28 april 2024, 21:53:15

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Karin en Anja,

Het zou wel mooi zijn drie popjes! En nog alle drie een andere mutatie ook! Mooi kleurrijk geheel!

We wachten alles rustig af, Karin heeft eerste keus welk(e) valkje(s) ze gaat nemen. En of dit er 1, 2 of 3 worden.  De rest van de leden die eventueel een valkje willen kunnen zich aanmelden via IM. Dit zal dan vooral opgaan als blijkt dat er ventjes tussen zitten.

Het zou geweldig zijn als de drie samen opgroeien hier, popjes blijken te zijn en dan bij elkaar mogen blijven en naar een heerlijk huisje gaan!!

Groetjes, Gerda


Kaatje

Citaat van: Gerda op 12 november 2007, 18:21:05
Hoi Karin en Anja,

Het zou wel mooi zijn drie popjes! En nog alle drie een andere mutatie ook! Mooi kleurrijk geheel!

Het zou geweldig zijn als de drie samen opgroeien hier, popjes blijken te zijn en dan bij elkaar mogen blijven en naar een heerlijk huisje gaan!!

Groetjes, Gerda




Hoi Gerda,

Ik wacht inderdaad met spanning af en het zou zeker heerlijk zijn als de drie donsjes bij elkaar kunnen blijven want daar heb ik de afgelopen week heel sterk aan zitten denken !

En dan inderdaad een heel kleurrijk geheel ... stiekem droom ik er al van  :D

Liefs Karin


Kaatje

Hoi Anja,

Jouw antennes staan heel erg goed afgesteld want ik heb het er nog met niemand over gehad ... wat zegt jouw gevoel toch veel  :D

Het zou wat zijn hè ... ik ben gewoon verkocht en ik zou het heel fijn vinden als de donsjes alle drie bij elkaar kunnen blijven omdat ze al zo'n band hebben !

En ik wil ze gewoon een heel liefdevol huisje aanbieden  :D

Groetjes Karin

Lin

Citaat van: Debbeltje op 11 november 2007, 21:30:34
zo he.. dat zijn toverballetjes..  ;D


Staat nog niet eens alles nog bij. Ik kan ook niet geparelde poppen krijgen  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♥Debby♥

12 november 2007, 19:21:54 #3904 Last Edit: 12 november 2007, 19:29:45 by Debbeltje
Ik begin al reuze benieuwd te worden Lin...

Karin, 't zou wat zijn meid..

ik wil zelf over een tijdje hetzelfde doen als jij denk ik.. 2 popjes tegelijk.. ik zou niet willen dat de heren er ruzie over gaan maken..

ik ben dan ook reuze benieuwd wat er allemaal nog uit een eitje gaat kruipen hier op het forum.. 

wat ook nog zou kunnen is natuurlijk verschillende nestjes maar vlak na elkaar zelfstandig...

maar voorlopig genieten we even van deze 2 hoor... laat ze maar goed hun weg vinden.. 't is zo'n geweldig gezicht die 2 zo bij elkaar..

in ieder geval vind ook Jan dat er wel 2 popjes bij horen nog.. en tja.. je zou hem 's avonds eens moeten zien zitten met die 2.. hahahaha.. grote vent maar ieniemienie hartje hoor..  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

Citaat van: Lin op 12 november 2007, 19:09:01
Citaat van: Debbeltje op 11 november 2007, 21:30:34
zo he.. dat zijn toverballetjes..  ;D


Staat nog niet eens alles nog bij. Ik kan ook niet geparelde poppen krijgen  ;D


Hoi Lin,

Dan zouden jouw niet geparelde popjes de reserved crossovers zijn. Want als Tiamo gepareld is, dan zijn alle dochter gepareld.

De ouders van Grisha blijven een raadsel!!!

Groetjes, Gerda

Mara

Hoi Gerda

Ik heb volgens mij heel wat gemist....maar goed, het gaat goed met je donsjes en dat is altijd mooi om te lezen.

Mara

margreet

hallo Gerda,

Wat zijn ze alweer gegroeid, wat een schatjes.
Zal mij ook benieuwen wat er uitkomt, mogelijkheden genoeg.
Het volgende nestje wat er bij mij komt is van Sissy, als het goed gaat met haar partner.
Zij is Cinnamon bont opaline split witmasker
Hij is Cinnamon witmasker bont split opaline
Zal mij benieuwen of je jonkies de bouw van Sissy krijgen, ze is nog steeds een rank en slank valkje vergeleken bij de anderen.
Ga het vanaf nu weer even goed bijhouden.

groetjes Margreet

Gerda

Hoi Margreet,

Dan heeft Sissy echt de bouw van haar vader. Want Grisha is een dikke dame van 115 gram!! Nezumi is nu ongeveer 90 gram, maar die heeft tijden 78 gram gewogen.
Maar wat hij niet heeft in gewicht maakt hij goed in karakter, want hij laat zich niet aan de kant duwen door Grisha!

Ik ben benieuwd of het zo gaat klikken tussen Sissy en Jazzy dat ze een nestje krijgen.
Ze kunnen in ieder geval cinnamon geparelde witmaskers krijgen, heel mooi!!!

In mijn nestje nu is de oudste waarschijnlijk 'een Sissy' (cinnamon bont gepareld), de tweede bont en de derde wilkleur. De laatste twee kunnen ook gepareld zijn. Ik ben erg benieuwd. Is erg leuk die verschillende mutaties in 1 nestje! (en makkelijk uit elkaar houden  :P).

Groetjes, Gerda

Gerda

13 november 2007, 20:44:11 #3909 Last Edit: 13 november 2007, 20:49:22 by Gerda
Hallo allemaal,

Daar ben ik dan met de foto's van vandaag.

Vandaag weegdag, de oudste is 60 gram, de jongste 55-58 gram (ja als niet stil kan zitten op de weegschaal ::) ;D) en de jongste 53 gram. Ze groeien lekker door!

En dat komt omdat ze blijven roepen om eten:

Honger!!!


Hier de jongste:

Lekker eigenwijs!


De middelste is het rustigst, houd op dit moment niet van kroelen met mij, maar wel van kroelen met de jongste, dus heel goed!!  :D





Maar op de weegschaal zit ze niet stil!! Zelfs niet in een klein mandje. :D



De oudste houdt al wel van kroelen en sluit dan lekker de oogjes en duwt haar koppie tegen me aan!




Lekker koppie!!


EN dan nog twee groepsfoto's (rechts de oudste, links de middelste en achter de jongste!!






Groetjes, Gerda

*Manon*

 Ah wat een schatjes Gerda!
Super mooie foto's ook hoor, vooral van die ene die net effe boven het mandje uitkijkt op de weegschaal :D

Groetjes Manon

Caroline

Jeetje Gerda, wat een gewichten!!!!!

Wat gaat het toch snel hè??

Morgen weer werken??

Dacht het wel hè, of ben je vandaag alweer wezen werken??

Nou in ieder geval veel plezier weer op je werk.

Is nu extra leuk naar huis gaan.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Gerda,

Wat een mooie gewichten.
Die weegschaal foto...............helemaal super.

*smelt smelt*

Groetjes Anja

♥Debby♥

ohhhhhh wat lief.... daar wordt je toch stil van hoor...

Geweldig!! als je een dagje naar die schatjes kijkt zie je ze groeien volgens mij...

Ben je al wat meer uit de mutatie's of zijn de andere 2 onduidelijk qua mutatie en geslacht??

ik ben echt DOL op jouw foto's hoor.. geweldig!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Ze zien er zeker ontzettend lief uit!
Wat is het toch genieten met de 3 schatjes!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !