28 april 2024, 23:09:16

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Sanna

Hoi Gerda,

Wat ontzettend leuk dat je vandaag Karin en Rick op visite hebt gehad - en in 1 klap uit al je lieve grut goed hebt ondergebracht ;D. Als G&N ze volledig vertrouwen, tja, wat kun je dan nog meer hè? ;). Karin en Rick in ieder geval gefeliciteerd met jullie keuze, het kunnen niet anders dan heerlijke dotjes worden. En Gerda gefeliciteerd met de nieuwe pleegouders.

Groetjes, Sanna

Gerda

Hoi Sanna,

Het moeten dan in ieder geval niet twee ventjes zijn, want drie ventjes en 1 pop dat gaat niet goed!! En vooral niet als ze worden zoals jouw Beau!!  ;D ;D

Dus Gendika heeft het verlossende woord!!  ;D

En dan moeten Karin en Rick beslissen wat ze doen!!

Liefs, Gerda

Sanna

Citaat van: Gerda op 25 november 2007, 22:46:55
Hoi Sanna,

Het moeten dan in ieder geval niet twee ventjes zijn, want drie ventjes en 1 pop dat gaat niet goed!! En vooral niet als ze worden zoals jouw Beau!!  ;D ;D



Poeh! Nee, dan heb je er aan 1 meer dan zat :P ;D ;D. Maar je moet eens naar dit draadje kijken, die begint interessant voor joú te worden.....

Kan de kleur in cinnamon zó verschillen?

Groetjes, Sanna

Kaatje

Hoi Gerda,

Ik heb net je bericht aan Rick voorgelezen en hij zit erbij als een trotse valkjes papa ! Ik ben net zo trots en ontzettend in de wolken ! Het zou fantastisch zijn als Gendika het verlossende woord zou kunnen geven en dan is het zo klaar als een klontje .... dan zijn alle drie de donsjes hier meer dan welkom en dan gaan we de speelplek ook nog uitbreiden met een eiland of verdieping  :D

We hebben in ieder geval heuse plannen en we zijn helemaal in de wolken en dat Rick zijn hart al heeft verpand was al bij jou voor mij duidelijk maar in de auto op de terugweg raakte hij er niet over uitgekletst en zei hij om de 5 minuten dat de kleintjes zijn hart al gestolen hadden, ... zo zei hij .... daar ben je toch op slag verliefd op  :D

Dit kon ik alleen maar beamen,... ik vond het een heerlijk gevoel om G & N bij me te hebben, een hele eer .... dat zeker en wat voelde dat ontzettend heerlijk aan, wat een schatten zijn G & N en wat een heerlijk broeds koppie heeft de knapperd toch  :D Grisha is een beauty en dat is in de kleintjes dan ook duidelijk terug te zien !!

Ik heb er echt een heel goed gevoel over dat ze alle drie hier kunnen komen wonen, wat ben ik dan blij dat ze lekker bij elkaar kunnen blijven en niet gescheiden hoeven te worden.

En ja, ach wat zagen ze er sterk uit maar owhh wat was ik bang in het begin, ... alsof ze van glas waren ... Rick kon er niet over uit, zo iets wonderlijks te zien en dat ze zo straalden van gezondheid  ;D

Wat zal dat inderdaad een ontzettend wijs gezicht zijn van de middelste met zijn of haar nekje in de rug, ik vond het ook zo schitterend dat ze tijdens het kroelen ook echt de oogjes half dichtknepen van genot  :D

Wat leuk dat je de mandala zo leuk vindt, ...ik had er wel een klein beetje een voorgevoel van dat je dit zeker op prijs zou stellen  ;)

Jij ook enorm bedankt voor alles, en enthousiast zijn we zeker, ... heel erg enthousiast zelfs  ;D

Een hele fijne avond morgen op de cursus avond astronomie, maar op de dag ben ik zeker ook nog van de partij om de mooie foto's weer te bewonderen !!

Liefs Karin en Rick

Kaatje

Citaat van: Sanna op 25 november 2007, 22:43:17
Karin en Rick in ieder geval gefeliciteerd met jullie keuze, het kunnen niet anders dan heerlijke dotjes worden.
Groetjes, Sanna


Hoi Sanna,

Bedankt voor je lieve reactie, we zijn ook ontzettend blij en het zijn hele lieve schattige dotjes ... we zijn echt verkocht  :D

Liefs Karin

Sanna

Ze zullen jullie vast over een moeilijke tijd heen helpen Karin ;).

Groetjes, Sanna

Anja


Helemaal mee eens Sanna. Dat denk ik nl ook.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Sanna en Anja,

Ze gaan ons zeker over een moeilijke tijd heen helpen ! En daarna gaan we het heel gezellig maken met zijn allen  :D

Groetjes Karin

Gerda

26 november 2007, 12:25:13 #4073 Last Edit: 26 november 2007, 13:34:17 by Gerda
Hallo allemaal,

Vandaag drie serietjes foto's. Beetje goedmakertje van gisteren  ;D

We beginnen met Vicky. Op deze foto zie je een beetje hoe licht ze is (van kleur - ze weegt ruim 100 gram ;))




De middelste heeft een heerlijk eigenwijs koppie






De jongste is een schatje




Hier Grisha samen met de jongste twee




Grisha




En hier het drietal samen



Straks volgen nog foto's van Vicky knabbelend aan de trosgierst en foto's van gespreide vleugels.

Dus tot later!!

Liefs, Gerda

Gerda

26 november 2007, 12:51:50 #4074 Last Edit: 26 november 2007, 13:33:43 by Gerda
Nu de serie vleugeltjes spreiden

Eerst de jongste




Dan de middelste (ik zeg niets meer over wel of niet cinnamon, ik wacht gewoon de DNA-test af  ;D)




Vicky liet vandaag haar vleugeltjes vaak zien. Ach en dan weet je niet welke foto je moet kiezen.
Dus ik hoop niet dat jullie het erg vinden, maar ik plaats ze alle drie.







Straks de laatste serie  ;)

Tot dan!

Mara

Hoi Gerda

Wat leuk dat het zo gezellig was gisteren. Echt super fijn gewoon. En wat hebben de kleintjes toch heerlijk wijze koppies zeg. Echt super....

Een vraagje, wat is een mandala? Ik ken het woord wel maar kan er even niets bij voorstellen  :-[. Misschien een domme vraag hoor....

Liefs

Mara

Caroline

Prachtig!!!!  :-* :-* :-*

Allemaal super .... ik blijf bij gewoon, geen cinnamon.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Het lijken al hele roofvogels zo met die vleugels wijd ;D Prachtige foto's weer Gerda. :)

Gerda

Zoom album bleef raar doen, dus alles is overgezet naar photobucket.

Dus nu hopenlijke geen rare vage foto's meer!

Gerda

Rest volgt zo, commentaar op alles volgt later!

Gerda

26 november 2007, 13:44:01 #4079 Last Edit: 26 november 2007, 14:02:43 by Gerda

En dan nu de trosgierst-eet-foto's

Mama Grisha doet het voor




Ja hoor, dat kan Vicky ook!











En dan aan de jongste laten zien hoe het moet  ;)






Dat was het voor vandaag wat foto's betreft!!

Liefs, Gerda