16 juli 2025, 07:14:50

Mijn valken bende!FOTO'S!

Gestart door antoine, 8 mei 2005, 16:47:02

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Christine
Heb jij die foto's bij Antoine gemaakt.
Daar zie ik toch iets mooi's zitten waar ik al heel erg lang naar op zoek ben.
Groetjes Riny :D :D :D

antoine

hoi Riny,
nee hoor, ik heb ze zelf genomen ;D
maar Christine plaats ze voor me, dat lukt me niet!
welke mutatie zoek je al heel lang die daar op de foto staat?
grtz antoine :D

Riny

Hoy Antoine
Op de eerste foto staat volgens mij een geparelde bonte ,en zo zoek ik er eentje.
Prachtige valkjes heb je.

antoine

hoi Riny,
klopt :D
mooi is ie he, een jonkie van dit jaar
jammer genoeg is ie al verkocht....
nou, gereserveerd!
grtz antoine

Christine

toch handig eh antoine je eigen gemaakte map op mijn pc hihi maar ja doe het graag is nu zo moeilijk niet om voor je die foto's te plaatsen

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

hoe is het met de valkjes en de kalkoenen?? het mannetjes kalkoen is toch braaf met zen twee vrouwtjes?? :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Citaat van: Christine op  7 september 2005, 16:04:09

Mijn favoriet de derde!! ik val wel op witte vogels. Zelf krijg ik ook een geparelde bonte witmasker. Is deze ook cinnamon?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

antoine

hooi allemaal!
het gaat super met de valkjes,
morgen komt iemand uit nederland 10 jongen ophalen..
dat vind ik wel jammer :( :'( maar het moet...
ze krijgen een leuke nieuwe thuis in een prachtige volière!
hoi Lin, ja, dat is een cinnamon witmasker bont gepareld! (of op andere volgorde geschreven)
ik ga straks enkele mooie foto's maken, ik zal er ook enkele maken van men cinnamon geparelde geelwang! ik ben er super trots op, ze is zo mooi ;D en haar kuifje is ong. 7 centimeter lang, echt heeel lang!
als het begint te vriezen gaan de valkjes allemaal in de schuur wonen, in de binnevolière, en dan word de vloer van de buitenvolière met cement bedekt! dan kunnen er eindelijk geen muizen meer binnen, en is er minder kans op wormen!
grtz antoine

Rianne

Ik ben benieuwd naar een foto van je cinnamon geparelde geelwang. ;)
In 1 keer 10 jongen, wat veel. Het zal wel een stuk stiller worden in je voliere.

Christine

Antoine als ik foto's moet plaatsen geef je maar een gil! :-*

antoine

Hoi Hoi Hoi allemaal,
ja hoor, ik heb een digitaal fototoestel gekregen voor mijn verjaardag, dus.. heb ik al een hele boel foto's getrokken ;D
het lukt me jammer genoeg niet om ze er zelf op te zetten, dus zal ik moeten w8ten tot Christine op msn is.. ;) :D
Het gaat super met de valkjes, er zijn er een hele boel verkocht nu, maar de volière zit nog lekker vol!
Ik heb ook prachtige foto's van men geelwang getrokken!
dus die komen hier ook te staan!
Groeeetjees Antoine

Riny

16 oktober 2005, 09:33:42 #116 Last Edit: 16 oktober 2005, 09:44:05 by Riny
Hoy Antoine
Heb je mijn nieuwste aanwinst al zien staan in mijn handtekening??
Ze komt ook uit Belgie.

antoine

prachtig Riny!
pietzak, als ik er ooit 1 vind, wooooow, dan vlieg ik een stuk de lucht in!
ik hoop dat ik er ook ooit 1tje vind... mar zal wel niet
veel plezier met je pracht beestje!
grtzjes antoine

Christine

ja antoine ik was daarstraks online maar jij moest offline een andere keer dan maar  ;D :-*

Tara

Citaat van: Antoine op 15 oktober 2005, 20:47:34
Hoi Hoi Hoi allemaal,
ja hoor, ik heb een digitaal fototoestel gekregen voor mijn verjaardag, dus.. heb ik al een hele boel foto's getrokken ;D
het lukt me jammer genoeg niet om ze er zelf op te zetten, dus zal ik moeten w8ten tot Christine op msn is.. ;) :D
Het gaat super met de valkjes, er zijn er een hele boel verkocht nu, maar de volière zit nog lekker vol!
Ik heb ook prachtige foto's van men geelwang getrokken!
dus die komen hier ook te staan!
Groeeetjees Antoine

Je mag mij ook gerust vragen hoor...