18 juni 2025, 21:35:22

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

Caroline

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

En dan hoop ik op veel foto's!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Citaat van: Rianne op 29 oktober 2005, 13:19:29
Jij krijgt alleen maar geparelde lutino geelwangen in je nest dus maak je geen zorgen! :)

Dat is nu net waar ik me zorgen over maak Rianne.
Dit is mijn eerste jaar met geelwangen en ik wilde heel rustig beginnen met een geelwang pop en mijn Primroseman  die split is voor geelwang.
Maar het lot was me gunstig gezind (ook dank zij jou).
Ik heb toch een beetje de kriebels om te kweken met geelwangen ,je hoort er soms zoveel negatieve dingen over.
Ik heb een geluk dat ik veel andere koppels heb die ik in kan zetten,maar evengoed.
En anders vraag ik Paul op vakantie met zijn broedmachine.
Groetjes Riny :D :D :D

gonnie

Hoi Riny

ik zit zo te lachen de tranen stromen over mijn wangen , kijk maar eens bij Petra haar dagboek dan weet je wel waarom , en Antoon vind me een muts, 
het gaat jou echt lukken met geelwangen te kweken dat weet ik zeker , dat kan haast niet anders.
groetjes gonnie

Rianne

Citaat van: Riny op 29 oktober 2005, 13:26:29
Citaat van: Rianne op 29 oktober 2005, 13:19:29
Jij krijgt alleen maar geparelde lutino geelwangen in je nest dus maak je geen zorgen! :)

Dat is nu net waar ik me zorgen over maak Rianne.
Dit is mijn eerste jaar met geelwangen en ik wilde heel rustig beginnen met een geelwang pop en mijn Primroseman  die split is voor geelwang.
Maar het lot was me gunstig gezind (ook dank zij jou).
Ik heb toch een beetje de kriebels om te kweken met geelwangen ,je hoort er soms zoveel negatieve dingen over.
Ik heb een geluk dat ik veel andere koppels heb die ik in kan zetten,maar evengoed.
En anders vraag ik Paul op vakantie met zijn broedmachine.

Je kan eerst proberen hoe ze reageren op nepeitjes. Misschien broeden ze wel zelf, of stoppen ze na een paar dagen.
Of als ze eitjes heeft gelegd, meteen weghalen en bij een pleegkoppel plaatsen.

Petra en Cheeky

Ben benieuwd Riny hoe het gaat aflopen met het kweken van de geelwangen! Jezelf goed voorbereiden heb je al gedaan, verder moet de natuur grotendeels z'n gang gaan. Misschien valt het mee en anders zijn nepeitjes idd wellicht een mogelijkheid.

Peet

hippysuus

Hallo Limburgse "dromedaris" vriendin  ;) ;D.....wat lees ik nu weer allemaal...hahaha die Nel, het komt inderdaad vast door haar zere oog! Wat je hier allemaal  mist als je er even niet bent..ongelooflijk!

Ik moet je een vet compliment geven, zowel de handtekening als je koppel is werkelijk schitterend! Een genot om naar te kijken!!

Ik had mijn mams verteld dat er nog een vierde valkje zou komen uit America en ik zei: ik moet nog wel een naam verzinnen dan...en ze gaf me zo'n heerlijk limburgs klinkende naam: FRITS....hahaha ik moest eerst lachen en toen dacht ik, eigenlijk vind ik Frits best leuk  ;D

Doet me ergens aan denken...je weet wat in het limburgs "ties" betekend he? Toen ik in het noorden woonde, had ik een collega die zich met die naam aan mij voorstelde....haha dat heb ik heel komisch gevonden (en natuurlijk meteen met mijn moeder bellen dat ik een collega had die Ties heet  ;D)

Hoie!
Suus

hippysuus

Weet je, ik kan natuurlijk ook gewoon jou een naam laten verzinnen, tenslotte wordt ie bij jou gemaakt ;D ;D

Misschien een leuke verwijzing in zijn/haar naam naar jou toe of naar de geboorteplaats :D of een nog meer limburgse naam als "sjeng" haha....we komen er samen wel uit he?  ;D ;D

Groetjes,
Suus

~Natas~

Hai Riny,

Jaja morgen de grote dag.
Ga ik kleine Jesse leren kennen, en hopelijk kan ik haar 1e vlucht zien  ;D
Ik ga voor jou heel veel foto's maken van Noa.

Groetjes,

Natas

Riny

Citaat van: hippysuus op 29 oktober 2005, 21:15:01
Weet je, ik kan natuurlijk ook gewoon jou een naam laten verzinnen,

Hoy Suus
Waarom denk je dat mijn valkjes geen namen hebben??
Zelfs de naam van mijn dagboek heb ik niet zelf bedacht maar Gerda.
groetjes Riny :D :D :D

Rianne

www.babynames.com daar kijk ik altijd voor namen.
Of ik laat iemand anders wat leuks verzinnen ;)

Agnes

Hoi Riny,

Jeee, ik loop gigantisch achter!!
Ik dacht al : dat dagboek van Riny schiet ook niet op ;)", maar het blijkt dat ik helemaal geen notificatie gekregen heb!

Ik vind je nieuwe aanwinst prachtig, en je handtekening is super!

Heeft Bink z'n lesje geleerd, en doet ie weer lief tegen je? :-*

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Riny

30 oktober 2005, 18:50:00 #881 Last Edit: 18 november 2005, 00:51:34 by Riny
Hoy Agnes
Daar heb ik de laatste tijd ook geregeld last van dat ik geen notificatie krijg.
Met Bink gaat het prima,hij eet vandaag voor de derde dag helemaal zelfstandig.
Wel ga ik vaak kijken in de voliere en zet hem dan voor het eten neer.
Maar ik krijg kusjes zoveel als ik wil.
Hij heeft geleerd dat er ook een andere kant aan mij zit,en dat was precies de bedoeling.

Petra en Cheeky

Lief...!! Kort samengevat: Hij weet dus dat je de broek aan hebt, maar ook lekker kunt zoenen? Zoiets?  ;) ;D ;)

Riny

Hoy Petra
Hij weet nu dat ik alles voor mijn dieren over heb maar me door niemand laat bijten!!!

Petra en Cheeky

Dat bedoelde ik ja!  ;) ;D

Even voor de record, wat betekent Ties in het Limburgs, dan?
(ik heb een neefje dat zo heet nl...)

Groetjes,
Peet