16 mei 2024, 03:04:48

nieuw plekje

Gestart door Lique, 11 mei 2005, 16:03:01

« vorige - volgende »

antoine

hooi lique en peter,
wouuuuuw zeg,
gefeliciteerd!
jullie nieuwe huis gaat werkelijk prachtig zijn volgnes mij! ;D
en nog een grotere volière? hoe groot willen jullie hem dan ;D
nog veel succes,
grtz antoine

Astrid

Hoi Lique & Peter,

Van harte gefliciteerd met jullie nieuwe wonig,
wat een ruimte hebben jullie dan, lekker hoor,
en alles nieuw  :D

Groetjes,
Astrid

Valerie

Hoi!
Ik lees dit nu pas.  :o

Groter wonen, kinderen?  :o
Gefeli zeg!

Kan je een lekker grote kamer maken voor je valkjes.  ;D
Lijkt mij zo leuk! Ik wil ook graag een huisje waar ik een aparte kamer voor de vogels kan houden, kan ik lekker Peppie bij Han z'n ouders ophalen en eindelijk een vriendinnetje geven. Maar ik denk dat dat nog een poosje zal duren. Zolang ik geen vaste baan vind, zullen wij geen huisje kunnen kopen.  :-\  :'(

Maareh! Veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes,
Valerie



Lique

Hallo allemaal,

Erg lang geleden dat ik jullie op de hoogte heb gesteld van de ontwikkelingen betreft ons nieuwe huis.

De bouw verloopt erg voorspoedig, het huis staat er al en de deuren en ramen zitten er zelfs allen al in.

Het wordt waarschijnlijk wel midden februari, dat we erin kunnen, net iets later (hopelijk) als dat de kleine geboren wordt.

Ons eigen huis is nog niet met zekerheid verkocht, maar we zijn wel met iemand aan het onderhandelen over de prijs e.d.
Hoogstwaarschijnlijk is ons huis dus wel verkocht.
Weer een zorg minder gelukkig ;D

We hebben al van alles uitgezocht voor het nieuwe huis, een mooie keuken met alles erop en eraan, we willen weer een grindvloer en vele andere dingen zijn natuurlijk ook al geregeld.

groetjes Lique

bobbie

Hoi Lique,

Leuk weer wat te horen over je nieuwe huis.

Jullie hebben echt geluk gehad met het weer qua bouw. Het is bijna december en nog geen vorst geweest, dus ook geen vorstverlet.

Hopelijk is de kleine droog achter de oren als jullie de sleutel wordt overhandigt. Recent ook druk druk druk gehad natuurlijk met van alles regelen, maar als inderdaad je huidige huis is verkocht geeft dat een hoop minder zorgen en weet je ook waar je financieel precies aan toe bent.

Succes met alles.

Groetjes, Nel :)

valkje-jacco

heej,

ik had er nog nix van gehoord :o

maar gefeili alvast he :D
hoe doen jullie dat dan met de valkjes? haha

succes verder ;)

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Paul

Hoi Lique,

Dat zijn goeie berichten zeker dat jullie huidige huis al bijna verkocht is want dat is altijd een grote zorg.
Word nu voortaan de meeting bij jullie in de tuin verzorgd in het nieuwe huis want die nieuwe tuin is bijna een park zo groot  ;D ;D ;D

Groetjes, Paul

~Natas~

Hai Lique en Peter,

Gelukkig dat de bouw voorspoedig verloopt.
Nu hopen dat jullie "oude huis" een beetje snel wordt verkocht.

Groetjes,

Natas

Jaimy_en_Viggo

Hey Lique en Peter,

De huizen schieten echt als paddestoelen uit de grond zeg! Ze worden echt mooi :D weet je al wat voor straatnaam jullie straat krijgt?..vast iets van..trompetlaan..of gitaarweg...het heet immers "de muziekbuurt". :P

een eigen huis!! een plek onder de zon!!

;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D

Liefs Jaimy


Peter

Met de nieuwbouw gaat het erg snel, de eerste huizen zijn al bijna klaar. Nou ja aan de buitenkant dan :) Ons huis komt er net zo uit te zien:


Groetjes,
Peter

Gerda

Wauw wat GROOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sanna

Wouw! wat gaaf zeg! Ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat ;D.

Groetjes, Sanna

Lique

Hallo allemaal,

We hebben gisteren te horen gekregen, dat we donderdag 27 april de sleutel van onze nieuwe woning krijgen.
Dan zullen we de eerste paar dagen laminaat boven gaan leggen, het binnenhok van de vogels bouwen en al een aantal spullen oververhuizen.
Dan wordt de grindvloer beneden gelegd en de keuken geplaatst, en kunnen we dan bezig met de tuin etc.

We hebben er wel heel veel zin in, maar o wat een werk zeg :-\ We zijn een beetje begonnen met dingen inpakken, maar verschrikkelijk, wat een troep hebben we...

Nu nog maar een maandje genieten van dit huis, we hebben hier toch 7 jaar met plezier gewoond. Maar nu is het dan toch tijd voor ons nieuwe huis.

groetjes Lique

Lin

Wat een mooi nieuws!

Maar alle vogels blijven binnen dus, dat wordt druk. dsu tegen die tijd hoeven we jullie even niet op het forum te verwachten. Pfoe ik ben blij dat ik het net achter de rug heb. Maken jullie tussendoor dan wel fotos?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

En weet je wat het ergste is? Jullie nieuwe huis wordt groter ........ dan ga je nog meer troep verzamelen!! :D ;).
Sterkte ;D.

Liefs, Sanna