welke mutatie vinden jullie het mooist?

Gestart door Snoop en vinnie, 15 mei 2005, 12:41:17

« vorige - volgende »

welke mutatie vinden jullie het mooist?

Wildkleur
Lutino
Albino
Witmasker
Cinnamon
Gepareld
Geelwang
Bont
Fallow
Pastelmasker

Snoop en vinnie

hoi,
zeg het ff als ik er een vergeten ben.
grtz.
Shirak

Bianca

je bent er nog een hoop vergeten hoor, want je kunt ook veel combinaties maken van de bovenstaande mutaties.

Ik vind zelf persoonlijk heel mooi een bont geparelde witmasker of een bont geparelde cinnamon........eigenlijk kan ik er nog wel 20 opnoemen, maar dan is het niet meer echt te overzien

groetjezzzzzzz
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Snoop en vinnie

hoi, :D
ja dat weet ik maar dan zou je zo'n poll krijgen met 30 antwoorden.
Dat is geen poll meer, dat is een verkiezing ;D.
Grtz.
Shirak ;D ;D ;D ;D ;D

Yvonne_R

Hoi Shirak,

Ik heb gestemd op witmasker. Ik heb 2 hele mooie variaties ervan een cinnamon bonte witmasker pop en een bonte witmasker man split voor lutino. Daarnaast vind ik een cinnamon bont geparelde geelwang ook heel erg mooi!
Maar over het algemeen vind ik de witmasker mutaites het mooiste, omdat je jammer genoeg nog maar heel weinig geelwangen ziet. Ik kon het niet laten om even een paar plaatjes te versturen. ;D

Soory hoor, voor de plaatjes, ik weet niet of dat je bedoeling was, maar ik ben gewoon zo trots op ze ;D

Groetjes Yvonne

Yvonne's valkenparadijs!

Joyce28

Ik heb gestemd Lutino,ik vind dat nog steeds de mooiste.

Lieke

Ik voor pastelmasker ;)

Groetjes, Lieke

Snoop en vinnie

hoi,
ik had zel ook op lutino gestemd.
Vind het gewoon de mooiste.
Maar ddat wil niet zeggen dat de rest niet mooi is!!!!!!!
grtz.
Shirak

Valerie

Ik vind bont het allermooiste wat er is. :)

kicky

ik heb gestemt op lutino want die vind ik helemaal geweldig ;) ;D

Brede W

Ik heb gestemd op gepareld, maar ik vind ook lutino erg mooi, en cinnamon, en bont, en....  ;D ;) :) :P

Jaimy_en_Viggo

Hihi...mijn favo staat er niet bij..dus hier komt de winaar!!

LUTINO GEPARELDE GEELMASKER!!!!

en verder kijk ik niet naar mutatie..maar of ze een goede grote body hebben..volle grote kuif..en een lange volle staart..want daar heb je soms veel meer aan, dan een mooie kleur!

Groetjes Jaimy

corry

ik heb gestemt op een albino maar toch vind ik ze eigenlijk allemaal wel best ik heb ook een
- Witmasker Bont Cinnamon Gepareld
- albino
- lutino
en een bonte cinnamon en ik vind ze eigenlijk allemaal heel mooi dus spijtig dat ik er maar op 1 kan stemmen

aletta@wanadoo.nl

HOI
ik heb zelf een wildkleur
maar vind een bonte toch heel mooi,dus ik stem op de bonte

groetjes sandra

Rianne

Gerda

Eigenlijk vind ik een aantal mutaties erg mooi, zoals mijn Grisha (witmasker gepareld), maar toch vind ik nog steeds wildkleur (de echte, forse, donkere wildkleur) het mooist.

Als deze mutatie niet had bestaan, had iedereen wildkleur willen proberen te kweken!!!!

Groet Gerda