28 april 2024, 23:59:16

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Citaat van: Caroline op  3 december 2007, 20:03:32
Ik ben ook zo verschrikkelijk geschrokken over het nieuws van Tinco.  :'( :'(


Hoi Caroline,

Ja jij bent ook familie! Door Eros!
Ik weet nog hoe we eigenlijk allemaal hier op het forum meeleefden met Linda en Tinco. Hoe we elke keer weer dachten: nu gaat ie het echt niet meer redden, maar hij er toch elke keer weer bovenop kwam.
Deze laatste keer heeft hij toch verloren  :'(


Hoi Karin,

Ik probeer nog even met volle teugen te genieten! De helf van de tijd dat ze er uit zijn, zijn ze de kamer aan het verkennen, maar de andere helft zitten ze nog lekker tegen mijn nek aangeplakt en vechten ze om het lekkerste plekje (met de kop in mijn haar).


Hoi Anja en Mara,

Bedankt!


Zo'n bericht over Tinco doet je beseffen dat je gewoon heel erg moet genieten van het hier en nu. Niet denken aan ellende die eventueel kan komen, maar genieten van het moment! Dieren zijn niet je eigendom, ze wonen een tijd bij je en ze gaan weer van je weg. De tijd dat ze er zijn moet je ze alles geven wat mogelijk is en genieten van alles wat ze jou geven!

Liefs, Gerda

Anja

Citaat van: Gerda op  3 december 2007, 22:43:51

Zo'n bericht over Tinco doet je beseffen dat je gewoon heel erg moet genieten van het hier en nu. Niet denken aan ellende die eventueel kan komen, maar genieten van het moment! Dieren zijn niet je eigendom, ze wonen een tijd bij je en ze gaan weer van je weg. De tijd dat ze er zijn moet je ze alles geven wat mogelijk is en genieten van alles wat ze jou geven!

Liefs, Gerda[/size][/font][/b][/color]


Hoi Gerda,

Dat heb jij mooi verwoord :-* :-* :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Gerda,

Dat heb je zeker enorm mooi verwoord, toch heb ik het berichtje met tranen in mijn ogen gelezen, zo mooi en zo waar !

Vind het heerlijk om te lezen dat de kleintjes lekker de kamer aan het verkennen zijn maar ook de tijd nemen om een heerlijke kroel te komen halen, echt schattig en zie het in gedachte al helemaal voor me !

Liefs Karin

Rianne

Hoi Gerda,

vreugde en verdriet liggen dicht bij elkaar. Wat waren we blij toen er toch een albino'tje bij Lin werd geboren. Maar wat hebben we voor dat beestje moeten vechten. Zelfs de vader van Lin heeft nog geholpen door te voeren als Lin naar haar werk was.
Ook heb ik Feld nog gebelt, kleine Tinco hapte zo raar naar lucht. Meer voeren was het advies en dat hielp.
Tinco was een apart valkje. Wilde niks van de vrouwen weten maar wel van knijpers ;D Tot hij samen met Nevada in een kooi kwam te zitten en naar buiten mocht, hij bloeide helemaal op.
En hij hield zich sterk buiten, tot gisterochtend... Waarom laten ze nu pas op het laatste moment zien dat ze ziek zijn? :'(

Ik moet nu nog helemaal niet denken aan nieuwe valkjes, laat staan aan kweken... Eerst die uitslag maar...

Gerda

Hallo allemaal,

De kleintjes zijn er net uitgeweest en ik heb wat foto's gemaakt.
Vanochtend heeft Vicky wat pap gehad, ze vind het niet echt lekker, maar het moet eventjes (een paar cc). Ze had namelijk veel onverteerde zaden in haar ontlasting en toen heb ik haar twee dagen geleden al een beetje pap gegeven. En diezelfde middag even overlegd met de DA. Die zei eigenlijk hetzelfde: af en toe wat pap bijvoeren. Het ene valkje went sneller aan zaden dan het andere, vooral als ze zelf niet goed pellen, kunnen er hele zaden in de ontlasting zitten.

Vandaag was de ontlasting al beter, nog wel wat zaden er in, maar niet alleen een bolletje zaden.

Nu de foto's, straks verdere reacties!

Mama met de kinderen:



Het drietal



De middelste aan het poetsen



Nezumi voert de jongste achter Vicky haar rug
Mooi die drie oranje-wangen bij elkaar!



En dan nog een paar foto's van de oudste met de jongste. Die zitten heel veel bij elkaar. 's nachts slapen ze alledrie naast elkaar, en de middelste zit ook heel vaak bij ze of bij een van de twee, maar de jongste en oudste zijn echt heel vaak bij elkaar.








Zo dat was het wat de foto's betreft. Misschien straks nog meer, maar nu even andere dingen doen!

Liefs, Gerda








Kaatje

Hoi Gerda,

Prachtige foto's weer ! Ik ben blij om te lezen dat de ontlasting van Vicky al een stuk beter is dan 2 dagen geleden ! Ga zo door lieve Vicky,

:-* :-* Paco en Karin

Monky



Ik zou hem bijna willen aanmerken voor Caption Game  ;D ;D ;D

Leuke foto's weer Gerda... lekker genieten  :)

Groetjes,
Monky

Kaatje




Onder zusjes paraplu  ;D

Schitterende foto ... dat is één ding wat zeker is  ;D

Caroline

Ach, wat een lieverds en wat een geweldige foto´s maak je toch.  ::)

Grisha is tante geworden .... een kleine witmaskerventje is vandaag geboren .... vernoemd naar zijn oom .... Tinco.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

Wat een mooie foto's weer Gerda... wat een heerlijk stel joh..

Weet je.. ik heb gisteren avond het hele stuk gelezen in Lin haar oude dagboekje.. van het allereerste nestje.. en het 2e nestje dat er zo snel achteraan kwam.. en toen opnieuw eitjes die naar Paul gegaan zijn.. en waar jouw mooie grisha uit vandaan kwam..

Ik heb gelezen hoe lin gevochten heeft voor kleine Tinco.. en aan het eind van het verhaal zat ik met dikke ogen en kippenvel...

vreselijk als je dan, veels te jong, afscheid moet nemen van zo'n vechtertje!

ik heb jouw kleine meisje ook groot zien worden.. en wat was ze mooi.. en wat was de verbazing groot bij Lin toen er WEER een andere mutatie opdook.. was heel mooi om te lezen....

je hebt gelijk.. je moet in het leven genieten van het hier en nu.. morgen kan alles anders zijn!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi Gerda,
Wat een heerlijke foto's weer!!
Gelukkig gaat het alweer wat beter met de ontlasting van Vicky :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Citaat van: Gerda op  3 december 2007, 22:43:51

Zo'n bericht over Tinco doet je beseffen dat je gewoon heel erg moet genieten van het hier en nu. Niet denken aan ellende die eventueel kan komen, maar genieten van het moment! Dieren zijn niet je eigendom, ze wonen een tijd bij je en ze gaan weer van je weg. De tijd dat ze er zijn moet je ze alles geven wat mogelijk is en genieten van alles wat ze jou geven!

Liefs, Gerda



Hoi Gerda

Je hebt het prachtig verwoordt, echt heel erg mooi.  :)

Wat heb je toch weer mooie foto's gemaakt van de schatjes, en toen ik inderdaad deze foto zag:



Moest ik inderdaad denken aan het liedje 'Onder moeders paraplu.'

Mara

Gerda


Rianne


Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes