Zazou, Abu, Kiko en Stitch(Ik wil dit verhaal afsluiten)

Gestart door angelina, 8 mei 2005, 01:09:13

« vorige - volgende »

carco

Hoi Angelique

Hadden wij hetzelfde idee ;)
Ik had hem ook al vitamientjes met druivesuiker gegeven, ik heb hem alleen nog niet zien drinken.
Al wel zien eten en ik geloof niet dat ie echt uitgehongerd is trouwens:de grotere dingen pakt hij echt allemaal met zijn pootje beet.
Ik heb hem ook niet zien plukken alleen zit ie wat te trekken aan het plekje onder zijn borst.
Hij heeft het veels te druk met uitbreken naar de andere valken toe ;D
Je ziet me straks, kan hij tenminste ook uit dat kleine rotkooitje.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




angelina

Hoera Kiko is thuis  Hoera Kiko is thuis   Hoera Kiko is thuis

Nou de titel zegt het al he? ;D
Hij is er ;D. Het is een schatje. :-*
Idd een beetje bang maar ik mocht met mijn hand gewoon in de kooi en ook al lekker dichtbij om trosgierst te voeren, dus ik denk dat het best wel losloopt. ;)
Hieronder de pictures. :P

















Greetz, Angelique ;)

Love birdies

angelina

Is het geen snoepie? :-* :-* :-* :-*

Love birdies

bobbie

Hoi Angelique,

Wat een moppie is het zeg. Helemaal gespannen van wat gaat er nu nog meer gebeuren, maar dat zal snel over zijn denk ik.

Fijn dat Kiko bij jou woont. Heel veel plezier met hem. :D

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Angelique
Wat een lekker ding.
Wacht maar die is zo ontdooid bij jou.
Groetjes Riny :D

angelina

Hoi Nel en Riny,

Ik geloof ook wel dat het goed gaat komen hoor met dit valkje.
Ze roepen constant naar elkaar en dan zit ie heel nieuwsgierig de gang in te kijke of er ieder moment een andere valk aan kan komen vliegen.
Hij maakt ook een heel grappig piep geluidje.
Steeds heel kort. Niet te herkennen waar hij dit van copieeërd maar wel lief.
Spiegel en belletje zijn al ingewijd en ook het nieuwe speeltje met heel veel touwtjes schijnt hij wel leuk te vinden.
Hij zit nu lekker op 1 pootje een beetje te doezelen dus ik laat hem nu ff met rust en morgen onder schooltijd ga ik eens lekker aan de slag met hem.

We gaan eens beginnen met een douche want ik durf te wedden dat hij dat ook nog nooit gehad heeft.

Greetz, Angelique

Love birdies

Riny

Hoy Angelique
Die is nu natuurlijk doodmoe van alle nieuwe indrukken van de laatste dagen.
Hij beseft nog niet dat hij nu ''thuis'' is gekomen.
Groetjes Riny :D

carco

Citaat van: angelina op 21 december 2005, 16:57:44
We gaan eens beginnen met een douche want ik durf te wedden dat hij dat ook nog nooit gehad heeft.

Greetz, Angelique


Sorry heeft ie wel!
Vanmorgen bij mij :P
Maar hij vond het nog niet zo veel hoor!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Geen dank ik heb het graag gedaan.
En Maurice wilde gelijk een tekening maken voor Melanie, maar of ie er ooit komt :-\ Hij speelt liever met auto's en heeft ze al trots laten zien thuis :)
De valkjes hier zullen Kiko wel even missen:vooral spongebob die haar evenbeeld zag.




Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




angelina

Jammer dat hij het douchen niet leuk vond maar dat went wel.
Zazoutje moest er in het begin ook helemaal niks van hebben maar je moest haar nu eens zien. :o
Die zit als eerste met haar vleugels omhoog. ;D

Vanmiddag is er al kraambezoek geweest. :D
Kiko vond het maar niks ineens al die drukte. :(
Maar ja hij moest ff bewonderd worden natuurlijk. :D
Zazou en Abu zijn de drukte intussen wel gewent en zolang zij hun eigen ding kunnen doen hebben ze nergens last van. ;)

Die 2 hebben vanmiddag echt eindeloos lang voor het raam gehangen. Tegenwoordig mogen ze gebruik maken van de hele lengte van het raam ipv een klein stukje en dus maken ze er gretig gebruik van. ;D :P
Rond een uur of 7 was het echt koud daar en heb ik ze maar eens op de kooi gezet.
Leek wel of ze vastgekleefd zaten op dat gordijnstokje ze zaten zelfs met de kop in de veren te slapen daar. ::)

Zazou was vandaag in topconditie. :)
Ze heeft wel 4 rondjes meer gevlogen dan anders. :o
En ik bedacht weer eens een een stapje verder te gaan met haar dus ipv op mijn vinger te laten stappen deed ik mijn handen om haar heen. :-\
Niet leuk natuurlijk want ze voelde zich in het nauw gedreven maar echt bijten deed ze niet en uiteindelijk liet ze zich zo oppakken. ;D
Tegen het jaar 3000 denk ik dat ik er wel ben met haar.  :P
Hihihihihi nee hoor het gaat hartstikke goed. ;D
Zazou heeft zelfs bij Caroline op haar schouder gezeten dus dan is ze echt wel aan het ontdooien. ;D :P

Abu heeft zijn volume knop ontdekt en ook dat je die bijna de hele dag open kan zetten. ;D
Nou ja hij maakt wel indruk maar bereikt er niet mee waar hij opuit is denk ik. Hij wil aandacht van Zazou.
Frustrerend natuurlijk als je dan niet bereik wat je wil. :(

Morgen begin ik lekker met Kiko. Ik laat hem nu lekker rusten want dat heeft die lieverd wel verdiend. :-*

Greetz, Angelique ;)

Love birdies

Kirsten

Hoi Angelique,

Inderdaad is deze lieverd in de hemel terecht gekomen,. wat heerlijk om je enthousiaste verhaal te lezen :D
Heel erg veel plezier met Kiko en natuurlijk kom ik vaak even neuzen hier hoe het gaat.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hoi Angelique

Ik vind Zazou een grote lieverd hoor:ze stapte heel gemakkelijk op bij me. En trouwens Abou ook.
Maar goed ik werd al eerder in mijn dagboek een valkjesfluisteraar genoemd.Hihi ik ga me nog bijna zo voelen ;D
Je hebt hele lieve valkjes zitten en een lief konijn ook natuurlijk niet te vergeten.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Carin

Hoi,

Ik heb je verhaal gelezen.. Ik vind het super dat je het beestje een tehuis geeft.. :) Ik wens hem alle goeds bij jou en de andere valkjes!

Groetjes

Gerda

Welkom in de club van mensen met drie valkjes!!!!
Wat een lievertje en mooi ook nog. Op de foto kijkt hij nog wat gespannen, maar dat zal snel over zijn.
Leuk dat hij al zo op de anderen reageert!!!!

Veel plezier met Kiko!!!!

Groetjes Gerda

Roosje

Wat leuk dat Kiko nu bij jou is. Hij is in ieder geval op een fijne plek terecht gekomen. En nu hopen dat het klikt met die andere 2, maar dat gaat vast lukken. Ik vind het een leuk vogeltje :-*