel mooie valkjes zouden zitten, maar het viel tegen.
Misschien dat ik m'n man nog zover krijg om in oktober nog een keer te rijden, maar dat moet ik nog even subtiel aanpakken :P.

Ben ook nog steeds op zoek naar een geelwang lutino, dus ik struin alle advertentie sites af. ::) Daar gaat ook veel tijd in zitten.

Ik heb nog te koop : twee wildkleurtjes, twee bont geparelde, een geparelde, een fallow (Lin :P ) en een witmaskertje.


Groetjes Marlies

Rianne


Riny

Hoy Rianne
Nu moet ik je toch even tegen spreken.
Vorig jaar waren Antoine en ik al op zoek.
Misschien hebben wij jou aangestoken??
Maar jij zult wel eerder de trotste bezitter worden van een geelwang Lutino want ik ben niet meer zo erg op zoek.
groetjes Riny :D :D :D

Rianne

Citaat van: Riny op 27 september 2005, 10:17:54
Hoy Rianne
Nu moet ik je toch even tegen spreken.
Vorig jaar waren Antoine en ik al op zoek.
Misschien hebben wij jou aangestoken??
Maar jij zult wel eerder de trotste bezitter worden van een geelwang Lutino want ik ben niet meer zo erg op zoek.
groetjes Riny :D :D :D


Vorig jaar kwam ik nog niet op dit forum Riny. ;D

Riny

Hoy Rianne
Voor mijn gevoel ben jij er altijd.
Zie je wel dat ik oud wordt. ;D ;D ;D
Groetjes Riny :D :D

♪ Marlies

Och Riny,
Ik hoop dat we dat allemaal worden. Enne een beetje dementeren, daar hebben we toch allemaal wel eens last van, zowel jong als oud. :-\ :P

Ozzie

Hoi Marlies,

je hebt daar wel een paar hele mooi valkjes bijzitten..."helaas" heb ik al een valkje in de bestelling staan  ;D

Veel succes ermee!

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline