28 april 2024, 21:22:04

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Gerda,
Fijn dat je toch de foto's hebt geplaatst want ik vind ze prachtig!



Dit is toch een genot om naar te kijken :)
Doe nog maar veel pogingen Gerda, dan hebben wij wat te genieten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

klopt helemaal anke; deze foto is toch werkelijk waar fantastisch mooi!


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Yvon

Hoi hoi

Citaatwant ik ben niet tevreden over het resultaat.

Ik ook niet !!  >:(  ;)  ;D
Als ik jou was zou ik gewoon meer maken en gewoon plaatsen.  ;) ;D

Het zijn ondeugende beauty's !!!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerda

Hoi dames,

Dus jullie willen graag meegenieten van mijn probeersels.
Ik vind het prima  ;D ;D

Komen ze:






















Morgen weer verder oefenen!

Groetjes, Gerda

Anke

Hoi Gerda,
Je hebt inderdaad nog heeeeel veeeel oefening nodig ;D
*smul,smul,smul*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Inderdaad Anke.. het lijkt nog nergens op.. moeten nog VEEEEEELLL meer foto's komen! hahahahaha

Echt schitterend Gerda.. waanzinnig!!

een ik lees over een afscheid op maandag..  kreeg er toch bijna een brok van in mijn keel.. zal voor jou en ronald toch ook heel erg vreemd zijn.. en natuurlijk weet je dat ze supergoed terecht komen maar toch......

geniet nog maar lekker en maak nog maar heeeeeeel veel foto's.. ik offer mezelf wel op om ze te bekijken!  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi GErda

Hele mooie foto's zeg. En maandag al het afscheid? Dat zal toch wel even heftig zijn.

Mara

Caroline

Blijf jij maar lekker oefenen ..... wij genieten wel!!  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Gerda,

Ik wilde net naar bed gaan en ik zie dus tot mijn aangename verbazing dat ik echt met mijn neus in de foto's ben gevallen  ;D

Wat ontzettend raar dat ik niet eerder gekeken heb maar nu heb ik dus net voor het slapen gaan wel een heerlijke reportage in mijn gedachte zitten, ik vind de foto's werkelijk fantastisch .... jij zegt wel dat ze minder zijn maar ik zie dus echt niets mis aan de foto's, alleen maar genot !!

Het zijn echt enorm knappe valkjes en ik mag me echt gelukkig prijzen met deze beauty's ook omdat ze ook nog eens allemaal zo lief en tam zijn en van kroelen en verkennen houden !!

Ik ga nu echt mijn bed opzoeken, de valkjes zitten al lekker te slapen ... dus ik ga hun voorbeeld volgen  ;)

Bedankt voor de super foto's, je hebt me echt heel erg verrast, thanks !!

Liefs Karin

Peggy

Ik sluit me volledig aan bij de anderen;  oefen maar heel veel...wij genieten wel  ;D
Wat zijn het toch werkelijk schattekes om te zien en om te  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Gerda

Vandaag mochten de drie lekker rondschooieren!

Ze zijn er eigenlijk vanaf 11 uur uit. Zo meteen gaan ze even in de kooi terwijl ik ga koken en dan mogen ze er na het eten weer uit.

Een paar foto's

Vicky kan al op haar rechterpootje zitten dommelen




Xena aan het rekken en strekken




En ondeugende Nienah gaat eens kijken waar haar vader en moeder uithangen. In het blok dus!




En nog een paar foto's van het drietal










En Peggy, het zijn niet alleen schattekes om te zien, het zijn ook echt schattekes!!

Liefs, Gerda


Anke

Hoi Gerda,
Wat zitten ze er weer lekker eigenwijs bij ;D

Ze zijn toch gewoon om op te vreten :-* :-*
Geniet nog maar even van ze, want maandag vliegen de kleintjes echt uit!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

heb je het blok nog niet weggehaald dan? hoelang blijft dat dan nog staan nadat ze zelfstandig zijn?

Heerlijk dat ze er al zo lang uit zijn.. hier is het net zo.. nu zitten ze er even in omdat ik aan het koken ben inderdaad en na het eten mogen ze dan weer los tot we naar bed gaan.. zo gezellig!

en ik val in herhaling.. ik weet het.. maar ze zijn schitterend!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

Citaat van: Debbeltje op 23 december 2007, 16:49:24
heb je het blok nog niet weggehaald dan? hoelang blijft dat dan nog staan nadat ze zelfstandig zijn?


Hoi Debby,

Ik had het blok ongeveer drie weken geleden weggehaald, maar G&N gingen weer op zoek naar nestelplaatsen. Dus ze hebben het blok teruggekregen.

Grisha heeft vandaag eitje 3 gelegd, maar ze heeft meteen een neppertje gehad! Een ronde per jaar is wel genoeg, alhoewel het heerlijk is de kleintjes te zien opgroeien, het geeft ook veel extra werk en bovendien steeds afscheid nemen!

Ik weet dat ze goed terecht komen nu, maar als ik meerdere nestjes heb, moet ik ze ook kwijt kunnen, we kunnen echt geen valkjes houden.
En je moet er altijd rekening mee houden dat het met een jonkie niet goed gaat en dan moet je ze wel houden.
Nu met Vicky is het allemaal goed afgelopen en Karin wilde haar zowieso hebben, maar als ze niet gereserveerd was geweest door Karin, dan had ik haar gehouden en niet geprobeerd haar te verkopen.

Nu weet ik dat er voor deze drie een fantastisch huisje wacht, waar ze bij elkaar kunnen blijven, dus is het afscheid niet zo moeilijk als dat het anders zou zijn!

Zo, even weer een rondje kooien verschonen, dan koken en dan mogen ze er weer de hele avond uit! Waarschijnlijk de laatste avond hier. Raar idee. Maar het gaat zoals het ook hoort te gaan. Kleintjes horen niet bij de ouders te blijven, ze horen uit te vliegen. En al die tijd heb ik mezelf daar ook op voorbereid.
Ik heb er een heel goed gevoel over!!

Liefs, Gerda

Bello

Dus Gerda,

Ze mogen nog een nachtje bij je blijven slapen.
Echt het zijn beauty's, en zo lief voor elkaar.

Ja het afscheid nemen is dat iedere keer hetzelfde of "went"dit gevoel?


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel