29 april 2024, 09:39:40

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Gerda,
Gisteren op het late uur sliep ik al...
Maar nu kon ik dus wel van je mooie foto's genieten.
Wat is het toch een heerlijk stel!!
Je zult ze wel  missen als ze straks zijn verhuisd!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara


Kaatje

Citaat van: Sanna op 11 december 2007, 10:12:37
Ow Gerda, wat een bekkie.............



*zucht*  Daar doe je het toch allemaal voor?? ::) ;D ;D. Ben benieuwd wat voor naam dit dotje gaat krijgen.

Groetjes, Sanna


Hoi Sanna en Gerda, ...

Wat een prachtige foto van de jongste, en voor dit prachtige dotje moet ook echt een prachtige naam verzonnen worden !! Zo lief en dan ook nog zo knap, ik besef eigenlijk steeds meer wat een bofkont ik ben met zulke lieve plaatjes van valkjes !!

En inderdaad, ik heb het idee dat hij het gezelschap van afgelopen zondag ontzettend mist, nog even volhouden Paco  :D

Liefs Karin

Lin

Hey Gerda,

Tijd niet geweest natuurlijk.. :-\ wat gaat het dan snel als je even niet komt. Ik zie dat de poll weg is, zal al wel een tijdje duidelijk zijn geweest. Hadden ze nu alle drie een huisje?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Monky

Citaat van: Sanna op 11 december 2007, 11:17:18
Citaat van: kaatje98 op 11 december 2007, 10:51:35
P.S Paco is overigens erg baldadig op dit moment  ::)


Whahahaahaaaaahaaaaa!!!! Paco heeft aan de dames geroken en heeft er nu wel zin in ;D ;D ;D

Groetjes ;), Sanna


;D ;D ;D ;D

Kaatje

Hi hi,

Hij kan gewoon niet wachten tot alle drie de dames hier komen wonen denk ik  ;D ;D ;D

En ja hij is echt baldadig en fluit en brabbelt de hele dag de sterren van de hemel  ::)

Wat een valkje joh  ;)

Groetjes Karin

*Manon*

Hoi hoi Gerda,

Wat een prachtige foto's heb je geplaatst zeg.
En wat fijn te weten dat je valkjes zo goed terecht komen bij Karin. Mooie foto's ook ;D

Groetjes Manon

Peggy

paco moet ook even nog geduld hebben  ;D de lieverd;  hij mist nu zijn meisjes al  ;)


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Gerda

Hallo allemaal,

Ja Paco moet nog even wachten, hij zal het even met de foto's moeten doen!!

Vandaag zag ik Vicky voor de eerste keer drinken, de andere twee hadden al gedronken.
Meteen maar even een foto gemaakt



Ze eet goed van de mash en het eivoer, maar eet ook zaden. De ontlasing ziet er al veel beter uit!


De andere twee zaten ook lekker te eten






En hier het drietal op de kast




En de hele familie, Nezumi voert Nienah




De jongste laat zich bijna niet meer voeren. Die is al bijna zelfstandig!!!

Dat waren de foto's!
Nog als kleine toegift een zeer bijzondere lamp





Iedereen bedankt voor de reacties!!
Liefs, Gerda

Peggy

zo'n lamp wil ik ook wel  ;D  leuke foto's Gerda.

Wat is mash ?  ::)

gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Yvon

Hoi hoi

Natuurlijk zijn het weer hele leuke en mooie foto's !!  ;D
Paco zal het niet lang meer hoeven te doen met de foto's.  ;)
En achhhh,wat zal jij het dan rustig hebben en ze gaan missen.  :-\  ;)
Maar gelukkig te volgen bij Karin.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerda

Hoi Peggy,

Je zou kunnen zeggen een soort gemalen pellets!
Alles wat een vogel moet hebben zit er in.


Hoi Yvonne,
Ja, als Vicky zo haar best blijft doen en de rest gaat in dit tempo door, dan denk ik dat ze het weekend voor kerst naar Paco mogen!
Dus dat is al over anderhalve week  :o :o

Liefs, Gerda

Peggy

een beter kerstcadeau kan je je toch niet wensen,  zou wel heel gaaf zijn,denk ik zo  ;D

dank je wel gerda voor het beantwoorden van mijn vraag;  kan je dit 'spul' gewoon gemalen kopen dan ?  en is het speciaal voor de hele jonge valkjes ?

gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Monky

Och jee... over anderhalve week al...

Dat is ontzettend gaaf voor Karin, maar even slikken voor jou denk ik,  Gerda  :-\ Je weet in elk geval dat ze naar een goed gezelschap gaan  ;D Eentje die de dames al geroken heeft  ;D ;D ;D

Geniet nog maar lekker van ze. De tijd gaat toch al zo snel.

Leuke foto's weer trouwens...
En slim bedacht zo'n gaas over de bovenkant van de lamp. Ik had het een keer met een krant gedaan... erbovenop gelegd want ik had hem uit gedaan voor ik de valkjes eruit liet... Natuurlijk was ik vergeten de krant eraf te halen en die lamp staat op een tijdklok... Ik kwam die dag toevallig iets eerder thuis en het stonk me toch in de woonkamer en ik kreeg bijna een hartverzakking... De krant die bovenop de lamp lag was al een beetje doorgebrand  :o Gelukkig is het allemaal goed gekomen... ik moet er niet aan denken dat ik later thuis was geweest...

Oeps sorry voor het hele verhaal...  :-X

Groetjes,
Monky

Kaatje

Citaat van: Gerda op 11 december 2007, 22:10:48
Als Vicky zo haar best blijft doen en de rest gaat in dit tempo door, dan denk ik dat ze het weekend voor kerst naar Paco mogen!
Dus dat is al over anderhalve week  :o :o

Liefs, Gerda



Wow Gerda,  :o :o

Dat zal Paco, maar uiteraard ook Rick en ik fantastisch vinden, het begint nu toch wel aardig te kriebelen hoor  ;D

En uiteraard hou ik Gerda, maar ook jullie allemaal op de hoogte, ik ga de gebruiksaanwijzing van de camera dan ook nog maar eens goed doornemen zodat er straks ook hele mooie foto's van Paco en zijn harem in mijn dagboekje komen te staan  ;)

Liefs Karin