|
Pagina's: [1] 2 ... 44
|
|
|
Auteur
|
Topic: Zazou, Abu, Kiko en Stitch(Ik wil dit verhaal afsluiten) (gelezen 14822 keer)
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
 |
Re: Zazou
« Antwoord #1 Gepost op: 8 Mei 2005, 12:58:39 » |
|
|
Hallo Angelina,
Wat leuk dat je ook een 'verhaal' hebt geopend.
Gefeliciteerd hoor met Zazou. Wel een met een willetje lees ik al.
Ik zelf denk dat je er het meeste plezier aan beleeft als je hem eerst leert op je hand te stappen terwijl ie nog in de kooi zit. Iets lekkers in je hand in de kooi en je hand steeds iets verder weg houden, dan springt ie er vanzelf op na verloop van tijd. Daarna kan je in je ene hand iets lekkers doen en hem op je andere hand laten stappen zodat ie alleen op die manier bij het lekkers kan. Dan heeft ie geleerd op te stappen. Je kan er een woord aan koppelen.
Dat scheelt een hoop ellende met het weer in de kooi zetten, worden jullie allebei gestrest van.
Het is wel een heel leuk valkje zo te horen, een met een koppie er op.
Geniet maar lekker van hem en ik hoop dat je ons via deze site op de hoogte houdt.
groetjes, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gonnie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Frans en indy
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 8 Mei 2005, 15:28:04 » |
|
|
Hoi Angelina
Een pittig valkje die zazou , toen ik mijn valkje nieuw had heb ik hem alleen benaderd door mijn hand in de kooi te doen , na een paar dagen wat voer in mijn hand , nog wat daagjes later met trosgierst , en nadat ik hem een paar maal mocht knuffelen , heb ik hem uit eigen gelegen uit zijn kooi laten gaan , en buiten de kooi niks te eten gegeven ,zodat hij van de honger toch zonder dwang zijn kooi terug zou vinden , nu na 9 maanden is hij heel erg tam . s òchtens is hij er zo`n 3uurtjes uit . als ik s òchtens weg moet laat ik hem er pas uit als ik terug ben , s àvonds mag hij er nog zo`n twee uurtjes eruit als ik thuis ben, als jij hem er uitlaat zodra hij schreeuwt went hij daar aan en schreeuwt , voortaan ten alle tijden , omdat hij eigenlijk de hele dag er wel uit wil . sucses met je nieuwe valkje.
Groetjes Gonnie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 17 Mei 2005, 10:14:42 » |
|
|
Hoi Angelina,
Wat heb jij een mooi valkje zeg , lieve Zazou  Ik heb hem/haar zien zitten vrijdagochtend bij Frehe. Heel relaxed en nieuwsgierig. Hij was totaal niet bang van mijn hand.
Bij VOORSTELLEN schreef je dat het een wildkleur was, maar dame, je hebt een schitterende bonte valk. . Hij heeft niet zo heel veel geel maar hij is echt prachtig hoor. Hij heeft een geel sjaaltje om lijkt wel 
Aan Zazou zal je nog veel plezier beleven, die heb je binnen no-time supertam.
Groetjes, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gonnie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Frans en indy
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 17 Mei 2005, 10:53:49 » |
|
|
Hoi Anelina
Nel schrijft dat ze je valkje zazou heeft gezien , maar mij is niet duidelijk waar ? ik wordt nu ook nieuwsgierig , dus kom op met de foto zou ik zeggen als dat kan .
Groetjes Gonnie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 18 Mei 2005, 14:50:43 » |
|
|
Hoi Anelina
Nel schrijft dat ze je valkje zazou heeft gezien , maar mij is niet duidelijk waar ? ik wordt nu ook nieuwsgierig , dus kom op met de foto zou ik zeggen als dat kan .
Groetjes Gonnie
Hoi Gonnie,
Ze moet nog wennen denk dat er wat in haar verhaal wordt geschreven , waarschijnlijk vergeet ze er in te kijken. Ik zal het even voor je beantwoorden.
Angelina woont in dezelfde stad als ik en ook nog eens in dezelfde wijk. Ik heb Zazou in de dierenwinkel gezien. Mooi beessie hoor. Het is een bonte, niet bang en leergierig/nieuwsgierig. Daar heeft ze een leuk valkje aan. Ik deed mijn hand bij de kooi en hij liep helemaal niet weg, kwam zelfs met zijn koppie er iets naar toe. Dat wordt me er een. 
groetjes, Nel 
Hoi Angelina,
Als je Extra opties... aanklikt dan kan je het bovenste hokje aanvinken zodat als er in je verhaal geschreven wordt, je een e-mailtje krijgt thuis.
Groetjes, Nel (hoe is het met de mooie Zazou?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 22 Mei 2005, 21:58:27 » |
|
|
Hoi Angelina,
Is niet stom hoor, ik heb er ook een eeuwigheid over gedaan voor ik wist hoe ik foto's moest plaatsen. Het staat ook bij upload geloof ik, hoe het moet. In het kort zal ik het hieronder uitleggen:
- je klikt bovenaan de pagina upload aan - je klikt op bladeren dan kom je in je comp bij je afbeeldingen. je opent dan de betreffende foto, dan kom je weer in de uploadpagina - je klikt kopieeren naar forum of zoiets staat er - je kijkt goed wat er staat bij de kopieerregel, schrijf het eventueel over.
Je gaat een berichtje plaatsen. Boven de lachebekkies staan plaatjes. De 2e van links is een fotolijstje, die klik je aan. Dan tik je wat er in die kopieerregel stond.
Als je je bericht geplaatst (met verzenden) hebt dan staat de foto er.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
Groetjes, Nel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: [1] 2 ... 44
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.215 seconden met 20 queries.
| |
|