17 juni 2025, 23:03:01

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

bobbie

He Riny,

Ik vind je een beetje stil ??? Of vergis ik me ???
Ben je hard aan het nadenken voor een oplossing voor Bo en Bink ???

Doei,Nel :)

Riny

Hoy Nel
Heb je me niet heel hard horen lachen na het verhaal van je man met die bakstenen ?????
Groetjes Riny :D :D :D

bobbie

Petra en Cheeky

Dames toch... een beetje respect voor de mannelijke... eh.... BAKSTENEN??   ;D ;D ;D

Riny

Hoy petra
Lees jij het forum maar eens goed .
Je zult er nog van staan te kijken wat je daar allemaal kunt lezen.
Vooral berichtjes van Nel die verdienen extra aandacht.
groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Citaat van: Riny op 13 oktober 2005, 19:09:30
Hoy petra
Lees jij het forum maar eens goed .
Je zult er nog van staan te kijken wat je daar allemaal kunt lezen.
Vooral berichtjes van Nel die verdienen extra aandacht.
groetjes Riny :D :D :D

Ik weet het <<sugt>>ik ga Nel ook stevig tot de orde roepen  ;D ;D ;D
Nee hoor, ff serieus... heerlijk toch dat dit allemaal zo kan? In het ene verhaal moet je iemand uit de put halen en in het andere lig je in een stuip.... ik vind het heerlijk die tegenstellingen!

hippysuus

Ja, ze heeft gelijk. Het forum is werkelijk heel bijzonder met alle dagboeken en verhalen. Het is ook zeer verslavend trouwens.

Ik werk regelmatig thuis en daardoor zit ik toch net te vaak in de verleiding om hier ff te neuzen...foei foei foei ;D ;D

Riny

Hoy Suus
Je moet je toch ook af en toe ontspannen onder het werk??
Wij hebben graag dat jij zo verslaafd bent aan het forum.
En we zijn heel blij met jou,vooral ik ,eindelijk een Limburger!!
Hoye wo Riny :D :D :D

Lin

Hey riny,

ik ben benieuwd wat de oplossing wordt voor bink. het is wel een hersenbreker dit. Maar je valkje is natuurlijk prachtig had hem al al gezien bij mutaties. Ik ben benieuwd wanneer ik mijn man kan verwelkomen. sta wel op de lijst voor een lutino geelwang man. ik zal wel vragen of hij split lutino geelwang nog heeft.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

14 oktober 2005, 14:37:33 #624 Last Edit: 18 november 2005, 00:31:48 by Riny
Hoy Lin
De voliere van Bink wordt helemaal overdekt en tegen de zijwanden komen doorzichtige golfplaten.
Als er geen wind in kan komen scheelt het al heel veel met de kou.Vaak voelt  het pas echt koud door de wind.
Als ik Bink 's avonds naar binnen haal begint Bo al te roepen als ze me ziet aankomen.
Bink begint pas als die onderweg naar binnen is.
Verder gaat het prima met hem ,zijn borstbeen is steeds moeilijker te voelen.
Lin dat vindt ik heel lief dat je dat aan die man wil vragen.Als ik volgend jaar weer naar die kweker ga waar mijn Geelwang Lutino vandaan komt zal ik zeker aan je denken.
Groetjes Riny :D :D :D

Lin

Hey riny,

Heb hem net een bericht gestuurd. ik ben benieuwd! Wel leuk dat bo naar je roept, wat lief. Gelukkig komt Bink wat aan. Trekt ie nog veel naar je toe of meer naar bo?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi Riny
Fijn dat bink en bo toch samen komen te zitten , althans dat heb ik uit je stukje begrepen of zit ik er naast, moet je handschoenen aandoen als je bink weer naar binnenhaalt , of is het zo`n lieverd dat ie niet hapt.
Suicses met le plannen.
groetjes Gonnie

Ivy

Hoi Riny.
Ik geloof dat elke keer als ik bij je kom lezen, kan ik je meteen feliciteren met je nieuwe aanwinst ;D
Wat een schoonheid!
Leuk dat Binkie toch bij Bo mag blijven... kan je geen kacheltje neerzetten in de voliere waar hij zijn pootjes warm kan houden ;D ;D ;D
Maar ja, wie weet wat voor winter ons te wachten staat, als we in oktober nog steeds in t-shirts rond mogen lopen. Globale verwarming, joepieee... ::)

Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

15 oktober 2005, 09:11:07 #628 Last Edit: 15 oktober 2005, 09:14:17 by Riny

Hoy Ivana
Citaat van: Ivy op 14 oktober 2005, 21:26:37
Hoi Riny.
Ik geloof dat elke keer als ik bij je kom lezen, kan ik je meteen feliciteren met je nieuwe aanwinst ;D
Wat een schoonheid

Groetjes, Ivy

Maar nu gaat de deur op slot,deze was eigenlijk al niet meer de bedoeling .
Maar tegen dit aanbod kon en wilde ik niet nee zeggen.
Groetjes Riny

Riny

Citaat van: gonnie op 14 oktober 2005, 16:55:17
, moet je handschoenen aandoen als je bink weer naar binnenhaalt , of is het zo`n lieverd dat ie niet hapt.

Hoy Gonnie
Ik kan Bink zo pakken en dat zal hij ook heel goed weten dat hij zoiets niet hoeft te proberen.
Bijten laat ik me echt niet door een tamme vogel.
Als ze niet tam zijn is het heel iets anders dan kunnen ze bijten uit angst.
Groetjes Riny