Zazou, Abu, Kiko en Stitch(Ik wil dit verhaal afsluiten)

Gestart door angelina, 8 mei 2005, 01:09:13

« vorige - volgende »

angelina

hahaha foutje vergat de rest van de tekst.

Anyway het konijn was ook erg intrek maar wel om vanaf het balkonnetje naar te staren want te dichtbij is natuurlijk wel heel eng.
Abu wilde het wel proberen maar die schijnt het landen op vreemde plaatsen niet zo heel leuk te vinden.
Daarna de 2 portretten van mijn beauty birdies.
En als lovekoppel in the picture
En als laatste zie je dat Zazou het gaat leren ook eens terug lief te doen ipv alleen maar passief te zijn.
Nou dat was het weer.

Greetz angelique

Love birdies

bobbie

Hoi Angelique,

Wat een geweldige foto's  :D, echt leuk zoals je Zazou ziet slapen.

Geniet maar van de boefjes.

Groetjes, Nel :)

Kirsten

Hoi Angelique,

Wat een superlieve foto´s, en die van Zazou die slaapt met z´n koppie in z´n veren, vind ik echt zoooo lief. Ik ben dan altijd geneigd gelijk te gaan kroelen,. hihi

Hoe gaat het verder met je?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

angelina

Citaat van: Kirsten op  1 december 2005, 10:17:36
Hoi Angelique,

Wat een superlieve foto´s, en die van Zazou die slaapt met z´n koppie in z´n veren, vind ik echt zoooo lief. Ik ben dan altijd geneigd gelijk te gaan kroelen,. hihi

Hoe gaat het verder met je?

Groetjes
Kirsten

Hoi Kirsten,

Zazou heeft idd knuffelgehalte als ze zo zit te dutten.
Helaas pindakaas moet Zazou daar helemaal niets van hebben.
Beetje balen maar stapje voor stapje trekt ze toch meer naar me toe. Dus ik geniet van het uitzicht en moet mezelf inhouden haar niet te pakken( want dat zou opjagen zijn voor zazou) om plat te knuffelen.
Verder is alles nog vrij rustig hier wat betrefd m'n oma en m'n opa. Al gaat het iedere dag wel een beetje minder met ze.
En m'n dochter die sukkelt met haar gezondheid zoals ik in je dagboek schreef. Ben ik een beetje minder blij mee zo vlak voor sinterklaas. Ze viert het 2 keer omdat ik gescheiden ben en als ze het weekend niet koortsvrij is kan het feest bij haar papa al niet doorgaan en dat zou knap lullig zijn.
Vandaag voelde ze zichzelf wel goed genoeg om weer naar school te gaan maar ze mocht nog niet van mij. Ze bleef verhoging houden( gelukkig nu al 5 uur koortsvrij) en dat maakte het risico te groot.
En morgenochtend zie ik wel weer verder.
En hoe gaat het bij jou met je dochtertje en de birdies?

Greetz, angelique

Love birdies

angelina

Hoi Hoi,

Even een kleine update van mijn kippekoppies. :-*
Alles is eigenlijk nog bij hetzelfde.
Heb zelf afgelopen week in de lappenmand gezeten en was dus hele dagen thuis. :-\ Dan kan je dat wel merken aan die 2.
Ze zijn anders aanwezig. Proberen de gekste dingen uit.
Meestal begint Abu en doet Zazou hem na.
Maar van de week verzon Zazou eens een nieuwe aktie. :o
Gisteren en vandaag ben ik langere tijd van huis geweest en ik moet zeggen dat ze dan flink sjago kunnen zijn omdat ze net dat extra stukje aandacht niet gekregen hebben.
Gelukkig hebben ze elkaar en kunnen ze zich prima vermaken.
Hieronder een aantal aktie foto's.

Hey wat een lekker plekkie en een mooi uitzicht. :o ABUTJE KOM EENS KIJKEN!!!!! :P ;D

Hier waren we nog niet geweest he?!
Vind je het niet een cool plekkie? 8)

SJO HEY Wat een lekker stekkie hier moeten we vaker gaan zitten. 8)  :P

Dit zou ook een hele goeie verstopplek kunnen zijn hier vinden ze me nooit!! :P ;D

TAADAAA!!!!! Dit is het nieuwste type schommel. :P

En zo'n kralenketting zit niet eens zo gek hoor!!  ;D

Greetz, Angelique ;)

Love birdies

Kirsten

11 december 2005, 07:50:55 #350 Last Edit: 11 december 2005, 07:52:50 by Kirsten
Hoi Angelique,

Hier gaat het met de vogels en Demi goed,. Zij heeft sinterklaas niet twee keer gevierd, maar daarvoor wel haar verjaardag,. tja is toch altijd lastig vind ik al de ouders gescheiden wonen :-\ en heel vermoeiend voor de kinderen ook,.
Balen dat je ook ziek bent geweest, nu wel weer helemaal opgeknapt?, niet vergeten aan jezelf te denken he, ook al ligt dat bij moeders vaak niet in hun gedachten :-\
Hoe is het met je dochter afgelopen en heeft ze sinterklaas nog kunnen vieren?
Wauw die kuif vind ik helemaal top van Zazou en haha die abu, lijkt me toch niet helemaal makkelijk zitten,. knap hoor :D
Bedankt weer voor de schitterende foto's

