28 april 2024, 23:11:19

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Had ik trouwens dus toch gelijk.. ik had cinnamon gestemd.. en dat met al mijn ervaring.. whoehahaha


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda


♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

 :o :o :o Mijn verbazing is groot.

Net als het verschil .... of .... ze is een reversed cross-over.  ::)

Bij een reversed crossover zitten beide mutaties al op hetzelfde chromosoom en springt er eentje af, in dit geval cinnamon.  :D ;)

Is misshien een mogelijkheid.

En dat ze licht is voor een wildkleur ..... ik dacht .... dat is Grisha ook.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Gefeliciteerd Karin en Gerda natuurlijk ook....maare Karin; jij krijgt er dus drie nieuwelingen bij!  Superrrr  ;D
Idd Paco heeft het nu voor het uitkiezen  ;D
3 popjes dus voor Paco..

Karin;je krijgt er drie prachtvalkjes bij hoor!

Gerda; je hebt weer hele mooie foto's geplaatst hoor. Ik kijk er gewoon naar uit voortaan  ;)
En je hebt helemaal gelijk hoor; je moet zoveel mogelijk vh leven,van het hier en nu,genieten !! Het gaat allemaal al zo snel.

Wel komisch dat je ons even in spanning liet...moest er wel om lachen hoor  ;D

Dus als ik het goed begrijp is ( was  :'(  ) Tinco een broertje v Grisha en eros ( v Caroline ).  Mooi en bijzonder om te lezen,dat jullie allemaal zo met elkaar meeleven en veel weten van elkaars valkjes.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Sally

hallo Gerda,

Leuk dat het 3 popjes zijn.
Ze zijn alle 3 prachtig!.
En ze gaan alle 3 naar hetzelfste baasje 'Karin'?
Leuk hoor, dat ze allemaal samen blijven , en dat je ze hier kunt blijven volgen.
Bij Karin zitten ze alle 3 super goed! zo een goede valkjesmama dat ze is. Ze gaan zeker niets tekort komen. :)

Groetjes Sally

Sanna

Citaat van: Sanna op  4 december 2007, 19:23:32
De laatste paar dagen vond dat ik valkje nr. 2 er steeds donkerder uitzag en eigenlijk ben ik stilletjesaan teruggekomen op dat cinnamon... Ik denk dus dat nr. 2 een ventje is.


Citaat van: Gerda op  4 december 2007, 20:04:08


Cinnamon zusjes!!!!


Jamaar zo is het natuurlijk weer helemaal duidelijk dat nr. 2 cinnamon is hè? ::) ;) (ik had gewoon bij mijn eerste gevoel moeten blijven ;D). Leuk hoor, 3 zusjes.

Groetjes, Sanna

Kaatje

Hoi Gerda en alle anderen,

Dit is een volkomen en zeer aangename verrassing en ik ben dan ook ontzettend trots !! Iedereen bedankt voor de felicitaties en Gerda, jij heel erg bedankt voor het verlossende telefoontje  :D

Ik had veel eerder op het forum willen komen maar ineens lag mijn internet verbinding en telefoon eruit >:( Maar hier ben ik gelukkig alsnog en wat een fantastisch nieuws, we zijn echt super en super blij  :D

Wat een leuke en lieve reacties allemaal, ... ik ben er gewoon stil van  :D

Die Paco weet niet wat hem te wachten staat met zulke mooie dames ... Nogmaals bedankt Gerda, je bent een kanjer en een schat van een meid  :-* :-*

Liefs Karin

Kaatje

Citaat van: Gerda op  4 december 2007, 20:04:08


Cinnamon zusjes!!!!


Wat een prachtige lady's en de jongste is net zo mooi en een net zo prachtige dame  :D

Rianne

Ik zat net als Caroline, ook al aan een crossover te denken, dat kan net zo goed. :) Voor mij blijft het een twijfelgeval, ik ben niet overtuigd dat dit een cinnamon is! ;D

Gerda

Citaat van: Peggy op  4 december 2007, 20:18:57
Wat is trouwens pendelen gerda ?




Pendelen is (in dit geval) met een pendel (of een ketting die je altijd draagt met een hanger er aan) kijken welk geslacht een valkje heeft.

Je neemt de ketting bij het uiteinde in je hand en laat de ketting met hanger in je hand hangen. Je tilt je hand een paar keer op langs het valkje dat je wil pendelen.
Dan houd je de pendel boven het valkje en houd je hand stil.

Wordt er een cirkel beschreven boven het valkje dan is het een popje, gaat de hanger alleen maar heen en weer, dan is het een mannetje.

Je moet de hanger voor het pendelen neutraal maken door hem in je hand te houden (hele ketting met hanger). En dan pas te laten hangen tussen duim en wijsvinger om te pendelen.

Ik heb vaak gependeld en tot nu toe altijd gelijk gehad!
Maar het is zeker geen wetenschappelijk bewijs!!

Hoop dat het een beetje duidelijk is!

Groetjes, Gerda


Gerda

Citaat van: Rianne op  4 december 2007, 21:59:25
Ik zat net als Caroline, ook al aan een crossover te denken, dat kan net zo goed. :) Voor mij blijft het een twijfelgeval, ik ben niet overtuigd dat dit een cinnamon is! ;D


Zelf denk ik dat de kans dat het cinnamon is groter is dan de kans dat het een crossover is.
Dan zou het a. een reserved cross-over kunnen zijn. Want dan zou gepareld wel  zijn blijven zitten, maar cinnamon niet.
of b. een cross-over kunnen zijn van gepareld bij een bonte pop.

Ik vind de veren erg licht voor wilkkleur, maar donker voor cinnamon. Maar ze heeft ook kersenrood lensje en lichte pootjes, dus eigenlijk alles wat bij cinnamon zou passen.

Blijft lastig, het is in ieder geval een popje!!

Gerda

Rianne


Kaatje

Citaat van: Gerda op  4 december 2007, 22:15:34

Ik vind de veren erg licht voor wilkkleur, maar donker voor cinnamon. Maar ze heeft ook kersenrood lensje en lichte pootjes, dus eigenlijk alles wat bij cinnamon zou passen.

Blijft lastig, het is in ieder geval een popje!!

Gerda[/size]


En een verschrikkelijk mooi popje en lief en ... en ... ik ben helemaal verliefd  ;D