29 april 2024, 04:03:34

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Riny

Citaat van: Gerda op 16 september 2006, 23:32:31


Het eerste nestje van Grisha en Nezumi was echt geweldig om mee te maken!!

Liefs, Gerda



Hoy Gerda
Een eerste nestje is ook heel speciaal.
Toch ben ik heel blij dat ik er getuige van was, toen je hoorde dat je valkjesoma geworden was.
Je gezicht was een foto waard.
Liefs Riny :D

Joyce28

Mooie fotocollages hoor :)
Zal wel even slikken zijn als ze allemaal naar hun nieuwe baasjes zijn

marilyn

hoikes gerda

jeetje je kleine nestje van grisha en nezumi is groot geworden en afscheid nemen doet toch altijd weer een beetje pijn hé  ::)  :-\ maar je hebt toch een hele tijd van die kleine lieverdjes kunnen genieten en je kan de jonkie's niet allemaal houden hé  ;) je hebt een fijne thuis voor hen gezocht en prachtige afscheidsplaatjes van hen gemaakt (die zijn trouwens heel erg mooi hoor  :D )
algauw zal het in je huis veel stiller zijn dan voorheen maar volgend jaar komt er weer een broedseizoen en dan kan je weer genieten van kleintjes en hopelijk dan zonder kwetsuren van grisha  ;) verwen grisha en nezumi nu maar eens goed die hebben het meer dan verdient en voor jou is het eff een afleiding voor de stilte en leegte in je huis  ;)

groetjes marilyn

ps niet alleen jij hebt genoten van de kleintjes van grisha en nezumi hoor  ;) ik ben blij dat ik met jou heb kunnen meegenieten en misschien kan ik dat volgend jaar met mijn valkjes meemaken (met kendi en misty gaat dat niet want die zijn te wild)

margreet


margreet

hallo Gerda,

Zoals je op de foto's kan zien gaat het goed met Sissy.
Ze had de grote kooi al gauw ontdekt en dat is nu haar favoriete plekje.
De andere valkjes accepteren haar wel alleen als ze te dichtbij komt vliegen ze weg. Ze moeten toch allemaal nog even wennen.
Voorlopig blijft ze lekker bij Jazzy.
Vandaag gaat Lizzy ook weg, wat zal het stil worden bij je.
Veel succes.
En nog bedankt voor de fotocollage, hij ligt trots op de tafel.

groetjes Margreet

Gerda


Hoi Margreet,

Wat een lieve foto's van Sissi. Ze gaat al heerlijk haar gang zo te zien. Maar dat had ik wel verwacht.


Lekker ontspannen met kuifje in 'ik voel me lekker' houding.


Hoi Joyce en Marilyn,

Bedankt voor de complimenten.
Ja het zal inderdaad wel stil zijn, maar het belangrijkste is dat ze het goed gaan krijgen!

Liefs, Gerda


Carin

Hoi Gerda,

Het zal wel erg stil in je huis zijn! Je foto's zijn zoals altijd weer schitterend!


groetjes Carin

febvisje

Hallo Gerda

We zijn hier gisteren goed toe gekomen.
Lizzy hebben we in haar kooi gezet en daar is ze de hele nacht tegen het rooster aan blijven hangen. IK moest door omstandigheden in de woonkamer slapen en tegen dat het licht werd zag ik dat ze op de zitstangen durfde gaan zitten.
Ze zitten hier al regelmatig naar elkaar te fluiten en juist heeft ze een heleboel gegeten, en dat nog wel terwijl ik begon te stofzuigen. Het is in ieder geval geen bangerik  ;D .

Hier even de foto waar ze aan het eten is

Ze is echt een schatje.
Ik denk dat ik ze deze avond samen zal laten vliegen en kijken hoe het gaat. Misschien kan ze dan wel al de grote kooi in. We zullen zien. Nog eens, vriendelijk bedankt voor alles Gerda, ik apprecieer het enorm dat je zo een moeite gedaan hebt.

Groetjes jane


Ineke

Goed dat Lizzy en Sissy zich snel aanpassen en tevreden kijken. Ook fijn dat je ze kunt volgen.

Gerda

18 september 2006, 22:44:47 #3339 Last Edit: 18 september 2006, 22:49:50 by Gerda
Ik ben net thuis, lange reis en drukke dag achter de rug.
Dus maar even kort, voor ik mijn bed in duik!!

Het is best leeg en stil in huis, zonder de drie kleintjes, maar ze hebben een goed huis gevonden en dat is het belangrijkst!!

Het was gisteren erg gezellig en Jane, ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen. Lizzy gaat het heerlijk krijgen bij jullie. Ik ben blij te lezen dat het al zo goed gaat en jullie van haar genieten.
Straks wordt ze misschien het popje van Chicita (is dan eigenlijk chiquito!!)

Zo, nu naar bed!

Grisha en Nezumi missen de kleintjes niet en zitten constant met elkaar te kroelen. Heel lief!!!

Weltrusten en liefs, Gerda

marilyn

hoikes gerda

wel fijn om te weten dat grisha en nezumi de kleintjes niet missen en dat ze weer zo lief tegen elkaar bezig zijn  :D
was dit het eerste en laatste nestje van dit jaar of mogen ze nog een nestje ?
ook al zijn de kleintjes nu de deur uit nu kan je lekker genieten van grisha en nezumi  ;)

groetjes marilyn

Ineke

Citaat van: Gerda op 18 september 2006, 22:44:47
Het is best leeg en stil in huis, zonder de drie kleintjes...

Dan breng ik je nu wat herrie

marilyn

hoikes gerda

je kleintjes zijn weg en je dagboekje wordt wel heeeeeeeeeel erg stil hé  :-\ hoe gaat het nu met grisha  ??? en met nezumi  ??? geniet maar lekker van je 2 lieverds  ;)

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Gerda,

Stil he. :-\ Bij mij zijn ze ook alledrie weg.

Vooral met de laatste had ik heel veel moeite, die zou ik eigenlijk zelf houden maar het wordt toch wel vol hier.

Gelukkig hebben je kleintjes een prima huisje en kan je ze blijven volgen. :)

Hoe is het met je gezondheid nu?

groetjes, Nel

Gerda


Hoi Marilyn en Nel,

Het is erg wennen, het is best stil in huis zonder die drie pareltjes. Maar ook wel weer lekker rustig.
Met Grisha gaat het erg goed, ze heeft bijna al haar pennen weer terug (alleen de twee die afgebroken waren nog niet, helaas). Ze is ook weer actiever!
Met mij gaat het ook weer goed. Op het werk is het erg druk, maar ik heb nog maar drie werkdagen te gaan.

De grasjes zijn volgens mij ook wel blij dat de kleintjes weg zijn. Ze zijn nergens bang voor, maar waren af en toe wel onder de indruk van 'al die valkjes'. Nu proberen ze weer de baas te spelen  :D

Spikey is denk ik het meest opgelucht. Hij kan rustig bij Ronald zitten zonder dat er vijf andere valkjes en twee grasjes komen buurten.
Grisha en Nezumi zitten heel veel te kroelen. Ze zijn erg schattig!!
Maar met een volgend nestje mogen ze wat mij betreft echt nog wel even wachten!!

Dus geen leeg-nest-syndroom voor ons hier! Maar ik ben wel blij als ik hoor dat het goed gaat met de kleintjes.
Het was eerst wel even slikken toen ze echt weggingen, maar zoals jij al zei Nel, je kan ze niet allemaal houden. En ik heb niet eens een vogelkamer  ;)

Zaterdagavond ga ik op vakantie, we vliegen om 5 uur, dus moet ik voor 3 uur op Schiphol zijn. Dus weinig slaap!!
Maar ach het is dan vakantie, dus we halen het wel in!!

Liefs, Gerda