Groetjes
Kirsten

liza302

hoi abu kwam een kijken hoe het met je ging groetjes je broertje swing ;D

angelina

Hey SWING!!!! ;D

Hoe gaat het met jou?
Ik heb hier een luizenleventje. :P
En een maatje/vrouwtje.
Ze noemen haar Zazou. :-*
Ik fluit me het apenzuur de hele dag maar reageren doet ze niet.
Dat snap ik niet helemaal want ik ben nu zo net na de rui toch wel een hele aantrekkelijke vent geworden. :P :-*
Maar de aanhouder wint en wie weet draait ze nog bij. ;D

Maare ik dacht dat wij neefjes waten hoor. ???
Of verigs ik me nu zo?
Anyway leuk weer eens wat van je gehoord te hebben. :D

Groetjes en pootjes van Abu en Zazou ;)

Love birdies

Bianca

klopt jullie zijn geen broertjes, hihihihihi
swing is van wizzie en woppie
en Abu is van Romeo en Julia ;)

Groetjes van jullie baby peetmoeder, hihihihi ;D

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kirsten

Hoi Abu,

Het klopt hoor, dat de aanhouder wint,. hihi voordat je het weet kan ze je niet meer weerstaan :-*, je bent gewoon een prachtvalkje, dus volhouden hoor! :D
Heeft het vrouwtje trouwens al voor kerstsfeer in huis gezorgd? en zo ja wat vinden jullie hiervan ::).-

Groetjes en tot gauw weer
Kirsten

angelina

Hoi Kirsten,

Ja het vrouwtje heeft een boom in huis gezet met allemaal lichtjes erin.
Wij vinden het maar raar en wagen ons er niet bij in de buurt hoor. Kijk wel uit wie weet komt dat ding ineens tot leven. Ook al is ie nep.
Op het dressior staat een kerstdorpje met lichtjes en daar wilde ze mij bij zetten voor een foto. Nou mooi niet ik doe alleen waar ik zin in heb.
Sinds gisteren staat er ook een kerststukje op tafel.
Met echte kersttakken nou die wilde ik wel ff testen.
Alleen landen op plaatsen waar ik normaal nooit kom vind ik eng dus tot nu toe is het me niet echt gelukt.
Sinds vandaag heb ik een nieuw kunstje.
Als het vrouwtje achter de computer zit spring ik van de compkast op haar hoofd. De kerstboom staat achter haar stoel dus dan kan ik hem nog beter bekijken.
Zazou durft dit niet en gaat dan heel de tijd roepen dus ik kom een paar keer kort op haar hoofd zitten ipv lang zodat ik mijn vrouwtje ook tevreden houd.

Doegies, Abutje

Love birdies

angelina

HOi HOi,

Even een laatste update,
Vanmiddag heb ik gereageerd op een advertentie hier op valkparkiet voor een valkje.
Hij moet uit huis naar een asiel omdat degene van wie ie was hem verwaarloosde.
De advertentie komt bij Caroline vandaan.
Ik was gelijk enthousiast omdat ik toch nog wel een valkje erbij wilde en de valk dan een veilig huis kan bieden.
Ik reageerde gelijk zonder te kijken waar ik hem dan eventueel zou moeten halen. Dom natuurlijk. Dus gelijk weer en bericht gestuurd dat het ophalen waarschijnlijk een probleem ging worden. Maar als ze iemand anders voor de valk kon vinden dat dan maar moest doen.
Ik vond net een mailtje in mijn mailbox dat als de vogel verder in orde is ze hem wel wil komen brengen.
Lief he? :-*
Het gaat om een lutino.
Leeftijd onbekend en geslacht ook onbekend.
Eigenlijk op dit moment ook niet echt belangrijk.
Als hij /zij maar gezond is de rest kom ik wel achter.
Leeftijd waarschijnlijk niet maar geslacht wel.
Ik wacht nu af tot ik weer een mailtje krijg van caroline.
Dus misschien toch nog een kerstkadootje voor mij.

Greetz, Angelique

Love birdies

bobbie

Hoi Angelique,

Jeetje, wat spannend. Een lutino erbij? Of weet je nog niet of het doorgaat? Zoals ik het hier lees wel.

Weer een naam verzinnen  :D. Als we je moeten helpen horen we het wel.

Succes, groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Angelique
Ik duim voor je dat het door gaat.
Heel veel succes Riny :D

angelina

Hoi Nel en Riny,

Het is nog niet helemaal zeker.
Caroline gaat er van de week even kijken en als de valk er goed uitziet ( voor een verwaarloosde valk) dan nemen we even contact op.
Ik vertrouw op haar kennis over valkjes dat ze er wel oog voor heeft of het diertje ziek is of niet.
Ik weet sommige dingen kun je niet zien maar als hij maar goed oogt dan is er geen vuiltje aan de lucht en mag hij wat mij betrefd hier wonen.
Ik ga er vanuit dat het dan helemaal gaat klikken met Zazou en Abu. mocht na verloop van tijd blijken dat dit niet zo is dan kan ik altijd nog verder kijken voor een goed huis voor hem en heb ik hem tenminste nog kunnen redden van het Asiel.
Want dat vind ik toch wel zo zielig.

En idd dan moeten we weer op namen jacht.
Deze keer wil ik dan niet op de disney toer gaan maar een naam zoeken die een beetje bij zijn/haar situatie past.
en ook nog lekker bekt.
Dus alle hulp is heel erg welkom.
Zodra ik meer weet of hij hier komt wonen dan zet ik het direct in mijn verhaal.

Greetz, Angelique

Love birdies