29 april 2024, 09:16:01

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Gerda,

Ik heb met open mond naar de prachtige foto's zitten kijken en ik krijg gelijk weer het gevoel wat ik gisteren had toen ik ze vast mocht pakken. Het klinkt misschien heel raar maar zelfs de geur kan ik nog voor me halen zo heerlijk ruiken de kleintjes en mijn gevoel zegt steeds meer dat de drie kleintjes straks alle drie hier kunnen komen wonen.

Maar wat jij zegt, het zal nog heel even spannend blijven en blijven we hopen op een kwartetje  ;D

Prachtig, prachtig en nog eens prachtig en wat een leuk gezicht dat Vicky al lekker mamma Grisha nadoet met het trosgierst en wat is het jongste valkje toch ook een vreselijk
lekker stuk om te zien  :D

Jeetje wat zeggen de foto's weer veel en wat kijken ze toch heerlijk lief in de camera !! Wow, wat kan het gevoel van verdriet en geluk zo ontzettend dicht naast elkaar liggen en wat voel ik me al zo ontzettend gelukkig als ik naar de kleintjes kijk, helemaal nadat we ze gisteren in real life hebben mogen bewonderen  ;D

Geef ze alle drie maar een hele lieve zachte dikke knuffel, uiteraard ook voor Spikey, Grisha en Nezumi en de grasjes  ;)

Liefs Karin

*Yvon

Hoi hoi

Woooouuuwieeee !!! Wat een geweldige foto's !!  :-* :-*
Hmmm,ik krijg nou toch ook sterk het vermoeden dat de middelste toch een cinnamonnetje zou kunnen zijn.
En ik gun het Karin en Rick het dan ook van harte !!  ;)
Wordt het wildkleurtje ook getest op man of pop ?

@Karin,is helemaal niet gek hoor dat je het valkjesbabyluchtje nog ruikt.  ;) :D
Dat komt door de verliefdheid.  :D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Gerda

Wanzinnig mooie foto's weer. Wat zijn het toch schatjes.

mara

Peggy

Hoi Gerda;
Mijn mond valt bijna open als ik naar je mooie foto's van je valkjes kijk. Echt prachtig!  Hoe krijg je dat toch voor elkaar?  ben best wel jaloers  ::)  Je hebt ook ontzettende lieve jonkies met die eigenwijze koppies.
Ik kijk er nu al naar uit om de volgende reeks foto's te zien  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Gerda,
Je hebt het ruimschoots goedgemaakt met de foto's van vandaag ;D
Wat een heerlijke foto's om naar te kijken.
Ze worden al zooo groot.
Spannend hoor de test bij Gendika.... ik duim voor jullie!!Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

oooo wat zijn ze toch schitterend!!! ik hoop van harte dat het 2 vrouwtjes en 1 mannetje zijn.. dan kunnen ze een heerlijk leventje tegemoet zien bij Karin en Rick...

Gerda, wat zul jij trots zijn op Grisha en Nezumi.. volgens mij ben jij een HELE trotse valkjesmama!!

supermooie foto's weer!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sanna

Aaaaaaaaaaaahhhh....... wat een heeeeerlijke foto's weer!! Je verwent ons Gerda ;).

Groetjes, Sanna

Sally

Hallo Gerda,
Je hebt weer super mooie foto's van je baby'valkjes getrokken. Ze zijn echt alle 3 super mooi!
En het filmpje van de middelste dat uit het blok klimt is echt wijs! Hoe leuk. :)

Ik hoop ook voor Karin dat er 2 popjes en 1 mannetje in het nestje zitten. Mijn duimen zijn goed aan het werk. ;)

Groetjes Sally

Anja

Hoi Gerda,

Nou ik heb gister wat gemist. Wat een geweldige foto's. Vooral die vleugelspreidfoto's.
Wow zeg. Ik blijf er naar kijken. En wat is Vicky mooi van kleur.

Groetjes Anja

Monky

Hi Gerda,

Je hebt weer schitterende foto's geplaatst  :D

Ik had eigenlijk nog een vraagje...
Kan je met DNA onderzoek ook de mutatie en splits vastleggen? Op een of ander manier dacht ik dat alleen het geslacht daarmee bepaald werd  :-[

Groetjes,
Monky

Rianne

Hoi Monique,

alleen het geslacht kan vastgesteld worden. :)

Maar Gerda, als dit een pop blijkt te zijn, hoeft ze toch niet perse cinnamon te zijn? Nezumi is hier split voor dus hij kan wel cinnamon dochters en niet cinnamon dochters krijgen.

Monky

Oh wacht... ik snap em al..  :P
Als het een pop is, is ze cinnamon en als het een man is, is hij een wildkleur...

Zo ik ben lekker snel van begrip, zeg  ::) :P ;D

Nou ik ben heel benieuwd  :D

Groetjes,
Monky

Gerda

Citaat van: Rianne op 27 november 2007, 12:06:45
Hoi Monique,

alleen het geslacht kan vastgesteld worden. :)

Maar Gerda, als dit een pop blijkt te zijn, hoeft ze toch niet perse cinnamon te zijn? Nezumi is hier split voor dus hij kan wel cinnamon dochters en niet cinnamon dochters krijgen.


Hoi Rianne,

Maar dan is ze niet gepareld!
Popjes zijn alleen wildkleur en bont (zonder parels)

Ik zal zo even de berekening plaatsen.

Gerda


Gerda

27 november 2007, 13:19:24 #4093 Last Edit: 27 november 2007, 13:39:03 by Gerda
Vader     Wildkleur split voor Bont {X2:Cinnamon} {X2:Gepareld}
Moeder    Witmasker Gepareld split voor Bont

Nageslacht:

Jonge man    
12.5 % Bont split voor Witmasker {X2:Gepareld}
12.5 % Bont Gepareld split voor Witmasker {X1:Cinnamon}
25.0 % Wildkleur split voor Witmasker Bont {X2:Gepareld}
25.0 % Gepareld split voor Witmasker Bont {X1:Cinnamon}
12.5 % Wildkleur split voor Witmasker {X2:Gepareld}
12.5 % Gepareld split voor Witmasker {X1:Cinnamon}

Jonge pop    
12.5 % Bont split voor Witmasker
12.5 % Bont Cinnamon Gepareld split voor Witmasker
25.0 % Wildkleur split voor Witmasker Bont
25.0 % Cinnamon Gepareld split voor Witmasker Bont
12.5 % Wildkleur split voor Witmasker
12.5 % Cinnamon Gepareld split voor Witmasker

De wildkleur heeft witte veertjes in de nek, dus denk ik dat hij/zij split is voor bont.
Een wildkleur in dit nest heeft een kanssplit van 2/3 dat hij bont is.

Rianne