28 april 2024, 22:01:34

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Sanna

Hihi, Gerda zit alweer helemaal in de luiers ;D ;D ;D...

♥Debby♥

he Gerda, gefeliciteerd... dit wordt vast een heeeeeeel mooi valkje... een mooie dag om gelegd te worden... :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Gerda,

Gefeliciteerd met het 3de eitje. Wat spannend zeg.

Groetjes Anja

Marianne

Hoi Gerda,

Gefeliciteerd met je 3 eitjes.
Veel succes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Gerda

Citaat van: Mara op 17 oktober 2007, 19:11:55
Hoi Gerda

Gefeliciteerd met het derde eitje!!  ;D

Pipo vraagt me hoe het met Yesil en Azul gaat!!

mara


Met Y&A gaat het heel goed. Ze kwebbelen de hele dag! En ze spelen de baas over de arme Spikey!!


Citaat van: kaatje98 op 17 oktober 2007, 19:43:13
Hoi Gerda,

Yesss het 3de eitje is er !!! En wat zijn ze mooi !!! geef de kanjers maar een dikke  :-* van mij !

Liefs Karin  :D


Het gaat mooi op schema. Hopelijk gaat alles zo voorspoedig! Grisha heeft een knuffel gehad en nezumi een 'neusje'.

Citaat van: Sanna op 17 oktober 2007, 19:47:25
Hihi, Gerda zit alweer helemaal in de luiers ;D ;D ;D...


Ja heerlijk is het, weer een nieuw nestje!! Ja als je er maar eentje per jaar doet, met 1 koppeltje, dan is het echt 'het valkenhoogtepunt' van het jaar.

Citaat van: Debbeltje op 17 oktober 2007, 20:35:36
he Gerda, gefeliciteerd... dit wordt vast een heeeeeeel mooi valkje... een mooie dag om gelegd te worden... :D


Dank je wel. Blijf het valkje maar volgen, want de eitjes zijn gemarkeerd, dus ik weet wanneer het eitje uitkomt!

Citaat van: Anja op 17 oktober 2007, 20:39:05
Hoi Gerda,

Gefeliciteerd met het 3de eitje. Wat spannend zeg.

Groetjes Anja


Dank je wel! Leuk dat je even langs komt, ondanks je zorgen over Yingo!!

Citaat van: Marianne op 17 oktober 2007, 20:40:24
Hoi Gerda,

Gefeliciteerd met je 3 eitjes.
Veel succes.

Groetjes Marianne


En gaat het bij jou ook weer kriebelen?



G&N doen het nog steeds heel goed. Ze broeden keurig om de beurt. Vanmiddag dus een tijdje samen in het blok, toen G een eitje ging leggen.
Nezumi geeft vaak een heel fluitconcert als er weer een eitje gelegd is.

Over een paar dagen ga ik het eerste eitje schouwen.

Ik kan bijna niet wachten!

Liefs, Gerda

Kaatje

Citaat van: Gerda op 17 oktober 2007, 22:44:34
G&N doen het nog steeds heel goed. Ze broeden keurig om de beurt. Vanmiddag dus een tijdje samen in het blok, toen G een eitje ging leggen.
Nezumi geeft vaak een heel fluitconcert als er weer een eitje gelegd is.

Over een paar dagen ga ik het eerste eitje schouwen.

Ik kan bijna niet wachten!

Liefs, Gerda



Hoi Gerda,

Wat super dat Grisha en Nezumi het zo ontzettend goed doen en wat lief om te lezen dat Nezumi een fluitconcert weggeeft als er een eitje gelegd is ... poehh het wordt met de dag spannender !

Ook broeden ze om beurten ... dat lijkt me ook zo aandoenlijk om te zien !! Vader is net zo betrokken als moeder, is het niet geweldig !?

En wat het schouwen betreft ... pfff ik kan ook haast niet wachten  ;)

Liefs Karin

♥Debby♥

Oh dat is leuk zeg!!  ik blijf je zeker volgen.. dit is mijn eerste reallive nestje.. hahaa.. vanaf het eerste ei tot zelfstandig en dan live meemaken... altijd leuk!!

ik hoop dat bij het schouwen alles goed blijkt te zijn!

en heel leuk om te lezen hoe je er mee bezig bent.. je klinkt supertrots!! leuk!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi Gerda,
Zoo alweer drie eitjes!!
Hartstikke goed!
Spannend hoor :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Carin

Ik ben even helemaal aan het bijlezen! Super die 3 nieuwe eitjes!!! :D

Spikey wordt de suikeroom van de kleintjes? Hoe is het met de andere twee deugnietjes? Yesil en Azul?

Groetjes!


Gerda

Hoi Anke,

Het is echt spannend! Maar heerlijk spannend!




Hoi Debby

Ik vond het in het begin ook heel leuk om het bij anderen te volgen. En ik heb er ook veel van geleerd!




Hoi Karin,
Op dit moment zit Nezumi te broeden en Grisha zit samen met Spikey bij Ronald in de slaap/werkkamer. Ze heeft al weer een klein beetje een bobbel, dus ik denk dat er morgen weer een eitje komt.




Hoi Carin,
Y&A zitten allebei op mijn schouder te 'borrelen'. Ze willen ook heel graag in het blok van G&N, maar ze weten heeeeel goed dat dat verboden terrein is. Yesil heeft heel wat te vertellen en hij vind mijn oor zo lief dat hij er net een zaadje in gestopt heeft  ;D ;D

Ik las dat je gaat verhuizen! Huis met tuin? Zodat de birdies met kooi en al naar buiten kunnen?

Groetjes, Gerda

Kaatje

Hoi Gerda,

Wat leuk om te lezen allemaal ! Ik ben erg benieuwd naar het 4de eitje maar ik ben morgen al te vroeg weg om het nog te kunnen lezen denk ik !

Ik heb net mijn buurmeisje de eitjes laten zien ( 6 jaar ) en ze vind de eitjes maar ook Grisha en Nezumi heel erg mooi  ;D

Ik heb net wat foto's van haar en Paco en Rico gemaakt en ga deze zeker nog even in mijn boekje plaatsen  ;)

Groetjes Karin

Mara

Hoi Gerda

En laat Spikey zich zomaar op de kop zitten door de grasjes?

mara

Gerda

Citaat van: Mara op 18 oktober 2007, 20:04:50
Hoi Gerda

En laat Spikey zich zomaar op de kop zitten door de grasjes?

mara


Ja, die grote Spikey laat zich op zijn kop zitten door twee kleine grasjes. Daarom zitten Y&A vaak in de grote kooi te spelen. Ze klimmen er zelf in. Dan gaan de deurtjes een paar uurtjes dicht in de middag en dan heeft Spikey alle rust!!

Groejtes, Gerda

Mara

HOi Gerda

Dat is een goede oplossing.

Over die wilgentakken, onze boom is nog te klein om takken af te halen. Maar jij wilde van die kleintjes hebben, die zitten er nog genoeg op de takken die in de voliere zitten. Als ik ze daarvan af knip, dat is ook goed? Ze zijn niet erg lang dan, maar wel mooi.

Mara

Gerda

Hoi Mara,

Korte dunne takjes zijn heel goed. Meestal maak ik er een bundeltje van en dan hang ik het op. Grisha is er onwijs gek op! Lekker knabbelen en slopen!

Alvast bedankt!
Gerda