28 april 2024, 23:47:47

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Wat een gedroggies  (of is het met ch ??) met lege kropjes.  ;D
Maar heerlijk om naar te kijken.
Het staat altijd zo stoer als ze pas hun ringetje om hebben.  :D

Berekenen,altijd leuk om te doen.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerda

Hallo allemaal,

Vandaag de jongste geringd! En ik heb er een filmpje van gemaakt!
Dat is hier te zien.

Natuurlijk weer foto's, te beginnen met de jongste, een beetje moe na het ringen!




Mooi donker kuifje


De middelste had trek in eten








De oudste is steeds aan de wandel, straks ook te zien bij het groepsportretje.




Net een klein duiveltje!!!


En zo schattig, de wangpennetjes komen door!!


En dan het groepsportretje.
De oudste komt lekker naar me toegewandeld, dus het portretje moest even over  ;D ;D





Dat was het voor vandaag. Morgen is mijn vakantie afgelopen en dus komen de foto's 's avonds!

Groetjes, Gerda




Monky

Hi Gerda,

Wat groeien ze hard zeg  :o

Maar het zijn alledrie scheetjes  :D
Ik ben altijd benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit gaan zien met veren en al  ;D ;D ;D Ik heb er alle vertrouwen in dat het beauties worden.

Geniet nog lekker van je laatste vakantiedag  :)

Groetjes,
Monky

Kaatje

Hoi Gerda,

Wat zien ze er al ontzettend mooi uit, zo perfect met alles erop en eraan en dan die kuifjes !!! Ik kan werkelijk niet wachten tot ik ze in het echt mag zien !

Gisteren toch nog met Rick erover gehad dat er in ieder geval 1 popje geboren is en we het geslacht van de andere donsjes dus niet weten ... Rick en ik kijken echt uit naar 2 zusjes en willen dan zeker gaan voor de DNA ...

Nog een klein vraagje * bloos * ( ben niet ongeduldig hoor  ;) ) maar op hoeveel weekjes moet ik ongeveer tellen !? Ik denk zelf rond half Januari !?

Owhhh wat een heerlijk gevoel geeft dit en dan heb ik ze nog niet eens in real life kunnen bewonderen, ... ben nu al verliefd wat een heerlijke snuitjes !!

Liefs Karin

Gerda

Hoi Monique,

Ik ben ook erg benieuwd hoe ze er uit gaan zien als alle veertjes zijn doorgekomen. Nog even anderhalve week wachten, dan weten we meer  ;D ;D

Hoi Karin,

Ze zullen eind december, begin januari zelfstandig zijn. Maar we moeten maar even zien hoe alles loopt. En voor die tijd heb je ze al een keer in levende lijve gezien  ;)

Wanneer de borstveertjes doorgekomen zijn (over twee weken) kan ik de testen opsturen! Ik ga van de week de zakjes even bestellen.

Het staartje van de oudste komt ook al door en is heel licht van kleur!
Bij de middelste is het nog moeilijk te zien, maar bij de jongste zie ik al donkere pennetjes.
Maar ja, donkere pennetjes zijn beter te zien dan lichte.

Liefs, Gerda

Monky

Hoezo veren uit je valkje kijken  ???  ;D ;D ;D

Gerda


Kaatje

Citaat van: Gerda op 12 november 2007, 12:51:14

Hoi Karin,

Ze zullen eind december, begin januari zelfstandig zijn. Maar we moeten maar even zien hoe alles loopt. En voor die tijd heb je ze al een keer in levende lijve gezien  ;)

Wanneer de borstveertjes doorgekomen zijn (over twee weken) kan ik de testen opsturen! Ik ga van de week de zakjes even bestellen.

Het staartje van de oudste komt ook al door en is heel licht van kleur!
Bij de middelste is het nog moeilijk te zien, maar bij de jongste zie ik al donkere pennetjes.
Maar ja, donkere pennetjes zijn beter te zien dan lichte.

Liefs, Gerda



Hoi Gerda,

Wouw, dan weten we over 3 weken waarschijnlijk precies hoeveel popjes of hoeveel mannen er uit dit nestje geboren zijn, dat is echt veel sneller dan dat ik had verwacht, super dit nieuws  :D

Dan is de spanning ook een beetje weg hier, in ieder geval één popje en wie weet wel 3  ;D

Fijn dat je van de week de zakjes al gaat bestellen, ik stuur je ook nog even een im over hoe we dat zullen gaan regelen  :-*

Liefs Karin

Sanna

Oooow wat worden ze alweer groot Gerda! Leuk filmpje van de kleinste, duidelijk 'not amused' ;D ;D. Maar eenmaal over was het weer goed ;). Wat jammer hè, dat de vakantie al weer over is? Zoiets blijf je het liefst de hele dag volgen.

Groetjes, Sanna

sandy

hoi gaaf 3 jonkies zijn ze al te resaveren ik ben op zoek naar een maatje voor hope u woond niet zo ver van me verdaan ik ben dan niet zo bekent in amsterdam daar komen we weluit hoop ik gr sandy

Kaatje

Citaat van: sandy1975 op 12 november 2007, 14:50:00
hoi gaaf 3 jonkies zijn ze al te resaveren ik ben op zoek naar een maatje voor hope u woond niet zo ver van me verdaan ik ben dan niet zo bekent in amsterdam daar komen we weluit hoop ik gr sandy


Hoi Sandy,

Sorry dat ik voor mijn beurt praat maar ik heb in ieder geval al 2 valkjes gereserveerd  ::)

Groetjes Karin

Anja

Citaat van: kaatje98 op 12 november 2007, 16:55:07
Citaat van: sandy1975 op 12 november 2007, 14:50:00
hoi gaaf 3 jonkies zijn ze al te resaveren ik ben op zoek naar een maatje voor hope u woond niet zo ver van me verdaan ik ben dan niet zo bekent in amsterdam daar komen we weluit hoop ik gr sandy


Hoi Sandy,

Sorry dat ik voor mijn beurt praat maar ik heb in ieder geval al 2 valkjes gereserveerd  ::)

Groetjes Karin


en als het nou 3 popjes zijn neem je ze dan alledrie?

Hoi Gerda,

Wat gaat jou boekje snel zeg. Wat lief dat filmpje . Zo'n klein valkje wowie zeg.

Geniet van je laatste vakantie-avond.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Ik zit er inderdaad nog over te twijfelen  ::) Kan jij gedachten lezen ofzo  :D

Groetjes Karin

Kaatje

Hoi Gerda,

Ik wil je ook nog een hele gezellige avond toewensen ! Jeetje wat gaat zo'n week vakantie altijd weer snel hè en vooral nu met de donsjes en je uitjes !!

We denken aan je morgen hoor en ja, dan worden het weer avond foto's   ;)

Groetjes Karin

Anja

Citaat van: kaatje98 op 12 november 2007, 17:15:22
Hoi Anja,

Ik zit er inderdaad nog over te twijfelen  ::) Kan jij gedachten lezen ofzo  :D

Groetjes Karin


Het is mijn glazen bol. Nee hoor ik merk het heel duidelijk hoe je praat over de jonkies. Ik zeg al een hele tijd tegen Ton. Wedden dat ze die alledrie gaat nemen als het 3 popjes zijn.

Groetjes Anja