eindelijk gevonden ( waarschijnlijk zelfs 2 keer!!)

Gestart door carco, 27 mei 2005, 22:32:14

« vorige - volgende »

carco

Hallo

Eindelijk de langverwachte foto's gehad van de bonte witmasker man.
En ik vind het een stuk! :)
Hij is nog jonger dan Beau en nog niet uitgevlogen.
Zodra hij dat wel is kan ik hem komen halen.
Dus omdat Beau toch maar Beau blijft: wordt dit dan maar Derrick :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

trienke

wat een mooie foto's en wat leuk dat je nu 2 neemt, ze zijn inderdaat echt mooi.

Ik wens je veel succes met die 2

groetjes Trienke

Mandy

Ooo wat leuk en wat een mooi valkje! :-*
Ik vind het heel leuk voor je, eindelijk is het dan zover! ;D
Leuke namen ook! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

patty_dordtse valkjes

Hoi,

nog ff en dan mag je hem gaan halen  ;D ;D ;D.

Liefs mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

carco

Hoi,hoi
Zaterdag ga ik Derrick halen.
Ik heb er nog een kooi bij geregeld,zodat ook hij even apart gezet wordt( je weet tenslotte maar nooit).
Het zal wel een saaie rit worden want Patricia kan niet mee, en het is een flink end rijden :vooral voor mij die de weg altijd zo goed weet.
Maar in mijn man zijn auto zit tegewoordig een navigatiesysteem, dus dat moet dan toch lukken zeker??
Zodra Derrick thuis is zal ik het melden.

carco

Hoi

Dat zaterdag werd dus onverwachts vandaag, en kon Petra gezellie met mij mee haar valkje ophalen.
Na bijna 2 uur in de auto te hebben gezeten waren we er eindelijk!
Het was dus behoorlijk druk op de weg, maar oké we hebben het niet voor niets gedaan: 2 hele lieve en mooie valkjes.
En de terugreis ging iets sneller.
Alleen de kids vonden het lange zitten minder leuk geloof ik, maar goed.
Toen beide vaken van de ouders werden weggehaald was het echt paniek in de tent: hij had dit zelf ook nog nooit meegemaakt, maar het was ook de eerste kee dat beide jonkies tegelijk werden verkocht en de ouders hadden nu niets meer: het was echt zielig om te zien, ze leken door de tralies heen te willen komen.
Gelukkig nu we thuis zijn, zit Derrick rustig in de kooi en ik kan hem vrij makkelijk pakken: dus dat komt vast goed.

Ben ik niet mooi?

margreet

hallo Caroline,

Gefeliciteerd met je 2e bonte mannetje, een schatje om te zien, best moeilijk om te zien hoe de ouders reageren, op dit moment heb ik 5 jongen van bijna 6 weken en die worden nu dagelijks apart gezet om vast te wennen, als een van de jonkies gaat vliegen en de ouders zijn er ook uit zie je pas hoe de band is, de ouders vliegen dan beschermend mee, ook als ik een jonkie meeneem naar de slaapkamer houden ze contact door te fluiten naar elkaar, als ik ze dan b.v. in een kooi zet en de ouders kunnen erbij dan is het goed. Heb jij trouwens al eens jonkies gehad? of moet je daar nog mee beginnen. Heel veel plezier met je 2 bonte mannetjes en dat het maar goed gaat klikken met je popjes.
groetjes Margreet

carco

Hoi Margreet

Ik heb één keer een nestje gehad in 2003 van mijn enige koppel, maar om de een of andere reden kunnen ze hun eieren nu niet meer uitbroeden: ze zitten de tijd uit en de eitjes zijn steeds bevrucht, maar de jongen gaan dood in het ei.
Na de laatste 3 rondes heb ik het blok weggehaald en gun ik ze voorlopig minimaal 1 jaar rust en misschien wel dat ik ze nooit meer laat kweken, want dit vind ik zo zielig.