29 april 2024, 07:24:01

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Ineke

Citaat van: margreet op  8 oktober 2006, 22:54:21
hallo Gerda,
Ben je alweer thuis??, groetjes Margreet

Laten we hopen dat ze niet is blijven hangen aan d'r zoveelste drankje nr. 53 (of was t 51?) en haar vlucht heeft gemist.
Ik wil namelijk wel weer Gerda foto's bewonderen!

Riny

Hoy Margreet en Ineke
Gerda heeft nog een week te gaan op Ibiza.
Groetjes Riny :D

Agnes

Nog een week :o   toe maar.... ;D ;D ;D

Nog een fijne tijd gewenst Gerda!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

margreet

Hallo Gerda,

Alles goed verlopen op Ibiza, leuke vakantie gehad, en mooi weer??
Even een up-date over mijn valkjes.
Het gaat heel goed met Sissy, ze past goed in de groep. Is wel aanhankelijk naar iedereen toe, maar is in hun ogen nog maar een pubertje. Ze is best wel rustig, ik kan haar zo pakken en knuffelen. Maar niet te lang, want dan wil ze weer vliegen met de anderen. 's Avonds blijft ze wel even lekker bij je zitten. Ik vind het allemaal goed, ze mag doen waar ze zin in heeft.



Sissy op de uitkijk, ze is nog wel tenger vergeleken bij de anderen, maar dat zal over een half jaartje wel anders zijn

Nicky, popje uit dec.2003, ook een rustig popje

Lucky, een popje uit juni 2003, heel aanhankelijk

Toby, mannetje uit april 2003, eigenzinnig, maar lief

Peppi, mannetje, voorjaar 2005, rustig

Jazzy, mannetje uit mei 2006, hopelijk toekomstige partner van Sissy, begint wat meer zijn willetje te tonen, lief

Sissy op de Trapeze

Samen eten, Sissy rechts, dat gaat altijd probleemloss

Dan nog de 2 grasjes waar ik misschien 2 mannetjes voor koop. Moet nog even nadenken.
Verder gaat het hier zijn gangetje.

groetjes Maregreet

margreet

hallo Gerda,

Ik lees dat ik te vroeg ben :D, maar misschien lees je dit op Ibiza, dat dat je 8 dagen ging.
Nog veel plezier.

groetjes Margreet

Gerda


Hoi Margreet,

Ik lees dit inderdaad op Ibiza. Wat een leuke foto´s van Sisi. Die heeft haar draai duidelijik wel gevonden!!

Bij mij was ze ook een mengeling van erg knuffelig, maar toch steeds dingen willen gaan ontdekken en lekker vliegen.
Heerlijk dat die combi ook bij jou goed valt.

Ik ben benieuwd hoe het straks gaat als ze voorbij de puberteit is. Hier was Grisha de eerst vijf maanden gewoon een ander valkje voor Nezumi, maar daarna was het een ander POPJE!!!

Groetjes, Gerda


Lin

dat heb ik even gemist dat Margreet sissy nu heeft. Wat leuk dat je die nog goed kan volgen. Geniet nog even daar op ibiza het is zo voorbij!  :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

• SH0RTY •

GERDAAAAAAAAAAA

Jij al thuis? (LEKKER KOUD HIER IN NEDERLAND)

:P

:-*



bobbie

Wat leuk weer foto's van Sissi te zien, de schoonheid :D :D :D

Gerda, trek je een dikke trui aan als je landt? Het is 's avonds behoorlijk koud in ons kikkerlandje.

Doei, Nel :)

Gerda


Hallo allemaal,

Ik ben terug van vakantie. Het is wel weer even wennen in Nederland. Ik vind het erg koud. Maar gelukkig scheen de eerste dagen een zonnetje!

Voor de belangstellenden: de foto's staan hier: http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,20759.0.html

Grisha haar handpennen zijn allemaal weer aangegroeid, ook de twee buitenste waarvan er nog een puntje in de vleugel zat!
Dus ik ben weer helemaal blij!!

Dit weekend zal ik weer foto's maken. Morgen weer werken en meteen van 8.15 uur tot 21.00 uur. Dus heftig dagje. Ik zal het weekend weer foto's maken van de birdies! (Als ik tenminste een rustig dienstweekend heb  ;))

Liefs, Gerda

Sanna

Welkom thuis ;D.

Ziet er leuk uit, Ibiza. Ik associeer het altijd met zuipende/feestende jongelui, maar zo te zien kun je er best leuk vakantie vieren ;).

Groetjes, Sanna

Ineke

Citaat van: Sanna op 18 oktober 2006, 12:47:22
Ik associeer het altijd met zuipende/feestende jongelui...
Groetjes, Sanna

;D Onstuimige Gerda

Inderdaad n lange dag morgen. Maar t is al bijna weekend en dan kun je weer met de camera aan de slag!
Je vakantiefoto's kan ik hier niet zien, die hou ik nog tegoed :)
Vandaag is nog redelijk lekker weer, waarschijnlijk gaat t snel met bakken uit de hemel vallen!

Caroline

Hoi hoi,

welkom weer thuis.

Ik kom je eventjes vertellen dat we morgen met ons gezinnetje naar Madurodam, Den Haag en Scheveningen gaan, de verjaardag van Ed vieren.

Nogmaals bedankt, groetjes  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Agnes

Hoi Gerda,

Fijn dat Grisha weer helemaal de oude is :D

Mooie foto's heb je gemaakt in Ibiza, ikke ook daarheen.... ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Gerda

23 oktober 2006, 11:39:42 #3374 Last Edit: 23 oktober 2006, 12:00:54 by Gerda

Vandaag weer eens wat foto's gemaakt van de valkjes.

Grisha is een beetje in de rui. Ze heeft haar twee grote staartveren verloren. Maar ze heeft alle handpennen terug!!



Maar de rui is ook goed aan haar minimale kuifje te zien



Nezumi heeft een nieuw plekje gevonden



Vaak zit hij er samen met Grisha lekker naar buiten te kijken.


Vandaag Spikey even op de foto. Hij wil gewoon bij Ronald blijven zitten en verder geen poespas. Daarom wilde hij niet lachen voor de foto!!





Dat was het voor vandaag. Hoop toch nu weer een regelmatige update neer te zetten.

Groetjes, Gerda