Zazou, Abu, Kiko en Stitch(Ik wil dit verhaal afsluiten)

Gestart door angelina, 8 mei 2005, 01:09:13

« vorige - volgende »

angelina

Daarom  ;)
En geduld is een schone zaak.
Het is voor zijn vrouwtje ook wel erg moeilijk om hem na 16 jaar los te moeten laten. :'(
Ik heb daar alle begrip voor.
Ik heb ook voorgesteld haar van tijd tot tijd op de hoogte te houden zodat ze hem niet helemaal uit het oog verliest. ;)
Als ze dit op prijs stelt is dit een kleine moeite toch. :)

Greetz, Angelique

Love birdies

angelina

Maar wel 3 hele mooie kippies dus volop an genieten hoor Nel :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Love birdies

chenoa

hoi hoi,
Hier ben ik dan een berichtje van mij,
Nog even geduld dan maar lique het is wel jammer want je had je handen vrij voor dinky van het weekend.
Maar het komt goed en krijgt hij een heerlijk leventje bij jou en de kippies.
groetjes miran :-*

carco

Hoi

De advertentie was mij ook al opgevallen en ik vind het leuk dat hij bij jou komt als mogenlijk maatje van Kiko.
Ben benieuwd hoor!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




angelina

Hoi Hoi,

tijdje geleden weer dat ik schreef maar heb zoveel andere dingen gedaan dat ik naast mezelf op de hoogte houden en af en toe ergens wat neerschrijven niet aan mijn eigen verhaal toekwam. :-\
Maar zoals er al te lezen valt aan de titel.
KIKO BOEKT VOORUITGANG! ;D
Dus was het wel weer eens tijd om jullie op de hoogte te stellen.
Vorige week stond ik met Abutje voor de spiegel.
Gestrekte arm en dan trippelt ie heen en weer van hand naar schouder en weer terug. ;D
Zazou besloot dat ze dat ook wilde en vloog naar me toe om doodleuk alsof ze nooit anders had gedaan op mijn arm te landen.  :o
En kiko die volgde want ook al is ze een beetje eenling ze volgt de rest toch wel.( overwinning 1) :o
3 valkjes op een gestrekte arm voor de spiegel. ;D
Ja die zaten wel lekker alleen mijn arm werd na een minuutje of 5 toch wel behoorlijk lam. :-\
Kiko vloog ook gelijk weer weg toen ik me maar een beetje bewoog.
Abu wil altijd op het hoogste punt zitten en vloog weer op mijn hoofd en Zazou die nestelde zich op mijn schouder. :D

De afgelopen dagen herhaalde ik dit keer op keer in de hoop dat het geheel zich zou herhalen, maar helaas. :-[
Abu zit op mijn hoofd zodra ie de kans krijgt en laat zich zonder in paniek te raken mee vervoeren naar de keuken. ;)
Al roepend naar de anderen zo van ikke lekker wel en jullie lekker niet.Ik probeer hem wel even voor het raam te zetten dan maar hij blijft terug komen. :P
Nou ja dan maar mee ook geen probleem. ;)

Met Zazou ben ik voorzichtig toch aan de slag gegaan haar op mijn vinger op te laten stappen ipv een platte hand. :-\
Vanaf de touwladder stapt ze nu dan ook wel op maar nog steeds heel paniekerig zo van dit ken ik niet en ik wil het niet kennen ook. :(
Herhalen tot vervelens toe maar ze lijkt het nu een beetje te gaan snappen. ;D
Overwinnig voor Zazoutje dus. :o :P

