2 mei 2024, 05:48:39

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Bianca

Goh jammer dat je daar nu mee komt ik heb nu een koppeltje waar fallow uit kan komen dus bij mij is het nit meer "nodig"en trouwens ik kom in ruimte nood.

Kan je geen foto van ze plaatsen dan creer je mischien vraag?!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

♪ Marlies

* Rianne, Christine had het wel goed, als hij rondjes draait dan is het een pop en als hij heen en weer gaat dan is het een man ;)

* Nel, ik weet niet of je je moet concentreren op iets terwijl je pendelt, wij staan altijd gewoon door te l*llen. ;D
De veertjes heb ik woensdag op gestuurd en normaal duurt het zo'n dag of tien voordat je de uitslag krijgt.

♪ Marlies

Nou op verzoek, dit zijn de fallows die weg mogen.
de geparelde links is de pop en de andere de man. De jongen die eruit komen zijn net als pa en ma.


Rianne

Citaat van: marlies op 13 augustus 2005, 12:12:55
* Rianne, Christine had het wel goed, als hij rondjes draait dan is het een pop en als hij heen en weer gaat dan is het een man ;)

* Nel, ik weet niet of je je moet concentreren op iets terwijl je pendelt, wij staan altijd gewoon door te l*llen. ;D
De veertjes heb ik woensdag op gestuurd en normaal duurt het zo'n dag of tien voordat je de uitslag krijgt.


Maar bleef de pendel dinsdag dan niet rondjes draaien? ???

♪ Marlies

Nee, we zijn bewust begonnen met rondjes draaien en toen ging hij vanzelf heen en weer zwaaien.

Ik kreeg trouwens net de post binnen en het is inderdaad een mannetje. Dus Lin heeft een nieuwe geelwang. ;D ;D ;D ;D
Ze weet het alleen nog niet. :P

Rianne


♪ Marlies

Dat mag, ik zag dat ze off line was. Ik was d'r een beetje aan het plagen ;D

Christine

Ik kom bij alletwee rondjes uit nu maar hopen dat het klopt maar toch bedankt voor de tip

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Citaat van: marlies op 13 augustus 2005, 13:53:51

Ik kreeg trouwens net de post binnen en het is inderdaad een mannetje. Dus Lin heeft een nieuwe geelwang. ;D ;D ;D ;D
Ze weet het alleen nog niet. :P


Ik weet het nu!  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Marlies
Volgens mij komt het dat ze bij Gendika zo snel zijn door de vakantie.
Ik stuurde het dinsdags weg en vrijdags had ik al de uitslag.
Ik was alleen minder blij met de uitslag als Linn
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

hey

wat leuk voor lin dat het een mannetje is ;D

mare die falows zien er leuk uit hoor :D

groetjes Trienke

♪ Marlies

Net met voeren nog even met de geelwang staan knuffelen, Lin wil hem toch zo tam mogelijk en ik vind het niet erg om te doen ;D. Ik zal hem straks nog wel gaan missen denk. Maar ik kan hem natuurlijk wel blijven volgen en dat vind ik ook al heel leuk.

Vanmiddag is een van de wildkleurtjes naar Breda gegaan. Ik had hem gevangen en die mensen wilden hem graag gekort wiekt. toen dat klaar was heeft die man er zeker nog een half uur mee op z'n hand gestaan. Het valkje zat bijna te slapen bij hem.

M'n split geelwang man uit m'n geelwang koppel dat ik nog heb begint ook al te fluiten en te roepen.
Net als de lutino van Bonnie, die begint al echt te machowen.
Ik zie hem ook vaak in de buurt van Nemo, dus misschien komt dat ook nog goed.

Petra en Cheeky

Owwww, wat zal Lin dubbel blij zijn, zeg! En een mannetje en dan ook nog eens sufgeknuffeld door jou, dus heerlijk tam!  :P
Lin kennende hoef je niets van zijn vorderingen te missen, ze zal haar dagboek ongetwijfeld flink van foto's en updates voorzien! Dat scheelt weer als je valkjes naar bekenden op het forum gaan!

Groetjes,
Petra

Yvonne_R

Hoi!

Ik had je dagboek al een tijdje niet meer gevolgd, maar dan nu toch weer helemaal bij. Wat betreft pendelen, ik doe het idd met mijn eigen ring, maar gewoon omdat deze rond is en ik hem altijd bij de hand heb (hihi), ik heb ook wel eens een naald gebruikt. Ik heb laatst voor de grap gependeld hoeveel kinderen ik zou krijgen en wat het geslacht ervan zou zijn. Dit schijnt ook goed te kloppen, bij meerdere mensen in mijn omgeving die al kinderen hebben, klopt het precies. Maar of ik nou zo blij ben met 4 kinderen straks....... Maar ach, gelukkig zijn we er altijd zelf nog bij, nietwaar? (Trouwens ook bij mijn vriend geprobeerd en bij hem kwam er hetzelfde uit, is dat nou geen goed voorteken??)Ach ja, aan een kant ben ik te nuchter om het te geloven, maar met de vogels klopt het tot nu toe echt precies!

Maar in ieder geval leuk dat het een mannetje is, die geelwang. En toevallig dat hij dan naar Lin gaat, want henry heeft gisteren een geelwang popje bij mij opgehaald en hij heeft ook al een vogel van Lin volgens mij. De wereld is klein.

Groetjes Yvonne


Yvonne's valkenparadijs!

Rianne

Dat klopt, Henry heeft een albino van Lin. :)
En ik hoop dat Nemo eindelijk een partner heeft uitgezocht want ze is echt TE mooi om weg te doen! ;)