28 april 2024, 22:50:00

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Vanmiddag wat problemen gehad met mijn computer, dus de foto's en filmpjes komen wat later dan aanvankelijk de bedoeling was!

De jonkies zijn uit het blok, maar voor de nacht gaan ze weer terug.
Ze mogen morgen overdag bij Ronald in de grote hamsterkooi! Dan kunnen ze wat rondbanjeren, zonder dat ze van de s(t)okken vallen. In het weekend gaan ze in de grote kooi.

Tot straks met filmpjes en foto's!

Liefs, Gerda


Ivy

Hoi Gerda.
Ben een tijdje niet geweest en het is hier echt zo snel gegaan!
Heb trouwens gestemd voor bont gepareld, heb je al geprobeerd om een veertje van een cinnamon valkje en van een wildkleur valkje bij haar veertjes te houden? (ik heb anders een vleugelpen van Leia, die is net de rui uit...)
Zo heb ik het ook gedaan bij veertjes die nog net uit pennetjes uitkwamen en zo zie je het verschil veel makkelijker...
Maar misschien ben je daar al zelf opgekomen.

In ieder geval, je babies zijn prachtig en het is geweldig dat je voor alle drie al een leuk huisje hebt!

Geniet er nog even van en ik kom later nog wel terug voor de foto's :)

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Hoi Ivana,

Ik had al vergeleken met een veer van Spikey, maar de veren van het valkje in kwestie zijn veel bruiner en lichter!

Dus blijft moeilijk!

En ja, de foto's komen er aan, maar ik heb ook een filmpje:

Voeren en uit het blok klimmen!



Tot zo, dan ben ik er met de foto's!!

Gerda



Anke

Hoi Gerda,
Aaaahn lieffff :-*
Dus Grisha vliegt gewoon los terwijl ze jongen heeft en dan komt ze af en toe terug om de kids te voeren?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

27 november 2007, 20:27:48 #4099 Last Edit: 27 november 2007, 20:33:02 by Gerda

Vandaag weer nieuwe thema's. Gisteren was het eten en vleugels, vandaag portretjes en gapen!!

De portretjes:








Tussendoor nog even

Rekken en strekken




En hier een foto van de achterkant van het koppie van de jongste!
Zal split bont zijn, want een paar verdwaalde witte veertjes!




Ja en toen werden er wat Aria's gezongen








Dat waren de foto's voor vandaag!
Liefs, Gerda



Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

Citaat van: *Anke* op 27 november 2007, 20:26:35
Hoi Gerda,
Aaaahn lieffff :-*
Dus Grisha vliegt gewoon los terwijl ze jongen heeft en dan komt ze af en toe terug om de kids te voeren?
Groetjes Anke


Ja Anke,

Doordat Ronald thuiswerkt is het mogelijk dat de valkjes de hele dag los zijn. En zelfs met een nestje waren ze voortdurend los.
Het broeden ging geweldig, ze losten elkaar keurig af en zaten ook af en toe met z'n tweetjes te broeden.

Met voeren gaat het net zo, ze komen elke terug om te voeren bij het blok. Eigenlijk een beetje zoals in het wild!

En de kleintjes komen niet te kort, ze lagen vandaag voor pampes in het blok. bomvol, en nog kwamen Grisha en Nezumi een warme maaltijd brengen!

Het zijn verantwoordelijke ouders!

Liefs, Gerda

Marc van de Kuifjes

27 november 2007, 20:38:38 #4102 Last Edit: 27 november 2007, 21:30:44 by Gerda
Tjonge, die zangfoto's vind ik wel erg leuk! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

Hoi Gerda,
Wat geweldig dat ze lekker de hele dag los kunnen!!
Het ziet er allemaal heel relaxed uit hoor. Heerlijk zulke verantwoordelijke ouders!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Gerda,

Nou ik heb weer met volle teugen genoten.
Die gaapfoto's vind ik wel erg lief.

En deze..............dat kuifje............super zeg.



Nou ik vind het knap dat ze de hele dag gewoon los zijn en dan gewoon broeden en nu voeren.
Je hebt de natuur mooi nagebootst.

Groetjes Anja

Gerda

Nog 1 nagekomen foto. Gewoon mooi en niet om de discussie weer te doen oplaaien  ;D ;D



Groetjes, Gerda


Kaatje

Hoi Gerda,

Ik kan natuurlijk niet achterblijven en alleen maar beamen hoe prachtig ze zijn en dat ik op alle drie verliefd ben en nog steeds heel hard duim dat ze alle drie hier kunnen komen wonen  :D

Ik raak met de dag meer sprakeloos van hoe ontzettend mooi en lief ze zijn ! Ze zijn ook alle drie even lief en mooi maar de jongste straalt echt iets bijzonders uit, hij of zij kijkt ook zo ontzettend lief !

De eerste is natuurlijk een pracht exemplaar en de middelste heeft mijn hart gestolen omdat ze op een wel hele bijzondere datum gelegd is ... Kortom mijn duimen draaien ook echt overuren, zelfs in mijn slaap  ;)

Liefs en  :-* :-* voor de valkjes,

Karin

Kaatje

Citaat van: Gerda op 27 november 2007, 20:46:02



Groetjes, Gerda




In één woord grandioos, wat zijn ze toch prachtig .... mijn mond valt telkens open !!

Bedankt Gerda  :-* :-*

Liefs Karin  :D

Sanna

Ow Gerda, wat een heerlijke foto is dit!!!:



Super zeg! Wat moet het weer fijn zijn een nestje te hebben, zo heerlijk die zachte kleine valkelijfjes ;). En ze ruiken zo lekker als ze zo jong zijn ;D ;D.

Groetjes, Sanna

*Petra*

Hoi Gerda,

Je maakt ons sprakeloos met je mooie foto's!
Wat gaat het toch snel, wat worden ze mooi!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !