29 april 2024, 06:47:26

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

3 november 2007, 14:18:00 #3765 Last Edit: 31 oktober 2009, 02:41:37 by Gerda
De beloofde foto's.

Niet allemaal even scherp. Maar toch wel grappig!!
















Maar de vrede was weer snel getekend!

Liefs, Gerda





♥Debby♥

ik dacht al.. het zag er vrij ongezellig uit.. hihi.. zijn ze heel anders momenteel naar jou toe gerda?? merk je dat goed?


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

ooo.. zie nu pas de foto's van de kleintjes ook.. wat een wondertjes zeg.. onvoorstelbaar hoe dat over een paar weken ineens een mooie grote valk is.. wat gaat het toch hard!!

superlief Gerda!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

Citaat van: Debbeltje op  3 november 2007, 14:41:36
ik dacht al.. het zag er vrij ongezellig uit.. hihi.. zijn ze heel anders momenteel naar jou toe gerda?? merk je dat goed?


Hoi Debby,

Vooral Nezumi is nog aanhankelijker dan normaal.
Als ik de jongen wil pakken, moet ik eerst G&N de nodige aandacht geven en G een kroeltje en dan is het geen probleem de jonkies op te tillen.
Grisha is eigenlijk meer een pitbull. Het lijkt wel of de valkjes die het tamst zijn, het felst zijn als ze een nestje hebben. Waarschijnlijk ook omdat ze helemaal niet bang is van me.

Ja de foto's van de jonkies staan op de vorige pagina. Soms gaat het ineens hard!

Liefs, Gerda

Ivy

Hoi hoi!
Wachten wordt wel beloond. Grappig he, hoe zo'n koppeltje kan vechten en dan volgende minuut al druk aan het kroelen...
En de donsjes - haha, gele pluis. Ik wacht wel af tot ze wat veertjes hebben dan krijg je wel een dagboekjevol complimenten :P




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

3 november 2007, 15:57:57 #3770 Last Edit: 31 oktober 2009, 02:42:50 by Gerda
Hoi Gerda,

Gefeliciteerd met het 3de donsje. Wat een lieve foto's weer. Ik smelt er helemaal in weg.



Hier moet ik aan het liedje onder moeders (lees vaders)  paraplu denken ;D ;D ;D ;D

Een hele fijne vakantie gewenst Gerda. Ga je nog speciale dingen doen?

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Gerda,

De foto's zijn weer geweldig, wat een dotjes ! De foto's van G & N zijn ook ontzettend mooi geworden, wat een heerlijk stel zeg !!

Liefs Karin

Gerda

Hoi Ivana,

Donsjes zijn allemaal hetzelfde als het niet je eigen donsjes zijn, of je hoopt dat het uitgroeit tot een mooi popje  ;D ;D

De pennetjes-foto's komen nog wel de komende weken!


Hoi Anja,

Ik ga dinsdag een dagje naar Londen. Ik vlieg 's ochtends om half 10 en kom om half 10 aan.
's Avonds vlieg ik om 7 uur terug en kom dan om 9 uur aan.
Ik ga naar covent garden en lekker soho in!

Donderdag ben ik een dagje naar een vriendin met twee kids. Altijd weer gezellig.
Dus op dinsdag en donderdag waarschijnlijk geen foto's!

Voor de rest van de week ga ik lekker uitrusten/opruimen/computeren/films kijken/donsjes kijken etc.


Hoi Karin,

Op dit moment zit Grisha buiten het blok en papa past op de kleintjes. Nezumi eet echt de hele dag door. Alsof hij 20 kleintjes eten moet geven!!

Liefs, Gerda


*Petra*

Hoi Gerda,

Gefeliciteerd met het 3e donsje,
en een heel fijne vakantie toegwenst!!
Heerlijk lekker relaxed, goed uitgekiend met de donsjes  ;D!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Gerda

Gefeliciteerd met het derde donsje. En leuke foto's joh!

mara

Kaatje

Hoi Gerda,

Voor mij is geen één donsje hetzelfde hoor al zien ze er haast allemaal hetzelfde uit  :D

Ik ben heel benieuwd naar de snuitjes als de pennetjes doorkomen, .... ik vind dit toch zo'n ontzettend geweldig gezicht, ze kijken dan al zo wijs  ;D

Voor dinsdag wil ik je een hele gave dag toewensen in Engeland, geniet er maar lekker van meid !

En donderdag gezellig op visite, lekker hoor ! Je hebt je vakantie in ieder geval heel gezellig ingevuld en Ronald mag zeker lekker op de valkjes letten  ;)

Wat heerlijk om te lezen dat Nezumi zo ontzettend druk met eten is  :o :o

Relax maar fijn, dat heb je mooi verdient na al dat harde werken !

Liefs Karin


*~Jeanine~*

Hoi Gerda,

Gefeliciteerd met het derde donsje.
Prachtige foto's allemaal ik heb ervan genoten.
En een leuke dag in Londen toegewenst.

Groetjes,
Jeanine.

Sanna

Hai Gerda,

Wat een heerlijke foto's weer!! Ik zie dat jij er inmiddels een beetje vanuit gaat dat het waarschijnlijk kleine meidjes zijn?? :D

Groetjes, Sanna

Gerda

Citaat van: Sanna op  3 november 2007, 22:50:46
Hai Gerda,

Wat een heerlijke foto's weer!! Ik zie dat jij er inmiddels een beetje vanuit gaat dat het waarschijnlijk kleine meidjes zijn?? :D

Groetjes, Sanna


Alleen maar gebaserd op hoop en totaal niet op wetenschappelijk bewijs.
O jee, net CSI gezien en Bones, dus taalgebruik een beetje maf zie ik  ;D ;D

Het zou heerlijk zijn als het popjes waren, dan heb ik voor twee van hen een fantastisch huisje  ;)

Groetjes, Gerda


Sanna

Ja, hihi, dacht al zoiets... :D. Maar als ik zo de foto's steeds bekijk.... er lijkt wel een rode gloed steeds in de lensjes te zitten...............

Groetjes, Sanna