28 april 2024, 21:32:01

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor jullie inbreng.
Ik heb uiteindelijk voor onderstaande handtekening gekozen. Het karater heb ik in een animatie gezet zoals het in Japan wordt geschreven.
Ben er best wel tevreden over!



Liefs, Gerda

Anja

Hoi Gerda,

die is super zeg. Maar die had ik toch niet gezien tussen de voorbeelden of heb ik daar overheen gekeken?

Groetjes Anja

♥Debby♥

Gaaf gedaan Gerda!!! kan dat ook met photoshop?? ik moet volgens mij nog veel leren.. hihi

Hoe is het met Grisha?? de boys??


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Gerda,

Heel erg gaaf gedaan, mijn complimenten meid !! En ik vind hem heel erg mooi, zo met die animatie  :D Komt er ook nog een nieuwe handtekening van Grisha !?

Liefs Karin

Anke

Hoi Gerda,
Mooi gedaan die handtekening!
Hoe is het verder met de valkjes?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Hoi Anja,

Het is deze handtekening, maar de animatie heb ik later toegevoegd




Hoi Debby,

Ik heb ik photoshop 14 afbeeldingen gemaakt en die met ulead gif maker achter elkaar geplakt.


Hoi Karin,

Binnenkort komt er ook een handtekening van Grisha.  ;D


Hoi Anke,

Dank je wel! Het gaat goed met de valkjes. Alles weer terug naar het normale leven!


Hoi Caroline,

Jouw handtekening is ook prachtig, een soort parfum-reclame plaatje!


Liefs, Gerda

Caroline

Dank je!!

Nu je het zegt ... lijkt inderdaad wel.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hoi Gerda,  leuk dat gestoei met je handtekening. Ik vind je handtekening echt mooi geworden.Ik zou niet goed kunnen kiezen hoor tussen al die verschillende handtekeningen dus aan mij heb je niet heel veel. Je huidige h.t. vind ik iig erg mooi.
Ik vind trouwens Spikey in het paars het mooist!

ps; fijn om te lezen dat het goed gaat met jou en alle valkjes  :-*

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

Hoi Gerda,

bedankt voor de tip.. heb even zitten proberen en ik heb al bewegende letters dus het begin is er.. Bedankt!

Fijn dat verder alles goed gaat bij jullie thuis.. merk je nu nog dat ze anders zijn in karakter na een nestje?


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

Hoi Peggy,

Bedankt voor de complimenten voor mijn handtekekening.


Hoi Debby,

Nu Grisha en Nezumi aan het broeden zijn, komen ze er om de beurt uit. De kooi gaat 's ochtends open en dan komt Nezumi er even een uurtje uit, hij vliegt wat rond en eet een beetje en gaat dan Grisha aflossen. Die blijft er vaak tot 's avonds uit, maar soms lost ze Nezumi voor een uurtje overdag af, of gaat ze bij hem in het blok zitten.
's Avonds is Nezumi er dus uit en hij gaat om een uur of 11 in de kooi. Hij slaapt dan op de stok, terwijl Grisha in het blok zit.

Omdat ze er om de beurt uit zijn, lijken ze aanhankelijker dan anders. Ze komen veel bij ons zitten, beetje slapen, kroelen en kijken wat we doen.

Alleen in het blok is Grisha af en toe wat feller. Als ze samen met Nezumi in het blok zit kan ik alles doen, maar als ze alleen zit en ik mijn hand er in steek, dan is ze furieus!

Maar als ik tegen haar praat en over haar koppie kroel, gaat ze zachtjes prieten!

Dus ze blijven even lief!

Liefs, Gerda

♥Debby♥

Dat is fijn om te horen gerda.. logisch natuurlijk dat ze in het blok feller zijn maar als ze dan buiten het blok maar niet "agressief" blijven..

Ergens vind ik het trouwens best een beetje zielig... doen ze zo hun best en dan komt er niets.. Ik snap wel dat jij dit doet hoor.. de nepeitjes.. maar het gevoel he...

Nu houden ze dus na een tijdje op met broeden omdat ze beseffen dat er niets komt en dan haal je het blok weg en is het dan klaar?

goh sorry hoor.. zoveel vragen..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

9 januari 2008, 22:18:16 #4617 Last Edit: 9 januari 2008, 23:03:05 by Gerda
Citaat van: Debbeltje op  9 januari 2008, 00:18:02
Nu houden ze dus na een tijdje op met broeden omdat ze beseffen dat er niets komt en dan haal je het blok weg en is het dan klaar?


Hoi Debby,

Was het maar zo!
Nee hoor, als de ronde afgelopen is dan wil Nezumi echt nog wel een keer en Grisha laat zich daar in meeslepen.
Ik kan het blok wel weghalen, maar dan maken ze zelf wel een nestplaats in mijn boekenkast ofzo!
Dus ik kijk het altijd even aan, blijven ze zoeken (en daardoor ook echt veel slopen - want de boekenkast is niet naar hun zin, dus er moet flink verbouwd worden), dan geef ik ze het blok weer terug.
Waarschijnlijk willen ze graag nog nieuwe Vicky's, Nienah's en Xena's maken  ;)

Groetjes, Gerda

En je mag vragen zoveel je wilt hoor!!

♥Debby♥

Hemeltje Lief... ze lusten er wel pap van dan..  ;)

tja, kan het ze ook niet kwalijk nemen... ze krijgen dan ook schitterende kindjes en tja, die complimentjes willen ze natuurlijk nog veel vaker horen.. :)

Ik hoop voor jou dat de hormonen snel afzwakken..

en dan eigenlijk nog meer voor Grisha en Nezumi.. ::)

Fijn dat je zo geduldig antwoord blijft geven..  :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

Ik had dit boekje al lang op slot willen doen, maar dan moet mijn nieuwe boekje eerst open.
En helaas, lichamelijk ongemak zorgde er de afgelopen dagen voor dat ik niet veel online kon zijn.

Dus ik denk dat mijn nieuwe boekje dit weekend open gaat  ;) En hier gaat dan een slotje op!

Groetjes, Gerda