En Kiko doet zo haar best er toch een beetje bij te horen. :-*
Ze merkte dat Abu en Zazou toch wel veel fun hadden met de rits van mijn vest en wilde ook knabbelen. ;D
Ik heb mijn arm vanmiddag eens langs het gordijn stokje gehouden.
Eerst was het natuurlijk rennen voor je leven want oh jee dit was wel heel eng. :P
Maar ze luisterd heel goed naar haar naam en ik bleef haar roepen.
Toen waagde ze het er toch op om op mijn arm te stappen. :o
Arm werd lam dus ik wilde die naar beneden doen, maar dat was weer eng en ze ging er weer vandoor. :-\
Na 2 minuten kwam ze toch weer terug. :)
Stapte iets minder aarzelend op mijn arm zo naar mijn schouder en daar heeft ze een beetje zitten knabbelen aan de ritssluiting. :)
Ik mocht zelfs heel even heel voorzichtig een kusje op haar voorhoofdje geven. :-* :o
Toen ging ze weer bij Zazou zitten.
MEGA OVERWINNING DUS!!!!!! :o

Tegenwoordig kan ze ook wel aardig door een deur met Zazoutje. :D
Abu doet wel lelijk tegen haar maar ze gaat het heel slim uit de weg. ::) :P
En ze bijt nu een beetje van haar af. :D
Ook dat zie ik als een overwinning want ze liet nogal over haar heen walsen. :-\

Dat was het weer voor even. ;)

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

carco

Hoi

Dat is zeker een overwinning en vooruitgang. Goed zeg!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Bianca

hoihoi, wat kan je toch leuk schrijven, ik zie het helemaal voor me!
Ben blij dat je vooruitgang hebt geboekt, nu hopen dat ze steeds meer van dit soort stoere dingen blijven doe, hihihi.

Weet je al iets meer wanneer je je nieuwe lieverd kunt verwachten?

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

chenoa

hoi hoi,
Ben blij voor je dat kiko al een beetje op zijn vrouwtje gaat lijken hahahaha :P
groetjes van mi

angelina

Citaat van: Bianca op 15 maart 2006, 07:53:01
hoihoi, wat kan je toch leuk schrijven, ik zie het helemaal voor me!
Ben blij dat je vooruitgang hebt geboekt, nu hopen dat ze steeds meer van dit soort stoere dingen blijven doe, hihihi.

Weet je al iets meer wanneer je je nieuwe lieverd kunt verwachten?

Groetjes Bianca

hoi Bianca

Als alles volgens plan blijft lopen kan ik a.s. zondag mijn nieuwe lieverd verwachten. ;D
Heb vandaag en nieuwe mineraalstok voor in de aparte kooi gekocht zodat ook Dinky straks op schone stokken zit. ;)
Zodara hij er is zijn er natuurlijk foto's. :)
Citaat van: chenoa op 15 maart 2006, 10:22:55
hoi hoi,
Ben blij voor je dat kiko al een beetje op zijn vrouwtje gaat lijken hahahaha :P
groetjes van mi


Hoi Mi,

hihihi tja het lijkt erop dat ze loskomt en daarmee lijkt ze wel een beetje op mij he?! :P
Ik kom ook pas los als ik de kat uit de boom heb gekeken. ;)
hahahaha

Groetjes, Angelique ;)


Love birdies

angelina

Hallo,

Even iets heel anders dan valkjes.
Vannacht werd ik wakker gebeld door mijn zusje dat mijn opa overleden is. :'(
Het ging al heel lang niet goed natuurlijk en de afgelopen week ging hij heel hard achteruit. :(
Kreeg met enige regelmaat zuurstof en sinds gistermiddag hadden ze ook zijn morfine verhoogd.
De dosis morfine die hij al weken kreeg was niet genoeg meer en hij had echt veel pijn. :(
Om 12 uur vannacht waren mijn ouders bij hem en om half 1 is hij vrij rustig heen gegaan.
Toch nog wel wat onverwachts ondanks dat je het ziet aankomen. Maar voor mijn opa is het beter want de afgelopen 2 maanden zijn een ware lijdensweg geweest voor hem. Letterlijk en figuurlijk opgevreten door de kanker. :'(
Moeilijk om steeds weer onder ogen te komen en te zien waar die man doorheen moest.
Nu heeft hij eindelijk rust. :)
Toen ik gebeld werd lag ik al lang en breed in bed en was een soort van in coma. :-\
Heb wel wakker de telefoon opgenomen en een gesprekje gehad met mijn zusje maar toen ik vnamorgen wakker werd wist ik niet meer of ik het nou gedroomd had of niet. ???
Zus lief heeft anoniem gebeld en dat registreerd mijn telefoon dus niet dus ook op die manier kon ik er niet achter komen. :-\
Toen toch maar een smsje voor de zekerheid naar haar gestuurd want ik wist het echt niet meer. :-[

