3 mei 2025, 14:35:15

valkjesgek

Gestart door marloesje136, 12 mei 2005, 22:23:20

« vorige - volgende »

marloesje136

;D ;Dhaallooo.,
ik ben marloes en 17 jaar en ben echt een valkjes gek ik krijg binnenkort een nieuwe van onze geweldige kweekster anita die hier ook op het forum zit  ;D
ik heb ook nog een eigen pagina //www.freewebs.com/marloes-vervoort
daar staan fotos van mijn lieve valk!!!
dikke kus marloes :-*

bobbie

Hoi Marloes,

Welkom bij de club. Ik ben benieuwd welke je bij Anita vandaan krijgt. Wel veel foto's plaatsen he  ;) zijn we gek op.

Succes, Nel :)

Anita1

;D ;D ;D hoiiiiiiiii marloesje!!!
jaaa en ze is nu aan proberen om foto erop te krijgen hiero hahaha.ben ik al aan het uitleggen op msn.lolz
welkom kanjerr knufff anita :-* :-* :-*

marloesje136

hier is mijn valkje!!!!!!!!!!!!!!!

marloesje136

Astrid

Hoi Marloes,

Gefeliciteerd, wat een leuk valkje krijg jij,
heb je er ook al een naam voor ?

Ik begrijp dat je al meerdere valkje's  hebt.

Groetjes,
Astrid

Rianne

Hoi Marloes. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!! :)

Ankie

Hoi Marloes

Is dit je eerste valkje of ben je ervaren?
Waarneer komt je valkje?
Zazou is ons 1ste valkje en hij is geweldig ;D.

Knuf van Zazou,groet van Ankie en de rest

marloesje136

:)haaj  :)
Mijn valkje krijgt de naam droopy en dit is mijn 2 de valkje mijn andere is pas geleden dood gegaan helaas tot mijn grote spijt maar gelukkig heb ik anita gevonden ;D ;D

zazoe

Hoi Marloes,

Droopy is een schatje!! :-*
Dat wordt een lekker ding hoor, let maar op ;)
(issie ook al natuurlijk ::) )

Succes met wachten!
Ik blijf jullie volgen hoor, ben benieuwd wat Droopy gaat uitvoeren bij jou thuis, hij kijkt al lekker ondeugend in ieder geval ;D

Lin

Hey,

Wat zielig dat je andere valkje is doodgegaan. Waaraan was dat? te vroeg bijde kweker vandaan of een ziekte? Ik herken de foto want ik had hem al bij anita gezien. een hele mooie cinnamon geparelde witmasker is Droopy toch? Hij ziet er erg lief uit.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marloesje136

ja mijn valkje jako heette die die was dood gegaan aan een longontsteking ik weet nie hoe het is gekomen maar was er kapot van
ik ben jaloers hoor da jij mn droopy al hebt gezien ik wil ook zo graag naar anita maar ik kan er nie komen vanwege de afstand maar het is inderdaag een cinamon geparelde

Lin

Hey,

Jeetje wat zielig van Jako. Ik heb droopy niet in het echt gezien maar ik volg haar dagboek.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marloesje136

FF een vraagje tussen door wie kan mij helpen ???
ik krijg over 3 a 4 weekjes mijn droopy thuis en wil um dan ook gaan verwennen met speeltjes en al nou wil ik weten waar ik die kan kopen en wat ik het beste kan kopen ik bedoel wel speeltjes voor buiten de kooi
dikke kus marloes

Ankie

Hoi Marloes

Wij hebben voor Zazou een soort touwding met stokjes ertussen in de keuken hangen,daar hebben we weer iets aan hangen met belletjes . Is een groot succes ::) ;D.Zazou vindt het ook leuk om met ijsstokjes te spelen. Dus lekker veel ijsjes eten.  ;)Als je in zijn dagboek kijkt vindt je vast wel ergens een foto waar hij op het ding zit. Je kan van alles kopen in tuincentra's. Succes erbij en kom een kijken bij Zazoutje.
Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest