29 april 2024, 00:12:29

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Dank jullie wel,

Vandaag een rustige dag. G&N broeden trouw om de beurt en op dit moment zelfs samen.
Ik heb de laatste dingen geregeld, vandaag even een kooi er bij gehaald. De vorige keer had ik Spikey uit zijn kooi gehaald en in een kleine kooi gezet. Ze slapen er tenslotte alleen maar in. Spikey gaat bij Ronald zitten slapen 's avonds als Ronald nog aan het werk is en dan brengt hij Spikey om een uurtje of negen in zijn kooi. Daar slaapt hij meteen verder. 's Ochtends mag hij er meteen weer uit, maar hij heeft een beetje een ochtendhumeurtje, dus de kooi gaat open en hij blijft nog even rustig zitten tot hij er zelf uit wil. DIt kan minuten duren tot een kwartier.
Grisha en Nezumi zijn echt 'ochtendvalkjes'. Meteen wakker en lekker aan het fladderen.

Maar goed, het is toch een beetje sneu voor Spikey dat hij in dat kleine kooitje moet, dus een kooi van 35x55x75 (dxbxh) gehaald voor Spikey, dan wordt de kooi van Spikey de kooi voor de jongen, want die is mooi vierkant en ruim 52x43x67 (dxbxh). Niets is goed genoeg voor de komende jonkies.

Bovendien geregeld dat Mara zondag wat wilgentakjes voor me mee neemt, want Grisha is werkelijk verzot op kleine takjes. En Lin neemt een bus nutribird A21 mee, want alhoewel hopelijk niet nodig, wel handig om voorbereid te zijn.

Van de week al een flinke zak Unie-eivoer gehaald en een pond trosgierst. Dus de eerste weken kan ik vooruit. Als de jongen worden geboren heb ik waarschijnljik net een weekje vakantie. Dus dan haal ik weer trosgierst en eivoer er bij.

Morgen zal er wel weer een eitje komen!

Groetjes, Gerda


Ivy

Hoi Gerda.
Drukke voorbereidingen :D, leuk zeg, eindelijk weer eens Grisha babies ;D.
Veel plezier alvast, we verheugen ons nu al op de mooie baby foto's!
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Gerda

Je bedoelt van die dunne uitlopertjes aan de grote takken he? Dan weet ik zeker dat ik de goede afknip.

Mara

Gerda

Citaat van: Mara op 16 oktober 2007, 19:43:05
Hoi Gerda

Je bedoelt van die dunne uitlopertjes aan de grote takken he? Dan weet ik zeker dat ik de goede afknip.

Mara


Ja absoluut. Hoe dunner hoe beter (zegt Grisha  :D)

Alvast bedankt
Liefs, Gerda

Mara

Hoi Gerda

Heel graag gedaan hoor.  :) Maar dan zou ik wel graag een foto van Grisha zien hoe blij ze is.  ;D

Mara

Anja

Hoi Gerda,

Je hebt het maar druk met alle voorbereidingen maar wel leuk druk denk ik.
Niets is te goed voor je valkjes.

Groetjes Anja

Gerda

Citaat van: Mara op 16 oktober 2007, 19:52:46
Hoi Gerda

Heel graag gedaan hoor.  :) Maar dan zou ik wel graag een foto van Grisha zien hoe blij ze is.  ;D

Mara



Tuurlijk, je weet hoe graag Grisha op de foto gaat!!

Mara

Citaat van: Gerda op 16 oktober 2007, 20:07:04
Citaat van: Mara op 16 oktober 2007, 19:52:46
Hoi Gerda

Heel graag gedaan hoor.  :) Maar dan zou ik wel graag een foto van Grisha zien hoe blij ze is.  ;D

Mara



Tuurlijk, je weet hoe graag Grisha op de foto gaat!!


Hoi Gerda

Hihi, juist daarom... ;D

Mara

Gerda

Hoi Ivana en Anja,

Heerlijk al die voorbereiding en getuttel!! Het meenemen van de kooi op de fiets de halve stad door was wat minder  ::) Maar goed, ik ben blij dat alles er nu staat.
Ik heb op koninginnedag een hamsterkooi op de kop getikt voor 10 euro, gloednieuw! Dus daar kunnen de jongen ingeval van nood in.

Alleen moet ik nog een keertje een warmtelamp aanschaffen. Ik ga hem wel bij Peter en Lique bestellen denk ik. Maar ik moet even kijken of ik deze lamp ook bovenop 'mijn couveuse' kan zetten of alleen er boven op hangen.

Zo, nu lekker met de benen omhoog Grey kijken!

Groetjes, Gerda 


Mara

Hoi Gerda

Geniet maar lekker van Grey, ik ga denk ik Eragon of The Curse of the Ring kijken, weet het nog niet.

Fijne avond.

Mara

Kaatje

Hoi Gerda,

Heerlijk om alles te lezen en zo op de hoogte te blijven en uiteraard vind ik het helemaal niet erg om foto's van Grisha te zien !

Hoi Mara,

Fijn hoor dat je de wilgentakjes mee wilt brengen voor Grisha, owhhh wat ben ik ontzettend benieuwd nu en straks  ;D

Groetjes Karin

Kaatje

Hoi Gerda,

Alles goed met Grisha en Nezumi en de eitjes !?

Groetjes Karin

Gerda


Mara

Hoi Gerda

Gefeliciteerd met het derde eitje!!  ;D

Pipo vraagt me hoe het met Yesil en Azul gaat!!

mara

Kaatje

Hoi Gerda,

Yesss het 3de eitje is er !!! En wat zijn ze mooi !!! geef de kanjers maar een dikke  :-* van mij !

Liefs Karin  :D