Mijn vader heeft zelf de rouwkaarten gemaakt met een beetje hulp van mijn zusje en mij.
Aanstaande maandag wordt hij begraven.
ook op die begravenis zal ik weer wat voordragen en ik denk ook deze keer in gedicht vorm.
Ben er totaal nog niet uit wat het gaat worden maar ik heb nog even.

En alsof de vogels het aanvoelen ze waren vanmiddag niet bij me weg te krijgen. :-*
Abu bovenop mijn hoofd en Zazou op mijn linkerschouder. ;)
Nu was het bij Abutje ook wel een beetje dubbel hoor.
Die aasde op mijn neusbel. ::)
Meneer jatte eergisteren mijn neusbel en ik die vond ik mooi niet meer terug. Lag ergens tussen de houtsnippers en ik heb een uur lopen spitten en toen was ik het zat. >:(
Heb een verse bodem aan de birdies gegeven voor het geval zijn em wel zouden vinden en besloten wel een nieuwe te halen. Dat heb ik vanmorgen dus gedaan.
Meneer zat koud 2 minuten op mijn hoofd toen zijn koppie voorover boog. :P
Beetje langs mijn voorhoofd, wenkbrauwen en wimpers rommelen en dan zijn slag slaan. :P
Dondersteen. ;D :-*
Maar het lukte hem wel. hihihi ::)
Deze keer kon hij hem niet kwijtmaken en kon ik hem afpakken. Steeds als hij een poging deed hield ik mijn vinger op de neusbel en dan gaf ie het op voor even. :P
Zazoutje was zo'n ontzettend schatje. :-*
Als ze een kusje geeft pakt ze heel voorzichtig mijn lip in haar snaveltje. So sweet. :-* :-* :-*
Ook over mijn wangen scharelen vind ze schijnbaar heerlijk.
Ik had alleen wel een trui aan vandaag waar ze meerdere malen in vast bleef zitten. :-\
Eerst zelf proberen los te komen maar dat lukte niet. Meestal beet ze me dan heel hard als ik haar wilde helpen, maar vandaag knabbelde ze alleen aan mijn vingers hand en al het andere dat ze in haar snaveltje kreeg. :-* :D
Kiko heeft ook nog heel even bij me gezeten maar die had denk een off day en wilde met rust gelaten worden. ;)

Nou dat was het wel weer voor eventjes.

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

chenoa

hoi meisie,
ik wilde je even laten weten dat ik er voor je ben  :-*
groetjes miranda

angelina

Citaat van: chenoa op 16 maart 2006, 11:31:27
hoi meisie,
ik wilde je even laten weten dat ik er voor je ben :-*
groetjes miranda


Thanks lieverd vind ik heel fijn.

:-* angelique

Love birdies

angelina

Hoi hoi,

Morgen komt Dinky. ;D
Dat wordt nummer 4 in de kooi en dan laat ik het zo. ;)
We kijken hier heel erg naar zijn komst uit.
Wel beseffend dat het heel moeilijk is voor degene die hem weg moet doen. :'(
Maar ik heb aangeboden eens in de zoveel tijd foto's te sturen.
Ze leest hier ook regelmatig en zo kan ze ook zien hoe het met Dinky gaat. :D
Morgen dus foto's van aanwinst nummer 4. ;D

Greetz, Angelique ;)

Love birdies

Bianca

sssssssspannend!
veel plezier vandaag!
;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

bobbie

Hoi Angelique,

Veel plezier vandaag met de ontvangst van Dinky.

En mevrouw van Dinky: ik kan u vertellen dat DInky in goede handen komt hoor. :)

Groetjes, Nel :)