29 april 2024, 09:30:46

nieuw plekje

Gestart door Lique, 11 mei 2005, 16:03:01

« vorige - volgende »

gonnie

 :D ;D :D :D ;D :D ;D ;D :D ;D ;D ;D :D ;D :D ;D ;D :D ;D ;D

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis , geweldig , en nog meer valkjes ,super hoor veel sucses met alle afhandelingen.

Groetjes Gonnie




Marije

Wauwie, echt heeeeeel mooi Lique!
Zal wel een gedoe zijn, al die valkjes verhuizen! We willen tzt natuurlijk wel een foto zien van een auto vol valkjes! ;)
Ik blijf alles zeker volgen!
Groetjes,
Marije, Purrel en Snowy

Sanna

Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!!! Wat gaaaaaaaaaaaaf!!!
Ik lees dit onderwerp nou pas hihi. Wat ontzettend leuk voor jullie zeg. Komt je droom eindelijk uit ;). Zijn het die huizen aan het einde van jullie straat zeg maar, die straat waar je ineens niet meer in kon rijden?? ;D Zo te horen gaat het super worden. En de valkjes komen ook een stuk luxer te wonen haha. En hoe is de huiskamer? Wat die wilde je ook groter hebben ... toch?? :D :D
Oooow wat leuk voor jullie zeg! Echt gefeliciteerd hoor.
..... en nou maar wachten tot ie af is ......

Groetjes, Sanna

Gerda

Geweldig Lique,

Dan kun je ook iets beter met die stomme tegenslagen zoals opengebroken auto's omgaan, omdat je dit in het vooruitzicht hebt. Fantastisch voor jullie. Nou dat wordt straks een valkenparadijs!!
Lekker al die ruimts, zou ik ook wel willen. Mijn huis is 50 m2 en mijn voliere is even groot (dat is namelijk mijn huis :D :D). Nee vijf hoog op Amsterdam heb je verder niet veel ruimte, maar ik woon in de groene plantage in een oud maar gerenoveerd huis, vlak bij Artis en de Hortus, dus ik mag niet klagen. Maar als ik dat vergelijk met jouw paleis....
Veel voorpret gewenst!!!!!


Groetjes Gerda

Theetje

Hoi Lique en Peter,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe paleisje.
Ziet er leuk uit, dus begrijpelijk dat je daar voor gaat!!!
Spannend he zo'n nieuw huis. Wij hebben bericht gekregen dat de oplevering van ons huis bijna drie maanden is vervroegd naar september. Dat is wel even schrikken hoor.
Ze hebben er bij ons dan 1 jaar en 3 maanden over gedaan, inclusief bouwvak en vrije dagen ivm sporadische vorst.

Dus als ze bij jullie in augustus gaan beginnen reken inderdaad maar op een jaar en een beetje.

Nogmaals gefeliciteerd hoor.

Groetjes

Theetje


Irene

Hee lique,
en heb je vandaag al wat gehoord? Spannend hoor. Zijn het de huizen, waar we langsreden met dat hout, maar dan aan de andere kant? ??? ;D snap je me nog?
Zeg maar hoeveel maanden we moeten komen helpen hoor ;D ;D. Ik plan nu alvast 2006 en 2007 maar in? ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Lique

23 mei 2005, 12:45:42 #21 Last Edit: 23 mei 2005, 12:49:42 by Lique
Hallo allemaal,

Vandaag hebben wij definitief laten weten, dat de koop van het nieuwe huis doorgaat. We zullen nu dus echt gaan verhuizen.
Vorige week zijn we eens wezen kijken naar een nieuwe keuken, want een standaardkeuken hebben we nu al, en er zit niets geen luxe in. Afwassen ben ik helemaal zat, dus in ieder geval moeten we een afwasmachine hebben.
De aankomende paar maanden zullen we nog van alles gaan bekijken, hoe we alles willen, maar we hebben er wel onwijs veel zin in.
En over een poosje kunnen we dit huis ook in de verkoop doen. Maar ik ben er niet bang voor dat deze niet goed verkocht wordt, dat gaat allemaal wel goedkomen.


Dit zal de plattegrond worden, van ons nieuwe huisje:
Begane Grond:


Eerste verdieping:


Tweede verdieping:

groetjes Lique

angel310

hoi lique en peter,

van harte met jullie (nog te bouwen) nieuwe huis   :D
echt heel gaaf

lekker veel ruimte
ben niet jaloers hoor!!!!!!   ;)

groetjes angelique


Sanna

Gaaf zeg! Het ziet er echt heel leuk uit ;).

Groetjes, Sanna

Marianne

Hoi Lique,

Wauwie, een pracht huis. Gefeliciteerd!!!!!
Veel ruimte ook zo te zien.
Veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Irene

heej lique,
gefeliciteerd! het is nu dan officieel.  ;D yeah!!!!spannend hoor.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Cobie

Heeeeeeeeeeee Moppies.

Ook namens ons van harte hoor. En kijk maar lekker rond wat je allemaal wilt voor je nieuwe huis. Het zal een waar valkenparadijs worden. Gebak hou ik wel tegoed  ;).

Groetjes Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

bobbie

Hoi Lique en Peter,

Zo, dat ziet er even goed uit op de plattegrond. En het is zo leuk (maar ook hectisch) om allerlei nieuwe dingen uit te zoeken zoals vaatwasser  ;D en dat is LUXE, heerlijk. :D Als de mijne kapot is koop ik gelijk een nieuwe en anders haal ik mijn kinderen terug naar huis  ;)

Succes met alles, wordt een drukke maar wel leuke tijd voor jullie.

Groetjes, Nel :)

Theetje

Hoi Peter en Lique,

Gefeliciteerd met de definitieve doorgang van jullie nieuwe stekkie.

Ziet er geweldig uit en je kunt zo te zien hordes valkjes en toekomstige kids kwijt.
En nu maar lekker uitzoeken wat je op de muren en de vloeren wilt en natuurlijk die keuken. Veel plezier met alle regeldingetjes.

Groetjes

Theetje


Anita1

 ;D ;D heeej peter en lique,
gefeliciteerd met jullie prachtige woning wat ik in zo verre lees en al kan zien.
sjees dat gaat een luxe worden,voor jullie en de valkjes.
ik kijk er heel erg naar uit,om het allemaal te volgen..
de site moet het wel blijven doen hoor!! hiero haahaa
en ik ga alles volgen.wist niet dat het hier stond,maar heb jullie gevonden.
heel veel vooruitzicht plezier!!
knuff anita  :D