21 juni 2025, 21:52:28

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi oma Riny  ;),

Zo, dus je hebt zo'n ondeugend kleinkind? Dat heb je met rood. Met rood zijn ze altijd ondeugend, zie ik ook aan Renzo met zijn rode haar  8) ;) :P.

Zonder gekheid: ik hoop echt dat ie binnenkort een echte vreetjanus wordt, dat scheelt je een hoop zorgen.

Je bent ook al flink ingelezen zag ik, betreffende koningsparkieten (ik doel op nestkastmodel).

Nou dame, succes met alles en geef Bink maar een knuffel van me.

Groetjes, oma Nel :)

Riny

28 september 2005, 15:59:24 #496 Last Edit: 18 november 2005, 00:14:53 by Riny
Hoy Nel
Jou Kleinzoon Renzo is een schat,ik moet altijd kijken naar foto's van hem.Ik heb bij  kinderen met het down-syndroom gewerkt. :-* :-*
Ik moet alleen opletten dat hij niet te lang in de voliere zit wanIk maak me geen zorgen meer over Bink hoor,hij eet goed.
t daar gunt hij zich geen tijd om te eten.
Als die dan binnen komt is hij doodmoe en gaat slapen.
Vanaf gisteren staat hij op 2 papvoedingen per dag,en tussen die voedingen in zit hij in de voliere.
Verschillende keren per dag zet ik hem bij de etensbakjes in de voliere om te eten.
Zonet heb ik gezien dat hij 3 meter gevlogen heeft dus dat wordt nog wat.
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

hallo riny

wat fijn dat het nog goed gaat met bink en al op 2 x per dag voeding gaat goed vooruit bink, nu nog zelf even beginnen te eten en je bent er door heen.

Groetjes Trienke

Petra en Cheeky

Citaat van: Riny op 27 september 2005, 17:05:55

Wat een prachtige foto van Binkie zo! Het is net alsof ze elkaar kusjes geven! Het is wel een eigenwijsje, he, onze Binkie! Ik denk dat je daar idd je handen aardig vol aan hebt en zult krijgen in de toekomst!  ;) ;D

Groetjes,
Petra

marga

hoi riny
ik hoop voor je dat het niet moeilijker word om bink te vangen s avonds                                                                     nu die gaat vliegen zal het vast een snelle jongen worden en
hij heeft nog geen vrouwtje die hem in de toom kan houden
groetjes marga

Riny

Hoy Marga
Die zal niet gaan luisteren naar zijn vrouwtje daar geloof ik niets van.
En als ik hem niet te pakken krijg stuur ik Jan de voliere in,die heeft mij ook te pakken gekregen dus dat zal met Bink ook wel lukken.
Groetjes Riny :D :D :D

Rianne

;D Het is net of ie een rood boxershort aan heeft. ;D

Petra en Cheeky

Ik blijf het een prachtbeestje vinden!
Heb dus maar wat ingezoomd en kerstig gemaakt!  ;)

Riny

Hallo Petra
Kun je mij niet leren hoe jij dat doet zo'n portretje maken?
Ik vind het erg mooi als kerstkaart.
Bedankt groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

28 september 2005, 21:25:44 #504 Last Edit: 2 oktober 2005, 15:53:59 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ja hoor, wil ik met alle plezier doen, Riny ;) ;D
Geef maar een gil!
Groetjes,
Petra

~Natas~

Hai Riny,

Zo dan heb ff flink moeten lezen maar ben weel aardig bijgelezen hoor.
wat leuk dat Binkie het toch nog zo goed doet, ondanks alles.
Nu hopen dat hij snel zelfstandig gaat eten dan ben je van de pap af.
Ik vind het geweldig dat Bink het zo naar z'n zin heeft in de voliere bij de valken.
Leuke foto's trouwens  ;)
Bedankt voor je steun  :-* zal het onthouden wat je hebt geschreven.

Groetjes,

Natas en Joepie

Riny

2 oktober 2005, 14:55:01 #506 Last Edit: 18 november 2005, 00:16:14 by Riny
Hallo allemaal
Even een up-date hoe het met onze Bink gaat.

Hij gaat nu iedere dag na zijn morgenpap de valkjesvoliere in.
Dolle pret ,ik breng hem er naar toe in een kleine bench .
Als ik die 's morgens voor hem hou springt hij er zo in.
"s avonds neemt hij de kuierlatten als hij me aan ziet komen met dat ding.
Hij krijgt nog 2 voedingen van mij per dag,over een week stap ik over op 1voeding 's middags.
Daags erna geef ik hem dan 's morgens en 's avonds pap en de derde dag weer 's middags.Als dat goed gaat gaan we over op 1x daags.
Ik ben er extra voorzichtig mee omdat hij zo'n grote achterstand heeft.Hij is nu zeker 10 weken en begint nu pas met vliegen.
Maar je ziet hem nu groeien ,het wordt echt een grote Bink.

Zo dat was het weer voor deze week.
Groetjes Riny

marga

hoi riny
ja groeien doet hij zeker dat is wel te zien
groetjes marga

Lin

Hey Riny,

even zoeken naar het verhaal van bink. Wat gaat ie goed joh. Wat is ie elke keer weer gegroeid. Echt onwijs mooi dat hete ten nu goed gaat. Ik was er wel een beetje bang voor dat het mis zou gaan. Je hebt het maar weer super gedaan! En wat zit hij er heerlijk bij met de andere valkjes (mooie lutino trouwens!). Je laatste foto van je post is wel een prachtige foto zeg, zo'n totaalfoto. erg leuk riny dat het zo goed gaat.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Lin
Daar heb jij ook hard aan meegewerkt,wie heeft er allemaal het zoekwerk voor mij gedaan op internet??

Van Bink en Riny :-* :-* :-*