15 mei 2025, 09:07:37

ONtsteking aan oogje

Gestart door diddle, 9 mei 2005, 19:57:06

« vorige - volgende »

diddle

Het gaat goed met kuurtje geven in zijn bek.
Het is een lekker beest.

Gerda

Hoi Louise,

Fijn dat het goed gaat. Het is natuurlijk een rotbegin om een vertrouwensrelatie met hem op te bouwen als je allemaal van die 'vervelende dingen' bij hem moet doen. Maar kroel hem maar lekker tussendoor en zachtjes tegen hem praten. Dan komt het vast wel goed.

Hopelijk knapt ie helemaal op, en houdt ie geen restverschijnselen over!!!

Groetjes Gerda

diddle

Dat hoop ik ook niet want was al 3 weken aan druppelen nu dit nog is omdat het nog niet over was  :-\ anders heeft de dierenarts niets meer voor mij als deze kuur niet helpt :'(

Paul

Hoi Louise,

Wat fijn dat dat medicijnen geven nu zo goed gaat.
Merk je al wat verbetering nu aan zijn oogje?
Met de zalf kan je vaak al vrij snel verbetering zien en de antibiotica kuur duurt een paar dagen vaak voor dat aanslaat.
Joepie zal nu zeker snel opknappen :)

Groetjes, Paul

diddle

Ik moet ook nog druppelen en week dus maandag weer stoppen ermee.
Het is iets minder rood maar hij is nog net zo brutaal ;D en daar ben ik wel blij om de kuur moet 10 dagen en nu maar duimen dat het weg blijft want ben nu al voor 2e keer bezig. En dierenarts zei al er blijft hierna niets meer over wat ik voor je kan doen, nou als dat zo is wordt die fokker GIGA bedankt :-[

Paul

Hoi Louise,

Een ontstoken oogje moet gewoon over gaan anders zijn de medicijnen niet goed.
Dus als dat niet werkt is er altijd nog wel een oplossing hoor ik vind het wel raar dat ze dat zo zeggen.
Maar ik verwacht wel dat het met 10 dagen zeker over zal zijn als je antibiotica hebt gekregen.
Het duurd een paar dagen tot dat aanslaat maar dan moet je toch wel verbetering gaan zien.

Groetjes, Paul