29 april 2024, 01:03:45

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Rianne

Ik had het al gelezen, en dacht ook dat het wel door de handtekening zou komen ;)

aad

 Hoi Gerda

Citaat van: Gerda op  3 februari 2007, 13:12:40

Hoi Rianne,

Ze mogen van mij 1 klein nestje per jaar.
We wonen zo klein (zoals je weet) en Ronald werkt ook nog thuis. Dat wordt veel te druk!!


Groetjes, Gerda




Hoe doe jij dat ?? valkcondoompjes gebruiken ?? ;D ;D
Hier neppen ze volgens mij al 4 rondjes  ;)


groetjes aad

margreet

hallo Gerda,

Hier een berichtje van mij en Sissy, het gaat nog altijd heel goed met haar. Ze is van baby naar jonge dame gegroeid.
Ze weegt op dit moment 92 gram. Mooi gewicht niet.
Ze blijft wel een rommelige staart houden vergeleken bij de anderen maar dat doet ze zelf. Beetje onhandig soms.
Op de dag vermaakt ze prima in en buiten de kooi en hoeft ze niet zo nodig aandacht. Maar 's avonds vind ze het nog steeds heerlijk.
Ze zit nu tijdelijk samen met Jazzy omdat de anderen een blok in de kooien hebben. Zo kunnen ze ook wat nader tot elkaar komen. Ze zitten op het ogenblik wel veel samen naast elkaar en eten doen ze ook altijd samen, dus wie weet.
Met de anderen gaat het ook goed, al gaat het broeden rommelig, het 1e koppel (zij) ging pas broeden vanaf het 4e ei terwijl het mannetje vreselijk zijn best deed. Het 2e koppel was van de week geschrokken, en verliet het blok. Nu zitten ze er weer op en vandaag is het derde ei gelegd.
We wachten het maar af, anders is het goede training voor het 2e nest. Ze doen het nu beiden voorbeeldig.
Misschien in de toekomst een nestje van Sissy en Jazzy, zou wel leuk zijn.
Verder bij jouw en de vogeltjes ook alles goed?, Je laat ze een rondje droogzwemmen heb ik gelezen.
Lees wel weer hoe dat verder gaat.

groetjes Margreet






Gerda


Hoi Margreet,

Fijn dat het zo goed met Sissy gaat. Net als haar mama een klauteraar en acrobaatje, ja daar raakt je staart van in de war!!
Jazzy is ook een prachtvalkje! Mooi stelletje zo bij elkaar!!

Ik hoop dat alles goed gaat met de twee nestjes. Lekker zo in het voorjaar. Dan raak je ze vast makkelijk kwijt!!

Liefs, Gerda

Caroline

Ze is ook net zo mooi als haar mama.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna

Citaat van: margreet op 19 februari 2007, 20:25:41



Wat een scheetje zeg!! En zo'n hoog knuffelgehalte ;D.

Groetjes, Sanna

Lin

Hey Gerda,

wat leuk een update van sissy. Altijd leuk om wat over je kinders te lezen. wat een plaatje zeg! :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ivy

Hallo!
Hoe gaat het met de trio?
Hebben Nezumi en Grisha al nepvalkjes gekregen ;D en hebben ze nu echte eitjes? Of gingen ze niet voor de tweede ronde...
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda


Hoi Ivana,

Wat lief dat je even kwam buurten. Grisha en Nezumi hebben nu een tweede ronde nepperts. Het is door omstandigheden even niet anders. Maar ik denk dat ze in het volgende nestje wel wat eitjes mogen houden  ;)
Nezumi is heel aanhankelijk, als hij zit te broeden samen met Grisha kan ik hem zo uit het blok optillen en even knuffelen. Hij laat het even genietend toe, maar dan herinnert hij zich opeens dat hij bang is voor handen. Dan gaat ie maar snel rondkijken of er wat te eten voor hem is. Grisha blijft even knuffelig!!

Ik zal binnenkort weer eens foto's nemen. Dat is al weer een tijdje geleden.

Liefs, Gerda


Rianne


Riny

Hoy Gerda
Er zijn zoveel valkjes die geen jonkie's mogen krijgen, en altijd op neppers zitten.
Bleven ze deze keer ook nog zo lang op de eitjes zitten na de 21 dagen?
Hopelijk hebben ze er genoeg van na deze nepronde, en kunnen ze voor het echie gaan in de winter.
Dan is het aanbod ook niet zo groot.
Groetjes Riny

Sanna

Citaat van: Gerda op 23 maart 2007, 22:51:20

Nezumi is heel aanhankelijk, als hij zit te broeden samen met Grisha kan ik hem zo uit het blok optillen en even knuffelen. Hij laat het even genietend toe, maar dan herinnert hij zich opeens dat hij bang is voor handen.



Ach, de schat ;D ;D

Groetjes, Sanna

Gerda


Ja Nezumi is echt aandoenlijk. Een lievertje!!

Hier de beloofde foto's. Het zijn er eerst maar twee, van de week volgen er hopelijk meer.
Ze zitten om de beurt te broeden, dus ze staan ook om de beurt op de foto.





Groetjes, Gerda

Gerda

Citaat van: Riny op 24 maart 2007, 08:43:13
Hoy Gerda
Er zijn zoveel valkjes die geen jonkie's mogen krijgen, en altijd op neppers zitten.
Bleven ze deze keer ook nog zo lang op de eitjes zitten na de 21 dagen?
Hopelijk hebben ze er genoeg van na deze nepronde, en kunnen ze voor het echie gaan in de winter.
Dan is het aanbod ook niet zo groot.
Groetjes Riny




Hoi Riny,

Ze bleven in totaal 28 dagen op de eitjes zitten. Toen even een weekje niets (ja wipwappen 30 keer per dag) en nu zitten ze al weer anderhalve week.

Groetjes, Gerda

margreet

25 maart 2007, 21:59:01 #3479 Last Edit: 25 maart 2007, 22:51:58 by Gerda
Hallo Gerda,

Leuk weer wat te lezen over Grisha en Nezumi, Sissy lijkt uiterlijk niets op Paps en Mams maar het karakter zeker, ze is zo lief.
Als surrogaatknuffel heeft ze een schommel, die geeft ze elke keer een setje en dan gaat ze er met haar hoofdje voor zitten, dat kriebelt dan lekker.

groetjes Margreet